Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank je wel marjolein en de volgende keer moet je er maar gewoon bij zijn.
net weer een berichtje gehad van Emile hij durfde het niet aan om ons alleen in Valkenswaard te laten rondlopen en hij komt nu toch een oogje in het zeil houden
of niet dan Emile hahaha

veel plezier vanavond dames...maak er wat van
en jacky... ik heb aan kale wat meegeven voor je
-rodge

-rodge
Ojee, Kale gearresteerd onderweg en ook niet op de meet.
Nee dat is fijn Rodge![]()

-rodge
Ojee, Kale gearresteerd onderweg en ook niet op de meet.
Nee dat is fijn Rodge![]()

Bassiej probeer anders even contact te krijgen met Mr J. misschien dat ie je ergens kan oppikken of zoiets

geen as in m´n auto transporteren he kale!
net m´n thuistrainsetje verkocht, 250eutjes in de pocket, kan meteen alweer 50eu uitgeven aan benzine *)[/QUOTE]
lijkt mij niet meer dan logisch dat er wel wat verekend word.. Dus met de benzine valt het wel mee denk![]()
dat was ook de hintgeen as in m´n auto transporteren he kale!
net m´n thuistrainsetje verkocht, 250eutjes in de pocket, kan meteen alweer 50eu uitgeven aan benzine *)[/QUOTE]
lijkt mij niet meer dan logisch dat er wel wat verekend word.. Dus met de benzine valt het wel mee denk![]()
scheelt wel dat ik een enorm zuinige auto heb en koos spee jaloers zou zijn op mijn rijsT. *ahum*
over een uurtje vertrek ik trouwens al :O zal maar eens de tas in gaan pakken en de cam opladen.