XXL Nutrition

Meisje (13) slaat agente arbeidsongeschikt

Een politieopleiding is echt niks, ik weet niet of iemand hier ooit de piepjestest heeft gedaan op de middelbare school? Dat je trap 1,2,3...etc hebt.
Een politie agent moet maar tot trap 6 kunnen halen, zelfs ik met mn k*tconditie toen haalde trap 9.:o

Lol. Geen verhaaltjes gaan verzinnen eh :rolleyes:

zou best kunnen, heb geen idee.. maar de agenten die al voor die 'strengere' eisen in dienst waren dwarrelen lekker verder.. die gasten komen amper uit hun auto en zonder hun wapens zijn ze nergens.van die ouwe dikzakken/vette wijven zijn het. met alle respect natuurlijk wat ze doen SOMS ook wel eens iets goeds. maar ze moeten gewoon iedereen door een molen halen en de goeie houden en de rest maar met vervroegt onbetaald persioen ofzo weet ik veel.. maar echt veilig ga je je nie voelen als je op zaterdagavond door stad loopt en je ziet daar wat van die halve staan. ik lach er toch wel vaak om.. en ik in het beveiligingsvak moet oip hun rekenen, vergeet het maar hoor mag alles met blote handen opknappen en als het gevaar geweken is komen ze met hun boekje.. heb er weinig goeds over te zeggen helaas..

om even een kort verhaal lang te maken ;)

Daar ben ik het volledig mee eens. Ben in mijn leven al genoeg in contact gekomen met de politie, en 9/10 keer heb je toch zoiets van 'gvd klote flikken, enigste dat ze doen is mensen lastigvallen maar als er criminelen gepakt moeten worden doen ze niets'

Maar op een dag zul je ze eens echt nodig hebben, en zal je verdomd blij zijn dat er politie is... En er zitten serieus heel wat goeie gasten tussen ook.

Tijdens men werk (bewakingsagent) in april van dit jaar zag ik een persoon een auto afbreken: krassen in koetswerk, nummerplaten afgerukt, spiegels afgeschopt dus ik laat de politie opbellen door collega op dispatching. Zijn kameraad zit in een auto te wachten en ik zie dat ze willen vertrekken dus ga ik naar buiten en spreek die gast die de auto vernielde aan. Ik was heel beleefd want wou hem bezig houden tot als de politie er was. Ik stond op een helling voor rolstoelen en ineens trekt die kerel mij erover (mijn trui was gescheurd), ik lig op de grond en ze beginnen met 2 op mij te schoppen. Ik kom recht en sla die gast vol op zijn gezicht waardoor hij onmiddellijk zakt en hij krijgt er nog een voet van mij bij in zijn gezicht, een collega die toekwam kwam ook onmiddellijk buiten en de andere gast was direct kalm. Politie was er dan ook bij (onze dbbmember kazzunit), die gast zijn tanden stonden los en neus gebroken. Gast wou eerst nog klacht indienen maar heeft het dan maar niet gedaan. Mijn schoenen en trui zijn wel vergoed geweest .
CONCLUSIE: blijf van andermans spullen af.

1maal fameus slaag gekregen:
Ook tijdens mijn werk, in een shoppingcenter kreeg ik de melding dat er een vechtpartij aan de gang was. Ik ga kijken en zie dat er een jongen op de grond ligt, hij ziet mijn uniform en wijst mij een kerel aan die zijn laptop had gestolen. Ik overmeester hem en zit op hem en ineens roept er een vrouw "pas op". Ik draai mijn gezicht en onmiddellijk krijg ik een vuistslag... Neus gebroken. Ik ben die gasten nog blijven achtervolgen tot aan de autosnelweg en daar enen kunnen oppakken met politie. Die gast heeft al zijn vriendjes verklikt en ik heb een mooie schadevergoeding gekregen.
Het waren tsjetsjenen die een rus wouden aftuigen.
Heeft trouwens in de krant gestaan: [Link niet meer beschikbaar]
Artikel bevat wel onwaarheden: ze waren met 5 en ik heb ze samen met politie opgepakt

;)

Ik kan je zeggen, die opleiding hier is niet om mee te lachen. Er zijn 4 toelatingsproeven, en daar staat een slagingspercentage op van 13%. Je kan lachen wat je wil, dat het vroeger misschien zo was dat je enkel je naam moest kunnen schrijven om bij de politie te gaan, maar er is heel wat veranderd, kan ik je zeggen.

Heb vandaag mijn eerste proef gedaan,gewoon wat intelligentietesten. Ik ga mezelf niet ophemelen maar ik ben niet van de domste ofzo, en ik was er enorm van geschrokken hoe moeilijk ze wel niet waren, echt waar!
Dat belooft voor de volgende proeven, en dan begin je nog maar aan je opleiding van 1 jaar!

Weet trouwens nog niet zeker wat ik in de toekomst ga doen. Ben nog student en ben nu ingeschreven voor een schooljaar KMO Management.
Ik zie nog wel wa ik later effectief ga doen, maar wil alle mogelijkheden open houden, dat ik wat keuze heb. Of ik uiteindelijk kies om agent te worden betwijfel ik, maar ik weet één ding zeker: ik ga hier een pak meer respect voor ze krijgen.

hoe hard ga je af als je een 13jarige niet aan kan als politie? Wat ga je dan doen tegen die gansters :p

Zou dat meisje snel een job geven bij de politie.

