AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Heeft iemand ervaring met de melanotan die tekoop op marktplaats staat?
 
De yellowtops zijn afkomstig uit China... rommel.

1. Volgensmij komt vrijwel alles uit China
2. Je kunt dit echt niet aan de kleur tops zien
3. Ik heb momenteel ook yellow top rechtstreeks uit china en is 1 van de beste die ik tot nu toe gebruikt heb, volgensmij is die wel wat overgedoseerd dus je zet al snel teveel waardoor je bijwerkingen krijgt. Ik heb alleen last van rood hoofd en warmte als ik iets teveel zet.
 
De yellowtops zijn afkomstig uit China... rommel.

Denk niet dat er veel aanbieders in NL zijn die daar niet inkopen. Zal me ook niks verbazen als ze telkens een nieuw koopje vanuit China importeren en zo ook elke keer andere mt2 leveren. Is mijn ervaring tenminste dat ik nooit exact hetzelfde krijg bij sommigen.
 
Denk niet dat er veel aanbieders in NL zijn die daar niet inkopen. Zal me ook niks verbazen als ze telkens een nieuw koopje vanuit China importeren en zo ook elke keer andere mt2 leveren. Is mijn ervaring tenminste dat ik nooit exact hetzelfde krijg bij sommigen.

Maar waar nog wel goeie sites om goeie te krijgen?
 
1. Volgensmij komt vrijwel alles uit China
2. Je kunt dit echt niet aan de kleur tops zien
3. Ik heb momenteel ook yellow top rechtstreeks uit china en is 1 van de beste die ik tot nu toe gebruikt heb, volgensmij is die wel wat overgedoseerd dus je zet al snel teveel waardoor je bijwerkingen krijgt. Ik heb alleen last van rood hoofd en warmte als ik iets teveel zet.
Hebben ze een etiket erop of niks? Heb ook yellow tops zonder etiket en het is best wel goed gevuld wat met m2 niet hoort te zijn
 
Ik heb ongelabelde en het is bij mij ook een erg groot brok, mela is heel duidelijk te onderscheiden van andere peptides qua uiterlijk. Zou goed kunnen dat we dezelfde hebben, die ik momenteel heb bevalt mij erg goed iig.
Zet het nu een maandje 2x per week 0.8mg en al best bruin zonder onder de zonnebank te zijn gegaan. Wel af en toe buiten in de zon gelopen
 
Laatst bewerkt:
Sunatura al boven water gekomen?? Of weet iemand waar ik m2 zonder filler kam bestellen? Van mactropin kreeg ik steeds een bult met in spuiten.
 
Sunatura al boven water gekomen?? Of weet iemand waar ik m2 zonder filler kam bestellen? Van mactropin kreeg ik steeds een bult met in spuiten.

Kun je dit is toelichten? Bult met inspuiten? Kwaliteit van mactropin niet goed, want heb deze namelijk zelf ook gehad.
 
Kun je dit is toelichten? Bult met inspuiten? Kwaliteit van mactropin niet goed, want heb deze namelijk zelf ook gehad.

Kan ook aan het soort injectie water liggen, hoeft niet perse de MTII te zijn, al is de kans daarop wel groter natuurlijk.
 
Kun je dit is toelichten? Bult met inspuiten? Kwaliteit van mactropin niet goed, want heb deze namelijk zelf ook gehad.


Na 10 minuten inspuiten kreeg ik een bult voor een uur lang, een soort grote muggenbult leek het. En dan een dag lang pijn op de plek van inspuiten.
 
Kan ook aan het soort injectie water liggen, hoeft niet perse de MTII te zijn, al is de kans daarop wel groter natuurlijk.


Daarna melanotanning.nl gebruikt met zelfde injectie water en nergens last van gehad..
 
Daarna melanotanning.nl gebruikt met zelfde injectie water en nergens last van gehad..

Dus kun je toch prima weer bij melanotanning.nl bestellen? Of bestaat die ook niet meer?
 
Wat is het bezwaar tegen het vulmiddel? Dat in gewicht evenveel weegt als een knoopspeldje?
 
Ik denk er aan ook deze zomer 20 mg melanotan te zetten. Want ik vermoed terug een zeer lange reis naar het zuiden te maken en met mijn bleke huid moet ik me veel te vaak insmeren en moet ik te vaak te lang de zon mijden; De eerste keer dat ik melanotan heb gezet was het geweldig; ik was bruiner dan mijn Marokkaanse schoonbroer :)
Als er iemand nog 2 vials van 10 mg melanotan 2 heeft, mag die me altijd een pm sturen. (mag ik dit hier wel vragen?)
 
Op marktplaats zijn er tientallen advertenties van mensen die melanotan 2 verkopen? Een optie? Of best niet?
 
Back
Naar boven