Fitness Seller

Redfish's Melanotan I log

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 50mg, en periode weet ik niet. Tot ik bruin genoeg ben en naar onderhoud kan.

Gek genoeg was mijn vial nu al op. Ik haalde er nog geen 1.5mg uit aan bac. water. Misschien de folie niet goed eromheen gedaan. Ik heb vermoedelijk wel de hele 20mg binnen gekregen, want ik denk dat als bac. water zou verdampen de concentratie alleen maar hoger wordt. Ik zet de teller dus op 20mg ondanks dat ik pas dacht op +/- 18 te zitten.

Injectie 12 - 6/5/2010 -1.2mg? - Totaal 20mg
Ik heb wel de hele avond al flink opgezette lymfklieren onder mijn kaaklijn. Kan natuurlijk van de hooikoorts zijn, maar ik had overdag eigenlijk geen last en ook geen pilletje hoeven nemen. Misschien toch een allergische reactie op de melanotan. Dit vermoed ik dan vanwege de jeuk die ik heb na injectie rond de injectieplek. Dit is pas de laatste dagen zo, maar ik heb die lymfklieren ook al eens eerder flink opgezwollen gehad voordat ik melanotan gebruikt. Lastig om zo te bepalen.

Vandaag ook 2x15 minuten onder de zonnebank geweest. Totaal nu ongeveer 1 uur per kant(voor en achter) gezond. Ik ga het langzaam opbouwen. Elke dag 5 minuutjes erbij ofzo.

2x15 min onder de zonnenbank en dan nog verhogen?
Als ik naar de zonnebank ga is het maar 12min. En dit dan 1 keer per week.
Of zijn het van die hele oude en zwakke zonnebanken?

Het is al een oudje. Ik wil wel gaan verhogen tot een half uur per kant uiteindelijk. Vandaag 2x18 minuten gedaan. Normaal krijg ik het vrij warm op de plekken die het dichtst bij de lampen zit, zoals mijn borst en tussen de schouderbladen, maar daar had ik vandaag niet veel last van. Ik weet eigenlijk niet hoe het met de lampen is, maar volgens mij op zijn minst nog redelijk. Ik begin het effect nu toch echt te zien, maar het is nog altijd heel lastig op de foto te krijgen, ook zonder flits. Misschien dat het over een week echt heel duidelijk is.

Ik ben door de verminderde honger inmiddels ook al zo'n 1-1.5kg aan gewicht kwijt.

Nog geprobeerd een foto te maken. Hier zie je het redelijk op. Ik heb met onderbroek aan onder de zonnebank gelegen :D

Laatst bewerkt:
Volgende vial aangemaakt en ik ga nu over op 2mg/dag.

Injectie 13 - 7/5/2010 - 2mg - Totaal 22mg

Inmiddels weer een aantal injecties verder. Gezicht begint aardig bij te kleuren. Ook de buik en midden van de rug. Volgens mij is die zonnehemel toch niet zo goed. Eigenlijk nauwelijks nog bijwerkingen, maar wel vaker erecties gedurende de nacht. Ik had vanochtend wat meer gegeten dan normaal en voelde me weer iets minder lekker daarna. Maar als je weinig eet, kleine porties dan is die misselijkheid eigenlijk niet meer aanwezig.

Vandag nog eens foto gemaakt, je kunt het verschil al redelijk zien, ik zal hem binnenkort posten. Ik ben alleen nogal ongelijkmatig bruin. Gezicht is echt poepbruin bijna en mijn buik en borst ook. Ik vermoed dat die buik vooral door de injecties daar zo bruin wordt. Ik ga dus nu overstappen op subcutaan in mijn bovenbenen.
Ik ga ook over op onderhoud nu, want met dat weer hier in NL schiet het ook niet op. Heeft weinig zin om poepbruin te zijn als je toch niet buiten kunt zitten, dus nu terug naar 1x2mg elke 4 dagen oid. Dan kan ik nog 40 dagen vooruit.

Tijd voor een foto:

30mgmel.jpg

Het verschil is in het echt duidelijker dan op de foto. Foto is aan 1 kant gespiegeld omdat het dan makkelijker vergelijken is.
Ik zie ook dat mijn baardharen een stuk donkerder zijn geworden. Ze lijken wel grijs. Zelf vind ik dat niet erg met mijn halve rood-donkerblonde baard.

Waarschijnlijk ga ik na die 50mg maar over op Melanotan 2. Erecties zijn inmiddels weg.

Je gezicht is geel :O

Hehe ja, het lijkt wat meer op oranje dan bruin. Ikzelf zie niet dat het geel is. Misschien ligt dat aan je monitor.

Ik ga weer bijhouden hoeveel ik precies wanneer injecteer. Dit als referentie voor mezelf.

