XXL Nutrition

Meisje (13) slaat agente arbeidsongeschikt

kun je nagaan als ze 20 is..
Dan moet ze leven in een Hannibal verpakking.

hannibal.jpg

Dat heet ziekteverlof niet arbeidsongeschikt

belgen en hun taalgebruik ;)

Wat een afgang weer voor de politie. Tegenwoordig kan elke slappeling daar blijkbaar beginnen. Wat kan je nou beginnen met zulke agenten die nog geen tienertje aankunnen? Te triest voor woorden.

Niet dat dit veel positieve reacties zal opleveren maar euh... Voor de haters: probeer de toelatingsproeven eens zou ik zeggen ;) :thumbs:

Verkijk je niet op het beeld van de flikken van vroeger Big-T, toen iedereen bij de politie kon.
Die opleiding is niet van de poes.

Wat een afgang weer voor de politie. Tegenwoordig kan elke slappeling daar blijkbaar beginnen. Wat kan je nou beginnen met zulke agenten die nog geen tienertje aankunnen? Te triest voor woorden.

Daar zit ook precies de zere plek bij "de sterke hand" der wet. Kwalitatief stelt het weinig voor.
Nu dat er bezunigd gaat worden op blauw lijkt het me zaak het kaft van de koren te scheiden en alle rotte appels eruit te gooien.
Er moeten weer maatstaven komen voor het aantrekken van agenten. Minimaal een MBO 4 opleiding en een reeks aan compententies.
Probleem zal dan voornamelijk de salarissen worden want voor het werk en de gevaren staat er een lullig loontje tegen over.

gewoon te lui om te werken

Als dat mijn 13 jarige dochtertje was dan zou ik haar een lintje hebben gegeven :D

was die agente sniperx ofzo?

en volgens mij zijn de fysieke eisen niet zo hoog inderdaad. als je een beetje over een parcour kan renne heb je het al gehaald dacht ik.

opsluiten dat kind, poging tot doodslag:hamer:

en dat moet onze veiligheid waarborgen....

Een politieopleiding is echt niks, ik weet niet of iemand hier ooit de piepjestest heeft gedaan op de middelbare school? Dat je trap 1,2,3...etc hebt.
Een politie agent moet maar tot trap 6 kunnen halen, zelfs ik met mn k*tconditie toen haalde trap 9.:o

Wat een faal voor die agente.....

Een politieopleiding is echt niks, ik weet niet of iemand hier ooit de piepjestest heeft gedaan op de middelbare school? Dat je trap 1,2,3...etc hebt.
Een politie agent moet maar tot trap 6 kunnen halen, zelfs ik met mn k*tconditie toen haalde trap 9.:o

en dan heb je het waarschijnlijk nog niet eens over de vrouwen:roflol:

foto van die 13 jarige chick?

Niet dat dit veel positieve reacties zal opleveren maar euh... Voor de haters: probeer de toelatingsproeven eens zou ik zeggen ;) :thumbs:

Verkijk je niet op het beeld van de flikken van vroeger Big-T, toen iedereen bij de politie kon.
Die opleiding is niet van de poes.

zou best kunnen, heb geen idee.. maar de agenten die al voor die 'strengere' eisen in dienst waren dwarrelen lekker verder.. die gasten komen amper uit hun auto en zonder hun wapens zijn ze nergens.van die ouwe dikzakken/vette wijven zijn het. met alle respect natuurlijk wat ze doen SOMS ook wel eens iets goeds. maar ze moeten gewoon iedereen door een molen halen en de goeie houden en de rest maar met vervroegt onbetaald persioen ofzo weet ik veel.. maar echt veilig ga je je nie voelen als je op zaterdagavond door stad loopt en je ziet daar wat van die halve staan. ik lach er toch wel vaak om.. en ik in het beveiligingsvak moet oip hun rekenen, vergeet het maar hoor mag alles met blote handen opknappen en als het gevaar geweken is komen ze met hun boekje.. heb er weinig goeds over te zeggen helaas..

om even een kort verhaal lang te maken ;)

Tegenwoordig ben je al arbeidsongeschikt als je een blauw oog hebt. Ik wil haar verwondingen wel eens zien, kan me niet voorstellen dat ze in een politiekantoor zo zwaar toegetakeld werd dat ze 4 dagen rust nodig heeft. :rolleyes:

Idd ik kan me niet voorstellen hoe een 13 jarig meisje een volwassen politievrouw in elkaar timmert.

Tenzij die meisje een kickbox kampioen is ofzo:p

Terug
Naar boven