XXL Nutrition

Redfish's Melanotan I log

• Topic Starter Topic Starter
Bij het avondeten redelijk normale portie kunnen eten. Helaas erna werd het me weer vrij slecht. Ben even gaan liggen en nu is het alweer beter. Heb net een bakje kwark op.

Even afwachten met de erecties en blijven ze komen dan inderdaad de dosis aanpassen.

Bij mij werkt proviron wel goed voor erecties na een kuur, vreemd dat jullie dat niet hebben het word onder andere voorgeschreven bij oudere mannen MET libido problemen.

Verder wel k*t bro die misselijkheid , ik hoop dat het snel over is.
Eet je nou veel minder of valt het wel mee?

Balen van die misselijkheid, dat houd me wel tegen om het te nemen want ik ben al vaak genoeg misselijk zonder.

idd bij mij ook hoor, maar goed als het snel wegtrekt denk ik daar misschien weer anders over.

Injectie 5 - 29/4/2010 - 1.5mg - totaal 7.5mg
Injectie voor het slapen. Prik zelf deed even pijn. Waarschijnlijk bloedvaatje ofzo aangeprikt. Zie ik dan wel aan de blauwe plek morgen. Misselijkheid van vorige injectie was net weg. Dosis iets verlaagd. Ik zie dat mijn huid op sommige plekken al een optater heeft gehad van die 15 minuten die ik vanmiddag in de zon heb gelegen. Ik moet het nog altijd voorzichtig aan doen met zonnen. Rustig opbouwen.

Afwachten of ik weer een nacht vol erecties krijg.

Van proviron krijg ik wel libido, maar niet meer erecties. En als ik ze krijg dan komt het doordat ik er zelf voor kies. De misselijkheid is inderdaad niet misselijk (haaha), maar als je alleen voor het slapen neemt dan heb je er eigenlijk geen last van. Misschien wordt het ook wel minder met de tijd. Tot nu toe duurt het ongeveer 8 uur voordat het weg is. Vandaag echt beduidend minder gegeten dan normaal.

Laatst bewerkt:
Verlaag de dosering iets ivm je misselijkheid, heb er zelf weinig last van.
Wel iets, maar niet zo erg dat het mijn eetlust in de weg zit.
Wel merkte ik na het eerste keer zetten, dat mijn kop bijna letterlijk ging gloeien:D
Na 2 keer gezet te hebben en 1 korte zonnebank sessie was ik een stuk bruiner geworden. En ja wat betreft erecties, daar laat ik mij niet over uit :D:D

Vanochtend kreeg ik mijn gebruikelijke ontbijt niet helemaal op. Het ging echt met moeite en tegenzin. Ik heb ook het idee dat ik de hele dag in bed zou kunnen liggen.
Ik ga nu even fors minderen. Ik heb het idee dat er een cumulatief effect is. Vandaag geen injectie behalve voor het slapen gaan.

Zoooooo een grote drama over MelatonanII? manman

Zelf net melanotan 2 gebruikt. Had eigenlijk niet echt bijwerkingen. Ben wat bruiner geworden en ik word wel snel bruin nu als ik in de zon kom. Ik ben begonnen op 0,3mg en dan zo opgebouwd tot 1mg. Voorlopig zet ik gewoon 1mg per week.

Als je misselijk bent zeker de dosis niet gaan verhogen. Totdat je geen last meer hebt dan kun je eventueel terug verhogen.

Hier wat van muscletalk.co.uk

Clinical trials to determine efficacy of the drugs have typically used dosages up to 0.21mg/kg daily for Melanotan (16mg for a 75kg (165lb) individual), and up to 0.03mg/kg daily for Melanotan II (2.25mg for a 75kg (165lb) individual). More typically however, trials have used the dosages of 0.16mg/kg (12mg) and 0.025mg/kg (1.875mg) respectively. At this level of dosage, one such study involving Melanotan indicated the following incidences of side effects from subjects:

•Nausea 85%
•Facial Flushing 75%
•Fatigue 44%
•Vomiting 26%
•Injection site reactions 13%
•Zero incidence of erections
•No change in vital signs or haematological parameters, blood biochemistry (liver and renal function)

Je zou zeggen dat ik nog ruim binnen de marge zit met MI. Ben wel extreem moe de hele dag. Heb net weer 5 uur in bed gelegen. Ik blijf er nu maar even uit, want geen zin om de hele dag in bed te liggen. Eten ging op zich wel goed. Geen last van misselijkheid. Misschien dat ik vanavond maar over sla en morgenavond verder ga met 1.25mg en dan rustiger ga opbouwen.