17-5-2010 - 1.5mg - totaal 31.5mg

18-5-2010 - 1.5mg - totaal 33mg
Het lijkt wel alsofer maar 1 dag tussen de injecties zit, maar dat komt omdat ik na 12 uur 's nachts heb geinjecteerd vorige keer. Er zit iets minder dan 46 uur tussen.

Ik hou nu 1 dag inject. Dag erna zonnebank aan.

Gaat wel goed zo te zien, persoonlijk denk ik alleen dat ik het resultaat in verhouding tot de bijwerking misselijkheid mij wel tegen houd.

keep posted bro, karma voor jou aangezien er maar weinig logjes zijn hierover.

edit: ik kan je geen karma meer geven, moet even wachten.

Ja ik moet zeggen het valt mij ook wat tegen. Ik zit nog te twijfelen of ik er 30mg MII achteraan doe. Vergeleken met de rest van de niet zonnende Nederlanders ben ik al redelijk bruin, maar niet erg gelijkmatig. Vandaag en gisteren nog flink in de zon gelegen, maar op de benen nauwelijks verschil.

Ik ga nu maar weer verhogen naar elke dag injectie, maar ik vrees dat die laatste spurt ook niet heel veel verschil gaat maken.

Misselijkheid heb ik trouwens eigenlijk geen last meer van.

gezien je zegt dat je erecties krijgt, blijkt dus dat je geen melanotan 1 hebt, want die heeft die bijwerking niet

Ik vermoed dat het maar 1 vial is geweest of toch een na-effect van de proviron nog. De extreme erecties zijn al een tijdje weg.

Ik heb wat te vroeg gejuicht met de misselijkheid. Net

22-5-2010 - 2mg = totaal 35mg
gezet op een volle maag. Big mistake. Nu echt weer flink misselijk. Ik denk dat 1mg/d misschien de beste dosis is als je MI gaat proberen en dan de porties die je eet klein houden zodat je nooit een volle maag hebt.

Is zo een tintje door melanotan tijdelijk of permanent?

Hey kerel gaat je goed! je hebt al een aardig tintje, zelf was ik vorige week begonnen aan een MII kuurtje, na 5mg en 2 zonnebank buurten van 15 min was ik al n*ger :D ben nu al op onderhoud gegaan 1mg per zonnebank of zon beurt.
Het bruin proces verliep zo snel :) dat ik op 4 dagen tijd genoodzaakt was om op onderhoud te gaan, persoonlijk nadeel zijn de sproeten, erecties geen last van, eetlust remmend niks van gemerkt enkel niet zetten op een volle maag :D

veel succes nog

Post es een foto. Ben wel heel benieuwd naar die mega resultaten met MII. Is alles ook even bruin geworden?

Heb het idee dat M1 toch iets te matig werkt. In ieder geval bij mij. Mijn benen beginnen nu ook bij te kleuren, maar ik moet nu weer onder de zonnebank want de zon werkt niet mee.

25-5-2010 - Injectie 2mg - totaal 37mg.
Ik zal binnenkort nog es een foto maken. Ik heb het idee dat ik wel al wat meer ben bijgekleurd.

De tint is tijdelijk, maar het kan soms maanden duren voordat je het weer kwijt bent. Zelf vind ik de donkere baardharen wel lachen, echt een wereld van verschil met mijn eigen baardkleur. Misschien dat ik ook de winter 1x per week wat prik.

Laatst bewerkt:
Post es een foto. Ben wel heel benieuwd naar die mega resultaten met MII. Is alles ook even bruin geworden?

Heb het idee dat M1 toch iets te matig werkt. In ieder geval bij mij. Mijn benen beginnen nu ook bij te kleuren, maar ik moet nu weer onder de zonnebank want de zon werkt niet mee.

25-5-2010 - Injectie 2mg - totaal 37mg.
Ik zal binnenkort nog es een foto maken. Ik heb het idee dat ik wel al wat meer ben bijgekleurd.

De tint is tijdelijk, maar het kan soms maanden duren voordat je het weer kwijt bent. Zelf vind ik de donkere baardharen wel lachen, echt een wereld van verschil met mijn eigen baardkleur. Misschien dat ik ook de winter 1x per week wat prik.
zal is een foto schieten, hoofd is iets wat bruiner maja dat heeft ook meer zonlicht :) benen zijn iets lichter bruin upperbody ja das echt BRUIN! geen sides enkel wat meer sproeten, benieuwd hoe lang dit tintje er blijft opzitten :p

Hier nog een fotootje nu 38mg mel1
37mgmel.jpg

Kreeg vandaag weer de opmerking: wat ben jij bruin :) Helaas alleen mijn gezicht en buik. De benen beginnen nu ook wat bij te kleuren.

nu zie je idd wel beter het verschil goed man.

Terug
Naar boven