Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het van [Link niet meer beschikbaar]waar heb je vandaan
post anders eens een foto van je vials
Bij mij zit het echt vast in de vial zonder beweging, en na het inspuiten van de bac water werd ook niet echt alles gelijk opgelost...ik had ook van sunatura en werd er een n*ger van
alleen van mij was wel in kleine brokjes
Bij mij zit het echt vast in de vial zonder beweging, en na het inspuiten van de bac water werd ook niet echt alles gelijk opgelost...
Is wel heel raar als je egt een overdosis gespoten hebt dat je geen sides hebt gehad.
Interresant dat had ik wel na het prikken 15 min een rood gezicht/warm gevoel door me lichaam en toen was het wel verdwenen, hoe lange duurde het bij jouw na het prikken dat je een rood gezicht kreeg/na hoeveel verdween het?ik hou de vial horizontaal en draai voorzichtig zodat het beetje per beetje mooi oplost. zeker niet schudden,duurt een sec of 15 eer het mooi is opgelost. en de mijne is ook van sunatura
---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 19:17 ----------
ik kreeg van melanotan 2 nooit geen boner maar van de melanotan 1 wel. de andere bijwerkingen had ik vrijwel nooit behalve een wat rood gezicht bij teveel spuiten
hoe lange duurde het bij jouw na het prikken dat je een rood gezicht kreeg/na hoeveel verdween het?
Inderdaad nu ik zo terugkijk was het idd snel na de prik en duurde 10 min, mede door jouw reactie kan ik deels uitsluiten dat ik wel real gear heb...na een min of 2 en duurde een 10tal min; maar in mijn opbouwfase bij normale dosis had ik er geen last van
Wacht effe als je melatonan gebruikt hoef je niet onder het zonnebank te liggen of juist meeR?
ik had tijdens mijn wedstrijd prep ook m2 gepakt voor het eerst om alvast wat voor te tannen. Eerste shot 0.5mg, 15min later kop pijn als een gek, 30min later hele kamer ondergekots. Fkng k*t rommel, nooit meer.
hun zitten zoizo aan de melaaaaaanoohh, neem mijn FlexBruiner 4G (kardash prijzen bij 100+ afname).
me buurjongens hebben het ook al succesvol toegepast;
![]()
je weet toch, pimpshit mi mattie
edit: voor gruwlijke V shirtjes en nektasjez kan je me ook PM'en, voor jou altijd prijsje kuki