- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niemand zal daar ooit achter komen denk ik.Ging ze nou knock out op het einde of ramde die gast der met der hoofd op tafel?

such a young woman, how did she die? suffocated by cupcakes
ik ga dood hiero
dikke buts tegen de tafel 

Zie de lol er niet zo van in. Stel dat ze echt overleden is. Is er een bericht over een of andere aanslag met een zwarte Suzuki dan zijn de sterfgevallen ineens verschrikkelijk, of een hond die van een brug wordt afgegooid. 'Maar ze was dom om dat te doen!'. Oh echt serieus? Hmm ja dan mag je wel sterven ja.
Maar goed, erg doordenkend zal hier men toch wel niet zijn. Verpakken we het in een 'grappig' jasje dan ineens mist alle empathie.
Eigen schuld dikke bult (of dood in dit geval) 
Om de zaak wat luchtiger te maken voor je.Zie de lol er niet zo van in. Stel dat ze echt overleden is. Is er een bericht over een of andere aanslag met een zwarte Suzuki dan zijn de sterfgevallen ineens verschrikkelijk, of een hond die van een brug wordt afgegooid. 'Maar ze was dom om dat te doen!'. Oh echt serieus? Hmm ja dan mag je wel sterven ja.
Maar goed, erg doordenkend zal hier men toch wel niet zijn. Verpakken we het in een 'grappig' jasje dan ineens mist alle empathie.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dit is een bodybuilders forum en helaas is het intelligentie gehalte in de sportschool niet hoog genoeg om het empatische vermogen te hebben waar jij over spreekt.Zie de lol er niet zo van in. Stel dat ze echt overleden is. Is er een bericht over een of andere aanslag met een zwarte Suzuki dan zijn de sterfgevallen ineens verschrikkelijk, of een hond die van een brug wordt afgegooid. 'Maar ze was dom om dat te doen!'. Oh echt serieus? Hmm ja dan mag je wel sterven ja.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dit is een bodybuilders forum en helaas is het intelligentie gehalte in de sportschool niet hoog genoeg om het empatische vermogen te hebben waar jij over spreekt.
Zie de lol er niet zo van in. Stel dat ze echt overleden is. Is er een bericht over een of andere aanslag met een zwarte Suzuki dan zijn de sterfgevallen ineens verschrikkelijk, of een hond die van een brug wordt afgegooid. 'Maar ze was dom om dat te doen!'. Oh echt serieus? Hmm ja dan mag je wel sterven ja.