KaleHardloper
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Dan moet ze leven in een Hannibal verpakking.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet ze leven in een Hannibal verpakking.
Wat een afgang weer voor de politie. Tegenwoordig kan elke slappeling daar blijkbaar beginnen. Wat kan je nou beginnen met zulke agenten die nog geen tienertje aankunnen? Te triest voor woorden.
Als dat mijn 13 jarige dochtertje was dan zou ik haar een lintje hebben gegeven![]()
Wat een afgang weer voor de politie. Tegenwoordig kan elke slappeling daar blijkbaar beginnen. Wat kan je nou beginnen met zulke agenten die nog geen tienertje aankunnen? Te triest voor woorden.
Niet voor het stelen van 350 euro,Voor het stelen van 350 euro en het slaan van een agent? Triest.
Ontopic: jezelf laten ownen door een 13 jarig kind is een epic fail.
Een politieopleiding is echt niks, ik weet niet of iemand hier ooit de piepjestest heeft gedaan op de middelbare school? Dat je trap 1,2,3...etc hebt.
Een politie agent moet maar tot trap 6 kunnen halen, zelfs ik met mn k*tconditie toen haalde trap 9.![]()

Niet dat dit veel positieve reacties zal opleveren maar euh... Voor de haters: probeer de toelatingsproeven eens zou ik zeggen![]()
Verkijk je niet op het beeld van de flikken van vroeger Big-T, toen iedereen bij de politie kon.
Die opleiding is niet van de poes.

Tegenwoordig ben je al arbeidsongeschikt als je een blauw oog hebt. Ik wil haar verwondingen wel eens zien, kan me niet voorstellen dat ze in een politiekantoor zo zwaar toegetakeld werd dat ze 4 dagen rust nodig heeft.![]()