Fitness Seller

Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Bezoekers in dit topic

Nou meiden nog een paar !!:D
 
Laatst bewerkt:
nou, er staat zeker wat moois tussen hoor! :-)
alles is mooi, behalve mannen die iets weg hebben van spinnen of echt walvissen :-P
voor de rest ben ik niet zo kieskeurig.
 
[Link niet meer beschikbaar]

't is de mooiste DBB'er waar ik tot dusver foto's van heb gezien - die slanke taille!
 
check anders ff foto's van Amor mag er ook zeker wezen (y)

ik kijk niet meer in dit topic mn hormonen slaan op hol ;)
ik ga maar slapen... handjes boven de dekens :D
 
Leuk om te weten dat de dames daar ook "last" van hebben.
 
Leuk om te weten dat de dames daar ook "last" van hebben.

nou en of en hoe ;)
Wat vinden we van Ljunberg?
20041223calvinkle.jpg


jaja ik ben voetbalfan (voor t voetbal) maar met zulke mannen op t veld had ik toch liever dat ze zonder shirtje speelden ;)
Overgens zijn er toch wel een hoop voetballers die ik wel wat te mager vind. Maar een hoop mogen er zeker wel wezen!
 
nou en of en hoe ;)
Wat vinden we van Ljunberg?
http://www.origo.hu/i/0412/20041223calvinkle.jpg

jaja ik ben voetbalfan (voor t voetbal) maar met zulke mannen op t veld had ik toch liever dat ze zonder shirtje speelden ;)
Overgens zijn er toch wel een hoop voetballers die ik wel wat te mager vind. Maar een hoop mogen er zeker wel wezen!
te smalle schouders, enige mooie is z'n hoofd en z'n vet%... doe mij maar (ietsie) meer BB!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is ook wel grappig...
 
Nee,nu je het zegt..ik ook niet.Als ik een afbeelding plaats dan krijg ik dus dat kruisje..
 
Zo zo dames jullie zijn er ook niet vies van :)

Hebben jullie de film 300 gezien?
Opzich niet een film met een geweldig verhaal maar de lichamen van die mannen zagen er goed uit

Ik heb ooit eens een training gedaan (de 300 training) die de acteurs hadden gevolgt en geloof mij dat was erg zwaar


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zo zo dames jullie zijn er ook niet vies van :)

Hebben jullie de film 300 gezien?
Opzich niet een film met een geweldig verhaal maar de lichamen van die mannen zagen er goed uit

Ik heb ooit eens een training gedaan (de 300 training) die de acteurs hadden gevolgt en geloof mij dat was erg zwaar


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


:kiss:
 
Dat waren nou echte mannen...
 
Zo zo dames jullie zijn er ook niet vies van :)

Hebben jullie de film 300 gezien?
Opzich niet een film met een geweldig verhaal maar de lichamen van die mannen zagen er goed uit

Ik heb ooit eens een training gedaan (de 300 training) die de acteurs hadden gevolgt en geloof mij dat was erg zwaar


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Hoe werkt die dan die training??/


OT valt het me wel weer op dat vrouwen vooral op dunne, droge licht gespierde mannen vallen...

Ben ik toch weer verkeerd bezig!!!!!
 
Back
Naar boven