MuscleMeat

meet in Valkenswaard

Peiling Peiling datum meet

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Die actie van je op de plee Jacky whaha erg vet, als ik er een foto van had getrokken, lag waarschijnlijk het hele forum plat van het lachen ;).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.003
Die actie van je op de plee Jacky whaha erg vet, als ik er een foto van had getrokken, lag waarschijnlijk het hele forum plat van het lachen ;).

hahaha dat denk ik ook wel maar tja als ik moet dan moet ik en niemand die me dan tegenhoud ;en zekers geen wc zonder deur:D:D:D

hehe, ik zat ook kopjes te geven, maar no way dat ik ga kakken zonder deur hahaha. Je bent een held Jack :D

hehe leuk om allemaal hier nog is te lezen
ben nog steeds niet goed wakker, deze nacht echt 0,0 geslapen en net uurtje of 2 maar nog steeds hele kleine oogjes

jacky en annuska: hartelijk bedankt voor de gastvrije ontvangst en de organisatie van de meet
ries en amanda: leuk dat we mochten meerijden en eten enzo, kindjes zijn echt super schatjes :D

mietjes...

allemaal mietjes zijn jullie :D

• #2.013
hahaha zegt onze dancingqueen

Hmm is moeilijk om echt iets zinnigs te zeggen:D
Het was gezellig en dat is het belangrijkste;)

Oja, Jupiler hoef ik nooit meer:D

zooo dan. Ik zeg je... tijdens de terugreis was ik een half uurtje in slaap gevallen en werd toen al wakker met koppijn en nu bonst mijn kop nog. Of het komt door de bavaria, de jupiler of allebei.. ik weet het niet.

Hahah

Richard; Kale, ik heb het gevoel dat ik uit mijn bek stink door die jupiler
Ik; Je hebt net chinees gegeten
Richard; Ohja..

zooo dan. Ik zeg je... tijdens de terugreis was ik een half uurtje in slaap gevallen en werd toen al wakker met koppijn en nu bonst mijn kop nog. Of het komt door de bavaria, de jupiler of allebei.. ik weet het niet.

Hahah

Richard; Kale, ik heb het gevoel dat ik uit mijn bek stink door die jupiler
Ik; Je hebt net chinees gegeten
Richard; Ohja..

Haha, kan me dit nog wel vaag herinneren.
3x toe moest ik het zeggen:D
Toen pas hoorde je me. En je begreep het waarschijnlijk al de 1e keer;)

• #2.016
hmmm vanmorgen ging het eigenlijk best wel goed ;alleen hoe later het word begint die kabouter steeds harder te timmeren

Branden zullen we :D Masters ik vond ries wel groot genoeg. Ze zagen me niet eens staan bij de wok naderhand toch maar gevraagd of ik voor hem mocht gaan staan :roflol:

Mrj volgens mij rij jij iniedergeval flink door.. Ikzelf was in slaap gevallen bij emile in de auto.(sorry :D) DAnkjwel voor de thuistocht. Voorderest heb ik eigenlijk niet met iedereen gesproken maar de belgjes waren top verstond er alleen de helft niet van. Type het maar hier dan snap ik het wat beter! Riggard was lekker druk bezig. Trapzilla was heel de avond relaxed. Ries mrj en amsterdammer (sorr ben je naam vergeten:P) waren de moves aan het uitoefenen. Jonko maakte goede vrienden toen die langs de superdudes liep :roflol: De rest zal wel bezinken met de tijd:D.

hoelaat was jij thuis riggard?

Mvg
5:20

was nog mooi met kale gister, wij rijden, was ie in slaap gevallen :roflol: maar ik had een stoplicht over het hoofd gezien, dus keihard op de rem, kale wakker en hij had meteen een kater :D
kwam door die muziek van andre hazes zei die

foto's??

Sausje nummer 8 mijn nummer:D

Tsjah sorry ben meestal niet erg spraakzaam maar dat komt nog wel goed. Tsjah jammer dat ik niet kon blijven maar genoeg was genoeg en dan noem ik het de dag wel. MAar wel aanwezig bij volgende meet zijn heeze! :thumbs:

Toch jammer dat ik jacky moment heb gemist maarja... Gelukkig geen kater (jammergenoeg had ik zoveel gegeten dat het met bier toch wat moest aftappen. zonde van de meloen:() Maar voorderest goed gegaan:D

Wat was er trouwens mis met jupiler moest zeggen dat het wel een redelijk lekker bier vind:D.

En als je geen vriendjes maakte ze waren wel onder de indruk van het bleu steel voorbijloopje :roflol:

Btw mhrteam/sep inderdaad leuk jullie te ontmoeten en dat geld voor iedereen:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven