- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
volgens mij wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die actie van je op de plee Jacky whaha erg vet, als ik er een foto van had getrokken, lag waarschijnlijk het hele forum plat van het lachen.

hahaha dat denk ik ook wel maar tja als ik moet dan moet ik en niemand die me dan tegenhoud ;en zekers geen wc zonder deur![]()

zo das een uitgebreid verslag
ga je nu ook een shwalbe doen en dan beginnen huilen zoals Remo?![]()

Hmm is moeilijk om echt iets zinnigs te zeggen
Het was gezellig en dat is het belangrijkste
Oja, Jupiler hoef ik nooit meer![]()

ale , jupiler is toch lekker ! maar in een glas proeft hij wel beter![]()

Hmm is moeilijk om echt iets zinnigs te zeggen
Het was gezellig en dat is het belangrijkste
Oja, Jupiler hoef ik nooit meer![]()
zooo dan. Ik zeg je... tijdens de terugreis was ik een half uurtje in slaap gevallen en werd toen al wakker met koppijn en nu bonst mijn kop nog. Of het komt door de bavaria, de jupiler of allebei.. ik weet het niet.
Hahah
Richard; Kale, ik heb het gevoel dat ik uit mijn bek stink door die jupiler
Ik; Je hebt net chinees gegeten
Richard; Ohja..

5:20Branden zullen weMasters ik vond ries wel groot genoeg. Ze zagen me niet eens staan bij de wok naderhand toch maar gevraagd of ik voor hem mocht gaan staan
Mrj volgens mij rij jij iniedergeval flink door.. Ikzelf was in slaap gevallen bij emile in de auto.(sorry) DAnkjwel voor de thuistocht. Voorderest heb ik eigenlijk niet met iedereen gesproken maar de belgjes waren top verstond er alleen de helft niet van. Type het maar hier dan snap ik het wat beter! Riggard was lekker druk bezig. Trapzilla was heel de avond relaxed. Ries mrj en amsterdammer (sorr ben je naam vergeten
) waren de moves aan het uitoefenen. Jonko maakte goede vrienden toen die langs de superdudes liep
De rest zal wel bezinken met de tijd
.
hoelaat was jij thuis riggard?
Mvg
maar ik had een stoplicht over het hoofd gezien, dus keihard op de rem, kale wakker en hij had meteen een kater 

) Maar voorderest goed gegaan
.