MuscleMeat

meet in Valkenswaard

Peiling Peiling datum meet

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.902
Ga zo rond 17.00 rijden en afhankelijk van de drukte / politie ben ik er zo rond 18.30 dan.

Dus dan moet 'ie ff snel wezen met zich melden. :)

tja heb hem de hele dag nog niet gezien als ie mee gaat stappen kan ie iig met de terug weg met Emile meerijden en desnoods ga ik hem nog wel op het station in eindhoven of zoiets ophalen dus dat komt wel goed hoop ik....

ben nu wel benieuwd wat Rodge aan Kale heeft meegegeven...:rolleyes:
zal het lekker zijn groei ik ervan ow ow wat zal het zijn

khoop dat het leuk word ! ik en seph vertrekken tegen 5u

• #1.905
hahaha Kale wil je nog wel met Riggard mee rijden wie weet wat er in die zak zit??

tja heb hem de hele dag nog niet gezien als ie mee gaat stappen kan ie iig met de terug weg met Emile meerijden en desnoods ga ik hem nog wel op het station in eindhoven of zoiets ophalen dus dat komt wel goed hoop ik....

ben nu wel benieuwd wat Rodge aan Kale heeft meegegeven...:rolleyes:
zal het lekker zijn groei ik ervan ow ow wat zal het zijn

Misschien groeit er wel iets van ja hahahhahaha

Ik ben alvast mijn hollands accent aan het oefenen :D

• #1.912
ben benieuwd ik val dan altijd terug op mijn dialect dus dat word ook wel weer lachen

• #1.914
ach kameraad van mij die versta je gewoon niet meer als ie gedronken heeft dan praat ik er mee en ik zeg af en toe maar ja of nee en dan moet ik goed op zijn reaktie letten of ik het goede heb gezegd en zo niet dan zeg ik vlug eeuhh ik bedoelde nee dus even vlug omdraaien dan

ach kameraad van mij die versta je gewoon niet meer als ie gedronken heeft dan praat ik er mee en ik zeg af en toe maar ja of nee en dan moet ik goed op zijn reaktie letten of ik het goede heb gezegd en zo niet dan zeg ik vlug eeuhh ik bedoelde nee dus even vlug omdraaien dan

hahah zo doe ik het ook meestal !!! :p:D

• #1.916
hmm volgens mij zitten de meeste nu in de auto of zoiets en nu heb ik Bassiej hier niet meer gezien.

idd wij gaan zo meteen vertrekken

Ik ga ook maar eens rijden. :thumbup:

• #1.920
oew Zippie jij gaat iets missen vanavond

Terug
Naar boven