Fitness Seller

Gestoorde kopschopster + pepperspray [ziek]

Een gecategoriseerde (intellectuele) directe democratie.
Stemmen in categorieën (financieel/educatie/zorg etc.) voor elk is een soort certificaat nodig om te mogen stemmen.
Hoe dit certificaat behaalbaar zou moeten zijn, moet even goed over gediscussieerd worden.
Voorstellen kunnen door iedereen ingediend worden en iedereen mag stemmen op dit voorstel, waarna dit voorstel mogelijk doorschuift naar de gecertificeerde stemmers.

Natuurlijk hou je r**ards en mensen die voor eigen succes kiezen, maar het lijkt me een flinke vooruitgang op het huidig politieke systeem.

Ideaal = anarchy volgens jou?

Virusje pls

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

sinds ik 18 ben kijk ik ook om me heen en denk ik deze mensen zouden niet onconditioneel moeten mogen stemmen

100% srs

Dit heb ik (en Churchill) sinds ik op DBB zit.

In zekere zin gebeurd wat jij zegt nu namelijk al, maar dan via een andere weg;

Nee volgens ''mijn systeem'' heeft iedereen evenveel stemrecht en iedereen heeft de mogelijkheid zijn stemrecht te bemachtigen dmv kennis op te doen van de categorie(n) naar keuze.

Nu kunnen we stemmen op pop1 of pop2, die beide onder invloed staan van grote (internationale) bedrijven/banken en die uiteindelijk de keuzes maken.

Een directe of indirecte democratie is al een wereld van verschil.

De utopie van jou vind ik ook prima trouwens, zelfs zonder normen en waarden.

Nee volgens ''mijn systeem'' heeft iedereen evenveel stemrecht en iedereen heeft de mogelijkheid zijn stemrecht te bemachtigen dmv kennis op te doen van de categorie(n) naar keuze.

Nu kunnen we stemmen op pop1 of pop2, die beide onder invloed staan van grote (internationale) bedrijven/banken en die uiteindelijk de keuzes maken.

Dus als ik het goed begrijp, verbeter me als ik fout zit, is jouw idee een beetje;
- Huidige Tweede Kamerleden worden vervangen door een directe stem door de bevolking
- Huidige Eerste Kamerleden worden vervangen door gecertificeerde mensen
- De voorstellen kan iedereen opperen

Kan alleen mits niet iedere r*tard elke dag een kutvoorstel indient, aint nobody got time om elke dag te stemmen op kutvoorstellen :o

Zoe je dan bijvoorbeeld voor meer gebruik van het volksreferendum zijn?

Liever niet, dan geld het recht van de sterkste en krijg je met deze grote bevolkingsgroepen op een mootje snel weer zelfbenoemde staten die zo corrupt zijn dat je het je niet eens voor kan stellen :o

Wat

klopt maar dat mag je niet zeggen of vinden want dan ben je een conspiracy gekkie jwz

Dus als ik het goed begrijp, verbeter me als ik fout zit, is jouw idee een beetje;
- Huidige Tweede Kamerleden worden vervangen door een directe stem door de bevolking
- Huidige Eerste Kamerleden worden vervangen door gecertificeerde mensen
- De voorstellen kan iedereen opperen

Kan alleen mits niet iedere r*tard elke dag een kutvoorstel indient, aint nobody got time om elke dag te stemmen op kutvoorstellen :o

Ja zo ongeveer, iedereen zou dus eerste kamerlid kunnen worden, mits men over genoeg kennis beschikt over bepaalde onderwerpen.

Voorstellen indienen zou gewoon via internet gaan op een speciaal forum / social media gebeuren.
Interessante voorstellen worden wel ge-upvote en komen in de spotlights, al heb je wel kans op troll acties natuurlijk. :p

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

klopt maar dat mag je niet zeggen of vinden want dan ben je een conspiracy gekkie jwz

Het is 2015, mensen zijn wel aardig bijgedraaid of ik word constant getrolled. :(

Ja zo ongeveer, iedereen zou dus eerste kamerlid kunnen worden, mits men over genoeg kennis beschikt over bepaalde onderwerpen.

Voorstellen indienen zou gewoon via internet gaan op een speciaal forum / social media gebeuren.
Interessante voorstellen worden wel ge-upvote en komen in de spotlights, al heb je wel kans op troll acties natuurlijk. :p

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Het is 2015, mensen zijn wel aardig bijgedraaid of ik word constant getrolled. :(

1) ijzeren wet der oligarchie
2) heterogene samenleving
3) de meeste onderwerpen hebben geen goede of slechte oplossing.
4) wicked problems

1) ijzeren wet der oligarchie
2) heterogene samenleving
3) de meeste onderwerpen hebben geen goede of slechte oplossing.
4) wicked problems

1. Oligarchie d.m.v. kennis zie ik liever dan d.m.v. rijkdom en bloedlijnen, hoewel macht altijd tot corruptie leidt.
2. Zelfde verhaal
3. Objectieve goed en slecht bestaan niet, alleen subjectief
4. Ach fuck it en fuck politics, goed en slecht bestaan toch niet, beter gewoon anarchie.

1. Oligarchie d.m.v. kennis zie ik liever dan d.m.v. rijkdom en bloedlijnen, hoewel macht altijd tot corruptie leidt.
2. Zelfde verhaal
3. Objectieve goed en slecht bestaan niet, alleen subjectief
4. Ach fuck it en fuck politics, goed en slecht bestaan toch niet, beter gewoon anarchie.

1. Vanaf hoewel, dat is de ijzeren wet.
2. Niet hetzelfde verhaal???
3. Dat zeg ik, als tegenargument voor jouw ideeën.
4 ???

*zucht* met jullie (wikipedia)termen

???

Mijn lees en schrijfvaardigheden Wikipediaans zijn ruim voldoende tot goed.

Dan zie je maar weer wat een fucking apen dat het zijn, er is duidelijk 1 gozer iedereen tegen aan het houden die ze uit elkaar wil halen en zodra er een toch het verstand heeft om de pepperspray te willen afpakken komt hij er ook weer tussen zodat het niet lukt.

Begin steeds meer de neiging te krijgen mij te gaan bewapenen op straat zodat ik mijzelf kan verdedigen als de apenstorm over mij heen komt.

+1 voor Geert Wilders, het land uit met dat achterlijke volk en diegene die verantwoordelijk zijn voor de ''opvoeding'', als je het dat al kan noemen mogen van mij ook mee.

Precies opkankere met dat kk tuig zyclon b erop

Terug
Naar boven