- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou er niet van opkijken als hij een schouderklopje van zijn ouders kreeg.En wat heeft die gast dan voor straf gekregen? Niks zeker
Eigenlijk had ik het in die laatste post hoofdzakelijk over Groot-Brittanië (ook tekenend, als we die twee soms al moeilijk uit elkaar kunnen houden).Het is Bangladesh, daar zijn ze al blij als ze naar huis kunnen lopen i.p.v. dat ze moeten zwemmen. Tegelijkertijd, Bangladesh staat nou niet echt bekend als fundamentalistische moslimstaat, maar het zal lastig blijven om in zo'n arm land de wet op alle punten volledig te handhaven.
Bangladesh is op sommige punten vooruitstrevender dan Europese naties, inmiddels al de derde keer dat ze een vrouwelijke premier hebben. Maar goed dat is maar 1 puntje natuurlijk, het blijft verder een achtergebleven modderpoel aan de Gangesdelta.
hahahah what the ****. ze zullen daar kleine meisjes verkrachte wel verheffen tot nationale sport xD
HOE? kan je in allah zijn naam nou op het idee komen dat een meisje die VERKRACHT is gestraft moet worden. was diegene die Sharia heeft verzonnen mentaal getardeerd ofzo?

even ter verduidelijking
het doet me goed dat ik mede mens weer iets wat wijzer heb kunnen maken![]()
Geen fotos geen stats, your agrument is invalidIk heb nog een vraag waar je mij mee kan helpen, hoe word ik net zo'n ecto als jou?
Poe hey dat is een goeie! Je bent vast 12