Fitness Seller

Meisje van de albert hein (pic)

Meer pics plz

Staat toch al op facebook zeg je net?

gewoon op facebook adden en paar likes geven op haar foto's en praatje maken = hosselen.

Ik wil haar fotos niet verspreiden op het internet

Snap ik kerel, het was ook als grap:) Toevallig heb ik vandaag zelf ook een meid toegevoegd op Facebook die bij de AH werkt. Ik zei haar altijd wel gedag. Ik stuurde een berichtje dat ik haar toevallig op Facebook zag(wat ook echt het geval was) en dat ik haar nog gezien had vandaag. Gewoon heel normaal en ze had gereageerd van 'Haha, ben net klaar.. Moest van 2 tot half 10! blablabla'. Gewoon heel normaal, maar misschien wel een begin. Het hoeft helemaal niet moeilijk te zijn of overdreven!

Afkomst?

Wel weer niveautje hier.....ach soort zoekt soort

Praat gewoon eens met haar en als het kan niet via facebook of msn anders heb je die weirdness factor als je dan toch eens in het 'echt' elkaar voor het eerst echt ontmoet.

koop elke dag in de Albret Hein een geschenkje voor haar, huil regelmatig, vertel over je slechte jeugd, dat je gepest word door je zogezegde vrienden op dbb, en dat je door je ziektes niet meer lang te leven heeft bro.
voordat je het weet zit je met je hand in er nat slipje haar geschoren k*tje te betasten, en zal ze je helemaal suf nken. ;)

Of je kan nog is rukken op haar facebook foto? :D

Laatst bewerkt:
koop elke dag in de Albret Hein een geschenkje voor haar, huil regelmatig, vertel over je slechte jeugd, dat je gepest word door je zogezegde vrienden op dbb, en dat je door je ziektes niet meer lang te leven heeft bro.
voordat je het weet zit je met je hand in er nat slipje haar geschoren k*tje te betasten, en zal ze je helemaal suf nken. ;)

Of je kan nog is rukken op haar facebook foto? :D

Wat weet jij ervan? Ecto's fixen geen chicks.

da wijf is dun man , die armpjes en ze heb volgens mij ook geen tet*en.. not my type of girl xD

Het is te zien eigenlijk wat voor opvoeding dat ze gehad heeft , sommigen gaan voor eigen soort anderen weer niet... En andere weer helemaal niet...

Dan het tweede probleem als je date met haar , misschien wil ze nog maagd blijven ook.
Yeps, ken ook een drietal Turkse meisjes als ze uitgaan gaan ze alleen naar tenten waar geen moslims komen.
Ze komen oa bij Abina in Amstelveen voor de mensen die interesse hebben en zijn erg los.

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 16:43 ----------

da wijf is dun man , die armpjes en ze heb volgens mij ook geen tet*en.. not my type of girl xD
Je bent zelf anders ook niet om over naar huis te schrijven. :)
Gewoon een mooie meid.

Ik hoop niet dat ik straks een topic (+pic) over mijn dochter die bij de AH werkt tegenkom... :angstig:

Terug
Naar boven