XXL Nutrition

meet in Valkenswaard

Peiling Peiling datum meet

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Leuk om te lezen, dat het zo gezellig is geweest. Het ziet er ook behoorlijk gezellig uit op de foto's, maar wat zijn jullie toch lelijk allemaal, zeg.:D

:roflol: Na me computer paar klappen te hebben gegeven doet die het eindelijk weer:D.

Was gezellige meet weet nu alleen niet meer wie wie is (sommige:D) Jonko heeft ook aardig wat foto's misschien kan die als die wakker is wat delen.

Ik zal volgende meet er ook zeker bij zijn. Dit was zeer goed goed geregeld top allemaal :thumbs:. Wat hebben sommige energie zeg :D. Bruce almighty ben dan wel benieuwd hoe jij er uitziet waarschijnlijk pas jij der wel tussen :P. En riggard ik zal me "moves" oefenen voor de volgende meet :roflol:. Ill be back tonight

Ziet er knus uit! Leuke foto's Jacky :D
Najaar in Rotterdam klinkt gezellig :p

zo, Kelly en ik zijn ook weer terug :D

Was geweldig :banana:
Eerst om 10 uur getraint, thuis ff gedoucht en gerelaxed voor de drukke avond die komende was. Om half 3 ofzo naar ries gegaan. Kookkunsten van ries uitgeprobeert, en het was nog best goed te eten [hehe]. Overgegaan op ons eerste biertje. En om 5 uur ofzo was het tijd om te vertrekken. Paar biertjes voor onderweg meegenomen. Had het niet moeten doen, heb zeker 2 minuten met harde straal staan pissen bij aankomst bij annuska en sjakie :P.
Meteen naar de wok gereden, waar de eerste wokgangers al klaarstonden. Het hele clubje was na een tijdje compleet, met als laatkomer Emilio. Der was ook een kerol bij et tafeltje naast ons, die leek echt op een schildpad he....
En we hebben een echte bulker gezien, een best "volle" vrouw, die welgeteld 8 keer eten heeft opgeschept, 2 toetjes, en een bordje slagroom toen ze terug kwam van het toilet. In contrast met een paar meeters, die bij 2 bordjes al volzaten :rolleyes: Ik ben zelf tot en met 4 volle bordjes gekomen en een bordje fruit als toetje.
Tijdens het eten zijn er goed veel biertjes [en wijntjes, he kelly ;)] doorheengedraait. En zijn er nog foto's van ons gemaakt door iemand van de andere tafeltjes. Er waren zelfs superdudes present :sd:
Toen we klaar waren zijn we naar de volgende toko gereden die we gingen crashen. Bij binnenkomst werden we bekeken als ET op de ontledingstafel. We hadden genoeg bekijks dus ^^. De "bier en t**ten" liedjes werden zwart gedraait. Leuk sfeertje ook daar, jammer van de crappy muziek in et begin, zelfs sinlath kon er niet op dansen :eek:. We hebben in totaal een kratje of 5 jupiler op daar nog ofzo? Stelletje afzetters wilden er nog 40 per stuk voor hebben ook... :o
De meeste waren al een beetje bezopen van de woktent, en het ging dus snel allemaal loos :D. Toen de goede muziek opgezet werd kwam de dansvloer eindelijk een beetje vol te staan. En opnieuw hadden we weer bekijks, vooral de dansmoves van ons eigen dansmarietje kregen aandacht van het vrouwelijk "schoon" daar in het dorp.
Heb hier zat foto's gemaakt, en die zal ik vanavond of morgen even allemaal hierneerzetten.
Iedereen had het goed naar de zin, een gezellig zooitje ongeregeld. :dance:
Op het einde weer naar Annuska en Sjakie gegaan, om daar ons neer te leggen en nagenieten van het gebons wat nog gaande was in onze hoofden. Mooie keet daar trouwens :thumb: Leuk dat we hebben mogen overnachten. En super georganiseerd ook :thumb: thanks namens ons :kiss:
Kelly is zeeziek geworden van mijn gedraai in bed [luchtbed], die heeft dus helaas minder goed geslapen, wat ze inmiddels achter mij aan het inhalen is.

