MuscleMeat

Review Mega Grow - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader

MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg

• Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D

dankzij alle goede berichten ook een pot besteld. ben erg benieuwd! :D

vind ik maar een gewoon creatine productje niks speciaals maar hezt is ook niet duur !

Ik zit er over te denken Megagrow te halen ik twijfel alleen nog tussen alleen Megagrow of the XXL stack met EAS en unleash v3... is die stack aan te raden of is eigelijk alleen megagrow voldoende? Ik zie dat er ook al bcaa's in megagrow zitten die er in de EAS ook zitten...

unleash v3 heb ik sample van gehad, werkte voor mij beetje zelfde als crack alleen werd een beetje te van de kaart (herbal xtc ofso:P) misschien moet ik wat lager doseren...

graag jullie advies (mag ook van xxl zelf advies, alleen dan niet te commercieel plz;))

EAS bevat meer dan alleen BCAA dus totaal ander product dan Megagrow en dus prima samen te nemen. Unleash kan je zeker erbij nemen als je van een pre workout booster houdt.

Ik heb 1 stack van Megagrow en EAS (dus zonder de Unleashed) gebruikt en heb daar qua kracht en een beetje massa toch een mooie progressie mee gemaakt. Eens je de smaken wat gewoon bent, zijn dit twee topproducten die elkaar netjes aanvullen!

Ik zit er over te denken Megagrow te halen ik twijfel alleen nog tussen alleen Megagrow of the XXL stack met EAS en unleash v3... is die stack aan te raden of is eigelijk alleen megagrow voldoende? Ik zie dat er ook al bcaa's in megagrow zitten die er in de EAS ook zitten...

unleash v3 heb ik sample van gehad, werkte voor mij beetje zelfde als crack alleen werd een beetje te van de kaart (herbal xtc ofso:P) misschien moet ik wat lager doseren...

graag jullie advies (mag ook van xxl zelf advies, alleen dan niet te commercieel plz;))
Het is precies zoals Eddine zegt. Mega Grow en EAS samen zijn super. Hou je van pre workout boosters kan je natuurlijk het beste voor de stack gaan!
EAS bevat meer dan alleen BCAA dus totaal ander product dan Megagrow en dus prima samen te nemen. Unleash kan je zeker erbij nemen als je van een pre workout booster houdt.
:thumbs:
Ik heb 1 stack van Megagrow en EAS (dus zonder de Unleashed) gebruikt en heb daar qua kracht en een beetje massa toch een mooie progressie mee gemaakt. Eens je de smaken wat gewoon bent, zijn dit twee topproducten die elkaar netjes aanvullen!
Mega Grow in combinatie met EAS is zeker een topper. EAS is perfect om tijdens het trainen te drinken :thumbs:

Ik heb de hele stack inmiddels thuis staan! Vandaag mee begonnen gelijk ;)
Maar op de pot van EAS staat voor 10gr en na training 10gr

Maar ik lees ook (en zie in jouw reactie) over het nemen tijdens de training...
Wat is nou beter?:)

Lol, dit was het eerste product dat echt goed werkte bij mij. Werking en smaak zijn top! Binnenkort maar weer eens een pot bestellen.

Zit nu weer 3 weken aan de megagrow icm recovery formula, werking is weer wat ik er van gewend ben. Goede krachttoename en alles oogt wat voller, al merk ik ook dat ik wat meer vocht vast houd. Maar vooral de daadwerkelijke krachttoename zorgt er voor dat ik er op terug blijf vallen! En dan ook nog die gunstige prijs, in een woord een aanrader!

ik weet nog steeds niet waarom precies maar dat spul werkt gewoon super goed! :lifter:

Mega grow... Voor iemand die al +100 kg weegt is het dan nog aan te raden om dit te nemen om 'droge' spiermassa bij te komen.

Mij is er altijd verteld en volgens de meeste berichten ben ik te weten gekomen dat een type mass gainer niks voor mij is dan.

Mega grow... Voor iemand die al +100 kg weegt is het dan nog aan te raden om dit te nemen om 'droge' spiermassa bij te komen.

Mij is er altijd verteld en volgens de meeste berichten ben ik te weten gekomen dat een type mass gainer niks voor mij is dan.

Het werkt heel goed voor kracht en daardoor kan je wat meer kilo's pakken en daardoor weer gainen. Zo werkt het een beetje.

Er zit wat dextrose in maar dat is juist goed na de training, dat is eigenlijk het enige moment van de dag dat suikers wel goed zijn. (niet teveel uiteraard).

Het is zeker ook voor zwaardere mensen een goed supplement, en zeker in de winter brrrrrrrrrr koud zeg al ;)

Ben nu een kleine 2 weken bezig met Mega Grow, ben hier zeer tevreden over!
Ben duidelijk sterker en voller geworden.'

De smaak is verslavend goed, top product.

Ben nu een kleine 2 weken bezig met Mega Grow, ben hier zeer tevreden over!
Ben duidelijk sterker en voller geworden.'

De smaak is verslavend goed, top product.

Ik raad veel klanten Mega Grow aan en echt bijna iedereen is er tevreden over. We hebben het supplement al heel lang maar mensen die het eerder gebruikt hebben bestellen het vaak later weer en weer.

Mega Grow is mijn standaard creatine supp. Is namelijk één van de weinige waarvan naast de resultaten ook de smaak nog eens goed is!

Binnenkort maar weer eens een nieuwe pot bestellen.

Ik raad veel klanten Mega Grow aan en echt bijna iedereen is er tevreden over. We hebben het supplement al heel lang maar mensen die het eerder gebruikt hebben bestellen het vaak later weer en weer.

Zeker mee eens, eindelijk eens een sup die zijn naam waar maakt...goed bedacht trouwens MEGA GROW :D:D

Blijft een toppertje dit

Het werkt heel goed voor kracht en daardoor kan je wat meer kilo's pakken en daardoor weer gainen. Zo werkt het een beetje.

Er zit wat dextrose in maar dat is juist goed na de training, dat is eigenlijk het enige moment van de dag dat suikers wel goed zijn. (niet teveel uiteraard).

Het is zeker ook voor zwaardere mensen een goed supplement, en zeker in de winter brrrrrrrrrr koud zeg al ;)

Merci voor uw reactie !!

Terug
Naar boven