hahaha Purple je zou ons eens in het echt moeten zien...
uhh....mag niet...heb een straat verbod gekregen![]()
-rodge
Rodge heeft niet voor niets een straatverbod.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha Purple je zou ons eens in het echt moeten zien...
uhh....mag niet...heb een straat verbod gekregen![]()
-rodge

Leuk om te horen dat het goed is gegaan. Als er nog eens eentje in België is in de buurt, denk ik ook wel eens te komen.
hoezo moet hij plaats hebben? dit was niet bij jacky thuis ofzo hoor...
. Bruce almighty ben dan wel benieuwd hoe jij er uitziet waarschijnlijk pas jij der wel tussen
. En riggard ik zal me "moves" oefenen voor de volgende meet
. Ill be back tonight

.
Ik ben zelf tot en met 4 volle bordjes gekomen en een bordje fruit als toetje.
] doorheengedraait. En zijn er nog foto's van ons gemaakt door iemand van de andere tafeltjes. Er waren zelfs superdudes present 
. We hebben in totaal een kratje of 5 jupiler op daar nog ofzo? Stelletje afzetters wilden er nog 40 per stuk voor hebben ook... 
. Toen de goede muziek opgezet werd kwam de dansvloer eindelijk een beetje vol te staan. En opnieuw hadden we weer bekijks, vooral de dansmoves van ons eigen dansmarietje kregen aandacht van het vrouwelijk "schoon" daar in het dorp. 

succes met herstel nog man.
] was gezellig kleine

Toch de volgende keer een bakkie ijs mee nemen?
) dus ben nu pas weer thuis. 
) en veel lol.
haha, ik heb m'n auto gister ook ff flink op de staart getrapt op de snelweg van hoorn naar alkmaar, redelijk lang op z'n top (170Mogguh.
Had wat pech met de auto zojuist (voorband lekgereden) dus ben nu pas weer thuis.
Was weer gezellig gisteren! Hard doorrijden heeft echter nadelen, want dan ben je de 1ste in Valkenswaard en kan je een klein half uurtje op een paaltje voor de ingang zitten wachten op de rest.
Voor de rest zoals Maters hierboven al zei; de vaste groep was er weer plus wat nieuwe gezichten. Allemaal leuke personen (ja, ook jij Kale) en veel lol.
Volgende keer blijf ik wat langer maar heb wel in een recordtijd Valkenswaard --> Utrecht gedaan. Gemiddeld iets van 170 op de snelweg.![]()
) gereden, is goed voor die motor zeggen ze he 
Masters ik vond ries wel groot genoeg. Ze zagen me niet eens staan bij de wok naderhand toch maar gevraagd of ik voor hem mocht gaan staan 
) DAnkjwel voor de thuistocht. Voorderest heb ik eigenlijk niet met iedereen gesproken maar de belgjes waren top verstond er alleen de helft niet van. Type het maar hier dan snap ik het wat beter! Riggard was lekker druk bezig. Trapzilla was heel de avond relaxed. Ries mrj en amsterdammer (sorr ben je naam vergeten
) waren de moves aan het uitoefenen. Jonko maakte goede vrienden toen die langs de superdudes liep
De rest zal wel bezinken met de tijd
.
. Voorderest alleen die vreemden verder weet ik het eigenlijk niet, Jammer genoeg is me internet niet vooruit te branden dus ik post wel weer als het sneller is.
Ik zal volgende meet er ook zeker bij zijn. Dit was zeer goed goed geregeld top allemaal. Wat hebben sommige energie zeg
. Bruce almighty ben dan wel benieuwd hoe jij er uitziet waarschijnlijk pas jij der wel tussen
. En riggard ik zal me "moves" oefenen voor de volgende meet
. Ill be back tonight

!. Oke, na ons zelf zo volgepropt te hebben zodat we nog maar amper konden lopen, gingen we naar de auto's om de lange rit (om de hoek) naar de cafe's te gaan maken. We waren naar de B&N (een cafetje waar ik wel vaker kom) gegaan. Nou moet ik toegeven dat die oempa oempa muziek en dat bier en t**ten (in de muziek dan) voor mij ook niet zo hoeft maar al bij al draaide de dj toch behoorlijk gevarierd. Ik was nog heel even naar de Paparatzi gegaan om een kijkje te nemen daar, maar we besloten toch maar om hier te blijven. De sfeer was goed, en iedereen had goeie zin natuurlijk! Jammer dat ik mezelf niet zo happy voelde omdat ik na het eten ofja eigenlijk tijdens het eten al tot mijn nek toe vol zat en dat eigenlijk de hele avond zo is gebleven. Heb af en toe een cola light gepakt en een water maar dat mocht niet baten.. Al bij al, zeker leuk geweest en opzich jammer dat ik de mensen niet nog iets beter heb leren kennen.. Maar wie weet komt dat nog want de volgende meet probeer ik er zeker weer bij te zijn! Ik ga niet iedereen in het bijzonder noemen, leuk jullie te hebben mogen ontmoeten!