XXL Nutrition

MEGA probleem ik smeek om hulp

Iedereen bedankt voor de tips ik ga er meteen achteraan aangezien mij het eerlijk gezegd niet echt bevalt om melk aan te maken haha !

Nee het is wit/geel en het zijn 1/2 kleine druppeltjes steeds, zegt dat jou wat ?

Is beginnende mannelijke lactatie. Maar dat gaat vanzelf weg. Gewoon stoppen met alles en je lichaam herstelt zelf en dus je lactatie gaat weg.

Oxycotine stimuleert afgifte en aanmaak van prolactine ;)

Oxycotine heeft op zichzelf geen direct effect op de stimulatie van lactatie.

Dus komen we weer bij prolactine uit. Wat tegen lactatie helpt is je dopamine verhogen en/of dus serotonine verlagen. Hierdoor wordt de aanmaak van prolactine geremd.

Oke, in die studie meen ik me niet te herinneren dat oxycotine indirecte invloed had op lactatie.
Alleen dat het invloed had, en daarom ben ik van directe invloed uitgegaan. Dat die invloed is op prolactine en daarom op lactatie wist ik niet :)
Ben ook geen geleerde verder vind het alleen wel erg interessant.

Oke, in die studie meen ik me niet te herinneren dat oxycotine indirecte invloed had op lactatie.
Alleen dat het invloed had, en daarom ben ik van directe invloed uitgegaan. Dat die invloed is op prolactine en daarom op lactatie wist ik niet :)
Ben ook geen geleerde verder vind het alleen wel erg interessant.

In verschillende onderzoeken wordt de link niet meteen gelegd en wordt het effect op prolactine dan ook niet gemeten.

Maar prolactine is dus altijd nodig voor lactatie.

Sorry hoor maar....hahhaahaha wtf.
Sterkte in ieder geval met je herstel.

Even een vraagje hoor...

Heb je al geproefd hoe je eigen melk smaakt?

:DDit topic is still funny

Stats:74kg 10% en melk uit je tepels :roflol:

En stel je ook even vragen bij je dealer..... tenzij hij totaal niet wist dat je het aangeschafte überhaupt zou gebruiken.

Hahaha, serieus? :D

Vervelend voor je man, hopelijk komt het goed. Sterkte!

heb ik ook al eens gehad, was toen met deca bezig denk ik, ging vanzelf weer weg man, wat is daar zo erg aan dan voor een druppeltje alsof je dood gaat...

Volle melk?

Terug
Naar boven