XXL Nutrition

meeting in Hillegom

Bezoekers in dit topic

Wij cutten mee:p
 
Tot die tijd Ron will be cutting the cake ;)
 
betekent dit dat we uitgaan van 13 juli?

lijst tot nu toe bijgewerkt.... weet alleen niet of Kitten dan ook kan?


tja... broccoli taart... zoiets zal het dan wel moeten worden. Ron zal tegen die tijd wel diep aan het cutten zijn ;)

ik zal mijn werkrooster moeten afwachten. Die kleine is naar haar vader maar hangt even van mijn werk af.

Ik laat het dus weten zodra ik mijn rooster heb.
 
Een hoop zwetende/mooie vrouwen bij elkaar wie wil dat nou niet zien?
Wat is het addertje onder het gras?
 
Tot die tijd Ron will be cutting the cake ;)
Nee hoor, ik neem dan gewoon een brok taart. Is de slagroom al geregeld? :p
Een hoop zwetende/mooie vrouwen bij elkaar wie wil dat nou niet zien?
Wat is het addertje onder het gras?
Het addertje? Wat dacht je van het volgende. Je tot in diepe schaamte moeten realiseren dat deze mooie dames, dieper, harder, sterker, feller te keer gaan dan jijzelf. :eek:
En dat je na uit getold te zijn niet weet hoe rap je diezelfde gewichten zal moeten stoten, trekken, duwen.
En thuiskomend alle vezels in je lijf schreeuwen om hulp. :D
En als ze je dan vragen wie waren er allemaal, je totaal geen idee hebt wie of wat je hebt gezien. Dat je dan gewoon moet afwachten of er nog foto's geplaatst gaan worden. :o
En als je dan na 5 dagen eindelijk kan lopen, dan besef je pas dat deze dames te mooi en te sterk zijn om alleen maar naar te kijken. :rolleyes:
 
Leuk! Succes en veel plezier gewenst die dag, jullie gaan ongetwijfeld een leuke en leerzame dag tegemoet. Kan niet anders bij Mascha :)
 
Whahaha mooi gezegd Ron:p
 
Leuk! Succes en veel plezier gewenst die dag, jullie gaan ongetwijfeld een leuke en leerzame dag tegemoet. Kan niet anders bij Mascha :)

kom je ook Patriciaa?
 
Tuurlijk weet ik dat Mackje....ik weet toch alles, ikke heb een glazenbol ;)

Heb je net je PM beantwoord Helen

Voor mij is het weekend de beste tijd om dit soort dingen te doen.
20 man....no problem kom maar....

Vind het super leuk om jullie hier allemaal aan het zweten te zien:D

Mag ik ook komen, doe ik mijn roze v-halsje aan; lijk ik ook net een vrouw;)

:p
 
Mag ik ook komen, doe ik mijn roze v-halsje aan; lijk ik ook net een vrouw;)

:p

wie heeft gezegd dat dit alleen voor vrouwen is?

jij mag komen.... je mag een roze v-halsje aan (als je dat graag wil).... als je maar wel ijzer vreet!:whip:voor sissy is er geen ruimte :whip:

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 09:29 ----------

mmmm zie het al voor me :eyebrow:

kom jij ook Mac... nu zal er geen sneeuw liggen
 
wie heeft gezegd dat dit alleen voor vrouwen is?

jij mag komen.... je mag een roze v-halsje aan (als je dat graag wil).... als je maar wel ijzer vreet!:whip:voor sissy is er geen ruimte :whip:

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 09:29 ----------



kom jij ook Mac... nu zal er geen sneeuw liggen

Hmm ik praat wel veel tijdens het trainen (zegt Mas)... Is dat erg?
 
Hmm ik praat wel veel tijdens het trainen (zegt Mas)... Is dat erg?

Hahaha niemand zal terug praten, allemaal hard aan het werk. Stop je vanzelf wel. :p
 
Hahaha niemand zal terug praten, allemaal hard aan het werk. Stop je vanzelf wel. :p

Gelukkig hebben wij ook met zn allen tijdens de laatste meet niks gezegd..pompiedompiedom...:rolleyes::D

Als je zin hebt, dan kom je en Mascha vind het geen probleem als we met 20man voor de deur staan:P
Maken we gewoon een lekkere grote eiwittaart voor haar:)
 
wie heeft gezegd dat dit alleen voor vrouwen is?

jij mag komen.... je mag een roze v-halsje aan (als je dat graag wil).... als je maar wel ijzer vreet!:whip:voor sissy is er geen ruimte :whip:

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 09:29 ----------



kom jij ook Mac... nu zal er geen sneeuw liggen

En ik maar denken dat het 30+ was :p
 
Mooi al die gasten die gelijk IN zijn. damn dem boys.
 
Gelukkig hebben wij ook met zn allen tijdens de laatste meet niks gezegd..pompiedompiedom...:rolleyes::D....

Uhhhh ik was stil, jij was aan het kwebbelen. Ik had gewoon al mijn energie nodig om jou bij te benen. :o
 
Onder voorbehoud. Zoals ik in mijn log zei even afwachten met werk en daarnaast heb ik poseer lessen en ook voor duo. Als ik van werk vrij ben en poseren vervalt ben ik aanwezig.
 
abbo, misschien dat ik ook kan komen
 
Back
Naar boven