- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ik in de sportschool even vanochtend gaan ze deze boekenkast gebruiken als dumbbellrekken
![]()
Vind dit topic echt niet kunnen, wij als mannen worden hier gewoon als stukken vlees behandelt. Ongegeneerd wordt er hier door het vrouwelijke geslacht maar gesproken over ons als stukken keurvlees, zonder daadwerkelijk rekening te houden met onze gevoelens of de eventuele verdere inhoud. Doen wij toch ook niet bij jullie? Of wel dan?
Vind dit topic echt niet kunnen, wij als mannen worden hier gewoon als stukken vlees behandelt. Ongegeneerd wordt er hier door het vrouwelijke geslacht maar gesproken over ons als stukken keurvlees, zonder daadwerkelijk rekening te houden met onze gevoelens of de eventuele verdere inhoud. Doen wij toch ook niet bij jullie? Of wel dan?

Deze is mooi! Lijk wel wat op de avatar van Daster...
Mocht Daster dit lezen: complimenten voor je avatar, ben benieuwd of jij het ook zelf bent!
Tuurlijk!Zou zoiets in het echt bestaan? Vind het zelf ook erg mooi om te zien.

! 
tuurlijk is dat daster, in zijn fotogalerij staan er meerdere van hem. hij staat er goed droog bij![]()

eentje die via google afbeeldingen http://images.google.com/images?hl=nl&tbs=isch:1&q=naked+muscle+men&sa=N&start=36&ndsp=18 dus te vinden is.
Grappig dat de mannen op een bodybuildforum precies het zelfde zeggen over de vrouwen. Zie anders ook geen overdreven gespierde dames voorbij komen in het topic (mijn droomvrouw).
Ik waardeer je inbreng, maar daar hebben we een apart topic voor - gooi hier mannenfoto's aub...Mwah, ik kan dit ook waarderen:
[foto's van vrouwen]
Maar meisjes mogen niet te droog zijn, dat is lelijk.
Ik waardeer je inbreng, maar daar hebben we een apart topic voor - gooi hier mannenfoto's aub...