We hebben het super gehad, en de volgende meet zijn we er zeker weer bij :D

even apart over de mensen:

Ries + amanda, thanks dat we mee konden rijden. jullie waren weer gezellig :D
Sjakie en annuska, topnederbelguh :D
Mass-Allah, was leuk je weer te zien blue steel brotha :sd: succes met herstel nog man.
Sinlath, goede dansmoves weer ouwe, was gezellig als vanouds
emile, leuk dat je er bij was, anders was ik de kleinste [jk :P] was gezellig kleine
Kale, je bent goed in shape man, flinke ader over je biceps :thumb: kater al weg?
riggard, hey bob ^^
seph en mhr, wat zijn jullie een leuk stelletje zeg :heart:
[jk, was gezellig belgen]
MrJ, goed gedanst op et podium hoor :D
Masters en Cynthia, leuk jullie weer gezien te hebben, helaas niet veel met jullie gepraat
Zippie+girl, ook leuk dat jullie er waren, ook niet veel mee gepraat, maar volgende keer beter, dus komen :D
Johanheeze, coole kerol
Bassiej, die hete saus ga je op de wc nog voelen denk ik ^^

ff kijken, niemand vergeten? ^^

was zoals altijd weer geslaagd. Was eigenlijk weer de vaste groep met een paar nieuwe gezichten. Eten was weer heerlijk. Zeg ries je begint nu echt een beetje skinny te worden. Schrok er echt van. Vooral die armen zit nog maar weinig vlees op....:eek: Toch de volgende keer een bakkie ijs mee nemen?

tja en doen dat dans cafe........wat een pauper bende muziek zeg.....echt te ernstig. Volgende keer toch weer de matrixx doen dan maar.

Mogguh.

Had wat pech met de auto zojuist (voorband lekgereden :o ) dus ben nu pas weer thuis.

Was weer gezellig gisteren! Hard doorrijden heeft echter nadelen, want dan ben je de 1ste in Valkenswaard en kan je een klein half uurtje op een paaltje voor de ingang zitten wachten op de rest. :D

Voor de rest zoals Maters hierboven al zei; de vaste groep was er weer plus wat nieuwe gezichten. Allemaal leuke personen (ja, ook jij Kale :kiss: ) en veel lol.

Volgende keer blijf ik wat langer maar heb wel in een recordtijd Valkenswaard --> Utrecht gedaan. Gemiddeld iets van 170 op de snelweg. :D

Mogguh.

Had wat pech met de auto zojuist (voorband lekgereden :o ) dus ben nu pas weer thuis.

Was weer gezellig gisteren! Hard doorrijden heeft echter nadelen, want dan ben je de 1ste in Valkenswaard en kan je een klein half uurtje op een paaltje voor de ingang zitten wachten op de rest. :D

Voor de rest zoals Maters hierboven al zei; de vaste groep was er weer plus wat nieuwe gezichten. Allemaal leuke personen (ja, ook jij Kale :kiss: ) en veel lol.

Volgende keer blijf ik wat langer maar heb wel in een recordtijd Valkenswaard --> Utrecht gedaan. Gemiddeld iets van 170 op de snelweg. :D
haha, ik heb m'n auto gister ook ff flink op de staart getrapt op de snelweg van hoorn naar alkmaar, redelijk lang op z'n top (170 :( ) gereden, is goed voor die motor zeggen ze he ;)

Branden zullen we :D Masters ik vond ries wel groot genoeg. Ze zagen me niet eens staan bij de wok naderhand toch maar gevraagd of ik voor hem mocht gaan staan :roflol:

