AndroidHealthClinic

meet in Valkenswaard

Peiling Peiling datum meet

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
wat is een betere manier om de mensen te leren kennen ...

Emilio kan toch wel met iemand meerijden? Welke regio komt ie vandaan?

• #1.863
dat heb ik hem al gemaild ;maar er zou gewoon iets te regelen moeten zijn lijkt me.

have fun iedereen en eet smakelijk:D

volgende keer ben ik dr echt weer bij zoals elke meet :o

Wat is er mis met ze auto? Ben beniewt mijn vervoer ook kapot morgenochtend proberen te maken en dan naar de trein :D. Heb er zin in lichtpuntje van de week:D.

Tijd voor meet maken: Done!
Weer gaan trainen en daarvoor tijd maken: Uhmmz volgende week weer:(

Net Chinees op, moest gelijk aan de wok van morgen denken.. Die speeltogen ook! Heb er zin in, ben al een dag op dieet zodat ik vanzelfsprekend goed ripped ben, en natuurlijk die 30 euro euit kan VRETEN (lees drinken)! Volgens mijn trainingsmaat is de Paparatzi wel ok om bv ook eens binnen te stappen, die tent is pas van naam veranderd. Ben er zelf nog nooit geweest.. Die tent staat ook op partyflock: http://partyflock.nl/party/126769:Sekzzi_Night.html. Let niet op het brutal aantal bezoekers btw, doet mij ook niet erg goed btw haha.. V'waard sluit om 2:45 (3:00), voor de feestbeesten zijn er in eindhoven (+- 10min met de auto) nog wel enkele tenten tot 5:00 open. Iig tot morgen!

• #1.869
die heb ik ook in mijn eerste post staan die is overgenomen door de mensen van ditishet'hier kunnen we ook beginnen daar is het misschien wat rustiger.
ach ik denk als we van 7 tot 3 aan het drinken zijn dat het voor de meeste wel al genoeg is ...maar B&N is ook wel goed dacht ik.

Genoeg veels te veel!:D Weet alleen niet tot hoelaat ik kan blijven jongens ligt aan terugweg kan opgehaald worden. Gaat nu even kijken wat ov doet:D

Btw hoe zit dat met dat vervoer daar in eidnhoven naar valkenswaard? Staken ze of is het aan te lopen of?

Laatst bewerkt:
  • #1.871
zover ik weet staken ze niet in deze buurt hahaha maar ik kan het fout hebben maar er zal wel iemand zijn die je desnoods ergens kan afzetten denk ik zo..

Nou mensen net terug van een personeels 'zomer' borrel .. en flink wat vlees naar binnen gewerkt tijdens de barbeque :D
Ik kon in ieder geval al weer genoeg naar binnen schuiven dus die 30 euro haal ik er ook wel uit :D

• #1.873
hahah ik ben ook aan het oefenen maar dan met drank

pfff kga morgen zo stijf als een plank zijn denk ik , kheb ineens overal spierpijn !!!

honger..... dorst....

• #1.878
Bassiej probeer anders even contact te krijgen met Mr J. misschien dat ie je ergens kan oppikken of zoiets

• #1.880
oke vraagje dan zijn er nog meer die met het openbaar vervoer komen???

Terug
Naar boven