Verhaal zal wel enorm overroepen zijn, zoals alles in de media...
Sensatie jongens, sensatie! ;)

13-jarig meisje dat zoveel geld steelt van haar vriendin = goe bezig :thumbs:
Crazy b*ch zal wat rond zich beginnen slaan zijn met haar armen, die vrouw zal haar misschien willen kalmeren hebben en zo waarschijnlijk een klap tegen het hoofd gekregen.
Een blauw oog en een bloedneus zijn snel gebeurd... -> 'arbeidsongeschikt' :rolleyes:

Ik snap niet dat die fragiele vrouwtjes het überhaupt in hun hoofd krijgen om bij de politie te gaan. En dat er geen regels zijn m.b.t. de fysiek is al helemaal belachelijk. Welk signaal geeft dit aan gangsters? Ik wil als burger niet 'beschermd' worden door een agent die zelfs gewapend nog niet in staat is om iemand de baas te kunnen die ik met 1 hand optil. Ik vraag me af waarom we dan vooral politie hebben, om verkeersboetes te schrijven?

Heb toch zo mijn twijfels bij die toelatingseisen. Gisteren zak ik een politieduo slenteren, bestaande uit een werkelijk moddervet wijf, dat trap 2 van die piepjestest nog niet eens zou halen, met daarnaast een ontiegelijk schriele ecto, die bij windkracht 3 al moeite zou hebben met beide benen op de grond te blijven. Het was geen gezicht.

Zulke agenten zijn goed voor bonnen schrijven, maar zodra daadwerkelijk de nood aan de man is, kunnen ze niets betekenen.

in the ghettoooooooo, and her mother cried............

Heb toch zo mijn twijfels bij die toelatingseisen. Gisteren zak ik een politieduo slenteren, bestaande uit een werkelijk moddervet wijf, dat trap 2 van die piepjestest nog niet eens zou halen, met daarnaast een ontiegelijk schriele ecto, die bij windkracht 3 al moeite zou hebben met beide benen op de grond te blijven. Het was geen gezicht.

Zulke agenten zijn goed voor bonnen schrijven, maar zodra daadwerkelijk de nood aan de man is, kunnen ze niets betekenen.

zo maak ik ze vaak mee.. als ik als portier mensen buiten zet en hun het dus moeten overnemen voor arrestatie oid .. kost het hun 4 man terwijl ik met een mooie subtiele nekklem diegene alleen makkelijk in de hand heb.. echt 80% zijn gewoon losers..
TERECHT dat de eisen strenger zijn.. ik heb geen hoge dunk van ze helaas en veiliger ga je je nie voelen in hun nabijheid..

idd bonnen schrijven laat ze het daar maar bij houden!

Het walhalla van het anecdotisch bewijs door ****ing superninja's met een waarlijk zinnige kijk op de realiteit! Smullen dit.

Anecdotisch bewijs is lang niet altijd nodig om ergens een mening over te kunnen vormen. Zeker niet wanneer iets zich zo overduidelijk in het openbaar presenteert.

Je zult er versteld van staan in hoeverre het gepeupel in staat is een juiste hypothese te formuleren voor de probleemstelling 'in hoeverre is de Nederlandse agent(e) opgewassen tegen het fysieke geweld op straat'. Puur gebaseerd op waarneming en de interpretatie hiervan die het niveau heeft van 'moddervet = fysiek onbekwaam'. Zo simpel is het.

Tokkie!

misleidende k*ttitel...

Agente moet per direct worden ontslagen.

Te triest weer die lui ze verbazen me telkens weer! Ze moeten die moddervette wijven en schrale kippetjes wat meer bevoegdheden geven net als in landen als bijv. Hongarije :D Ik weet zeker dat er dan meer 'echte' mannen bij de politie gaan. Welke vent wil nou een beroep hebben waar je 0,0 respect krijgt van je medemens en word uitgelachen/gescholden. Las vandaag weer een stuk in de krant van de politie over het strandfeest in hoek van holland. 'ik dacht dat m'n laatste uur geslagen was' 'die 5 minuten leken wel 5 dagen' 'ze willen bloed' 'ik dacht heb ik m'n dochter wel een kus gegeven toen ik weg ben gegaan?' 'Het leek wel oorlog' Stel lulletjes zijn het, het is natuurlijk niet normaal zoals het daar gegaan is maar schiet 3/4 hooligans voor de klote en de rest dijnst wel terug. Zoniet, schiet je nog een keer en daarna kunnen ze zichzelf weer belonen met een paar lekkere grote donuts of een macdriveje

Laatst bewerkt:
Zo gemakkelijk gaat dat niet.

Het grote probleem van de politie in NL is dat de politie zo weinig bevoegdheden heeft. Mocht er dan een keer iets gebeuren dat moet je je als agent voor elke daad uitentreuren verantwoorden. Zodoende laat je het als agent wel om voortijdig je pistool te trekken om een hoop juridisch getouwtrek nadien te voorkomen.

Idd ik weet het, aan het rechtsysteem in NL kloppen sommige dingen niet.

Terug
Naar boven