Fitness Seller

Shocking News Meisje (14) geëxecuteerd omdat ze verkracht werd

En wat heeft die gast dan voor straf gekregen? Niks zeker

omgekeerde wereld....

Bijna dagelijkse kost dit soort berichten..te triest maar helaas waar

pfff, ik weet niet eens woorden om hier nog op te reageren. Ik kan maar blijven zeggen dat het een bende kloten zijn. Ik hoop dat sharia hier toch wel z'n kloten buitenhoud want anders komen we wel massaal in opstand denk ik..

Het is Bangladesh, daar zijn ze al blij als ze naar huis kunnen lopen i.p.v. dat ze moeten zwemmen. Tegelijkertijd, Bangladesh staat nou niet echt bekend als fundamentalistische moslimstaat, maar het zal lastig blijven om in zo'n arm land de wet op alle punten volledig te handhaven.

Bangladesh is op sommige punten vooruitstrevender dan Europese naties, inmiddels al de derde keer dat ze een vrouwelijke premier hebben. Maar goed dat is maar 1 puntje natuurlijk, het blijft verder een achtergebleven modderpoel aan de Gangesdelta.
Eigenlijk had ik het in die laatste post hoofdzakelijk over Groot-Brittanië (ook tekenend, als we die twee soms al moeilijk uit elkaar kunnen houden).

NIET NORMAAL!!! Waarom doet de (westerse) wereld hier niks aan? Dit regime moet je toch gewoon afschieten...

pics?

hahahah what the ****. ze zullen daar kleine meisjes verkrachte wel verheffen tot nationale sport xD

HOE? kan je in allah zijn naam nou op het idee komen dat een meisje die VERKRACHT is gestraft moet worden. was diegene die Sharia heeft verzonnen mentaal getardeerd ofzo?

het zijn meer de mensne die het volgen die retarded zijn

Vuil volk, zo'n berichten brengen gewoon pure woede op in mezelf, machteloos gevoel..

hahahah what the ****. ze zullen daar kleine meisjes verkrachte wel verheffen tot nationale sport xD

HOE? kan je in allah zijn naam nou op het idee komen dat een meisje die VERKRACHT is gestraft moet worden. was diegene die Sharia heeft verzonnen mentaal getardeerd ofzo?

bedankt, ik wist niet wat verkrachting wou zeggen.

Wat een h**r dat ze zich laat verkrachten!!

juist ze word verkracht en dan doet ze wat fout hmmm. serieus ik snap sommige mense echt niet. tjah.

Terug
Naar boven