AndroidHealthClinic

Meeting in Hillegom II

Bezoekers in dit topic

Ziet er idd gezellig uit!
 
En MissH is dat toch, met die wijde rug? Bizar zo wijd, mooi :D

+1 zeg, potverdorie wat een lats :p

Heel jammer dat ik er niet bij kon zijn, ziet er supertof uit!
 
best aardig? dan doe je haar geen recht hoor!

jammer 3nigma!

ik wou niet overdrijven :D
maar is een goeie v-shape inderdaad, lekker wijde lats
 
+1 zeg, potverdorie wat een lats :p

Heel jammer dat ik er niet bij kon zijn, ziet er supertof uit!
haha dank je wel Boxona, komen nog wel m meer meets hoor;)

ik wou niet overdrijven :D
maar is een goeie v-shape inderdaad, lekker wijde lats
hahaha nogmaals thnks hoor:p
 
zag er gezellig uit!
 
Jullie ook allemaal bedankt voor een super leuke en gezellige dag. En uiteraard bedankt voor de cadeau`tjes, echt heel lief van jullie.

Iedereen was super hard en goed aan het trainen, mijn complimenten. Op naar de volgende keer :D
 
Ik vond het heel erg leuk.
 
Bij deze wil ik me nog even vier dagen te laat afmelden… Ben op weg naar de meeting gecrasht met m'n motor dus dat was niet zo leuk, maar gelukkig heb ik er niks aan over gehouden behalve een zere pols en wat blauwe plekken.
De foto's zien er wel super goed uit! Ik heb duidelijk wat gemist!
 
jeetje....schrikken zeg! how come?
 
Iemand op de tegemoetkomende weghelft wilde linksaf slaan (moest dus over mijn weghelft heen) en zag mij niet. Dus ben met motor en al uitgeweken naar de berm en daar op de zijkant verder gegleden. Kan er nog boos om worden zeg. bah.
 
bah, en natuurlijk nog schade ook zeker?
 
Bij deze wil ik me nog even vier dagen te laat afmelden… Ben op weg naar de meeting gecrasht met m'n motor dus dat was niet zo leuk, maar gelukkig heb ik er niks aan over gehouden behalve een zere pols en wat blauwe plekken.
De foto's zien er wel super goed uit! Ik heb duidelijk wat gemist!

lekker zeg, sterkte en de volgende keer gebeurt dit vast niet meer ;)
 
Thanks, en laten we er inderdaad maar van uit gaan dat dit de eerste en laatste keer was ;)
Geluk bij een ongeluk is dat ik mijn kappen er af had gehaald voor onderhoud, dus heb eigenlijk geen schade.
 
Shit joh! Ja op de motor ben je zo kwetsbaar... :( Gelukkig geen schade, hopelijk ook geen schade aan jou?!
 
Bij deze wil ik me nog even vier dagen te laat afmelden… Ben op weg naar de meeting gecrasht met m'n motor dus dat was niet zo leuk, maar gelukkig heb ik er niks aan over gehouden behalve een zere pols en wat blauwe plekken.
De foto's zien er wel super goed uit! Ik heb duidelijk wat gemist!


Wow das schrikken! Hoop dat je snel van je beurse plekken af bent!
 
Bij deze wil ik me nog even vier dagen te laat afmelden… Ben op weg naar de meeting gecrasht met m'n motor dus dat was niet zo leuk, maar gelukkig heb ik er niks aan over gehouden behalve een zere pols en wat blauwe plekken.
De foto's zien er wel super goed uit! Ik heb duidelijk wat gemist!
Das schrikken inderdaad. Gelukkig heb je er niets ernstigs aan overgehouden. Hoop dat de beurse plekken snel herstellen.
 
He bah dat is echt not funny. Wat zal jij geschrokken zijn zeg. Hoop dat je blauwe plekken en zere pols snel over zijn.
En dat je maar weer met veel bravoure de motor op stapt.
 
Tis al gezegd maar gelukkig is het nog *goed* afgelopen..had veel erger kunnen zijn..bah blijft erg naar als ze je over tnhoofd zien..erg dom ook!
Er komen ongetwijfeld nog meer meets dus tot een volgende keer en succes met de blauwe plekken;)
 
Haha dankjulliewel allemaal! Het klinkt (gelukkig) allemaal ernstiger dan het is. Ik heb een rijtje engeltjes op mijn schouders zitten. Voordeel van veel trainen zullen we maar zeggen. ;)

Dus… Volgend weekend maar meeten? ;)
 
Ik vind het het goed. Zeg Milly kom jij ook. :eyebrow:
 
Back
Naar boven