Mrj volgens mij rij jij iniedergeval flink door.. Ikzelf was in slaap gevallen bij emile in de auto.(sorry :D) DAnkjwel voor de thuistocht. Voorderest heb ik eigenlijk niet met iedereen gesproken maar de belgjes waren top verstond er alleen de helft niet van. Type het maar hier dan snap ik het wat beter! Riggard was lekker druk bezig. Trapzilla was heel de avond relaxed. Ries mrj en amsterdammer (sorr ben je naam vergeten:P) waren de moves aan het uitoefenen. Jonko maakte goede vrienden toen die langs de superdudes liep :roflol: De rest zal wel bezinken met de tijd:D.

hoelaat was jij thuis riggard?
Mvg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.995
mooi dat iedereen het goed vonden goed is thuisgekomen .....en heeft er nog iemand anders foto's gemaakt eigenlijk???

Even kijken jullie hadden foto's gemaakt jonko.. Voorderest zou ik het eigenlijk niet weten ???. Voorderest alleen die vreemden verder weet ik het eigenlijk niet, Jammer genoeg is me internet niet vooruit te branden dus ik post wel weer als het sneller is.

Wat was er btw met massallah ik had eigenlijk niet helemaal verstaan blessure?

Hoe was het toilet zonder deur jacky :roflol:

Ik zal volgende meet er ook zeker bij zijn. Dit was zeer goed goed geregeld top allemaal :thumbs:. Wat hebben sommige energie zeg :D. Bruce almighty ben dan wel benieuwd hoe jij er uitziet waarschijnlijk pas jij der wel tussen :P. En riggard ik zal me "moves" oefenen voor de volgende meet :roflol:. Ill be back tonight

Dat is waar, als de knapste van de club.:cool:

klinkt allemaal erg gezellig :D!

maakte ik vriendjes met superdudes? :p

Leuke avond gehad! Erg leuk om eens de personen irl mee te mogen maken, ipv in de digitale wereld te zien/spreken!! Jacky en Anoeska jullie hebben het prima georganiseerd, mijn complimenten! Volgens mij was je toen je in bed lag nog steeds aan het denken of iedereen wel thuis kwam/aangekomen was etc. :d? Bij het eten viel het mij op dat de personen die volgens mij nog nooit gewokt hadden, gelijk erg veel opschepten omdat ze blijkbaar ook de vrouw in de bulk gezien hadden? Ik zag alleen de superdude, dus ik durfe het wel aan met meerdere kleine porties. Van 'sausje 8' waren sommige ook niet vies, nja.. dat dachten ze :d. Na 3x opgeschept te hebben en 2 toetjes gehad te hebben vond ik het wel welletjes. Wat ik wel mooi vond, wat Jacky dus blijkbaar ook geregeld had is dat ze om 21:15 nog vroegen of we wat drinken wilden :thumbs:. Helaas kregen we niet het bier wat we bestelde, maar toch nog fijn het laatste rondje :D!. Oke, na ons zelf zo volgepropt te hebben zodat we nog maar amper konden lopen, gingen we naar de auto's om de lange rit (om de hoek) naar de cafe's te gaan maken. We waren naar de B&N (een cafetje waar ik wel vaker kom) gegaan. Nou moet ik toegeven dat die oempa oempa muziek en dat bier en t**ten (in de muziek dan) voor mij ook niet zo hoeft maar al bij al draaide de dj toch behoorlijk gevarierd. Ik was nog heel even naar de Paparatzi gegaan om een kijkje te nemen daar, maar we besloten toch maar om hier te blijven. De sfeer was goed, en iedereen had goeie zin natuurlijk! Jammer dat ik mezelf niet zo happy voelde omdat ik na het eten ofja eigenlijk tijdens het eten al tot mijn nek toe vol zat en dat eigenlijk de hele avond zo is gebleven. Heb af en toe een cola light gepakt en een water maar dat mocht niet baten.. Al bij al, zeker leuk geweest en opzich jammer dat ik de mensen niet nog iets beter heb leren kennen.. Maar wie weet komt dat nog want de volgende meet probeer ik er zeker weer bij te zijn! Ik ga niet iedereen in het bijzonder noemen, leuk jullie te hebben mogen ontmoeten!

Terug
Naar boven