Groot melanotan forum: [Link niet meer beschikbaar]

Gelukkig was alles rond 7 uur deze avond allemaal beter. Eetlust is ook weer terug en de lichte hoofdpijn die ik vanmiddag ook had is ook ver weg. Kan ook aan iets anders liggen.

Injectie 6 - 30/4/2010 - 1.25mg - totaal 8.75mg
Net bakje kwark op. Hopelijk word ik niet nog te misselijk. Vanaf nu maar even iets rustiger aan. Ik zie nog niks van kleur en ook geen moedervlekken die donkerder worden oid. Ook geen nieuwe sproeten.

Laatst bewerkt:
leuk log iig , hou ons op de hoogte bro,

Laatst bewerkt:
Nergens last van gehad vandaag gelukkig. Vanavond weer injectie. Morgen nieuwe vial. Ook goed gegeten vandaag dus alles weer top!

Injectie 7 - 1-5-2010 - 1.25mg - Totaal 10mg
Net is me opgevallen dat de rubberen stoppertjes niet helemaal rond zijn maar 2 halve cirkeltjes. Hierdoor heb je een mooi stukje in het midden waar je je naald goed kunt zien. Zo haal je vrijwel alles uit de vials op het eind.

Ik begin in mijn gezicht op mijn wangen al wat aan te kleuren van het buiten in de zon lopen. Ook mijn onderarmen beginnen heel vaag wat kleur te vertonen. Het gaat nog erg langzaam. Maar we houden vol.

Injectie 8 - 2-5-2010 - 2mg - Totaal 12mg
Ik ga morgen maar weer wat onder de zonnebank. Buiten schijnt de zon namelijk nauwelijks. Krijg je in dat onbetrouwbare Nederland. Eens kijken of ik van 2mg voor het slapen ook geen last heb overdag.

Edit: gisteravond na injectie toch redelijk misselijk weer. Ontbijt ging redelijk, maar voel me toch nog beetje vreemd in de maagstreek. Waarschijnlijk hebben mensen met MT2 minder last van misselijkheid omdat die met een lagere dosis per dag vooruit komen. Misschien ga ik terug naar 1.5mg voor een paar dagen.

Laatst bewerkt:
Injectie 9 - 3-5-2010 - 1.5mg - Totaal 13.5mg

Gisteren maar 1.5mg gezet. Dit lijkt op dit moment de ideale dosis voor mij. Nauwelijks bijwerkingen. Ik merk al dat sommige moedervlekken echt een donkere kleur beginnen te krijgen. Helaas werkt de zon buiten niet echt mee. 's Ochtends heb ik echt nog geen honger, maar zo rond 1 uur komt die weer terug. Ik merk ook al dat ik wat minder vet heb door het minder eten. Leuke bijwerking dus.

Vandaag nog een foto gemaakt als referentie.

Laatst bewerkt:
Injectie 10 - 4-5-2010 - 1.5mg - Totaal 15mg

Nog steeds op dezelfde dosis. Ik had de laatste 2 injecties vrijwel direct na injectie wat jeuk rond de injectieplek. Ook heb ik nog altijd last van erecties, vooral 's nachts. Ook overdag komen ze nog wel eens voor. Zit al een week niet meer aan de proviron dus ik vermoed dat het toch aan de Melanotan ligt. Misschien was er iets van onzuiverheid, of is het gewoon MII wie weet.

edit: net onder zonnebank geweest. Bijna al mijn moedervlekken zijn echt donkerder geworden. Hopelijk komt de rest binnenkort ook eens. Dat de vlekken donkerder worden stoort mij niet. Ik kan me voorstellen dat als je ze eerst niet zag en dan door Melanotan 'nieuwe' vlekken begint te zien je niet blij bent, maar al veel vlekken hebben heeft ook een voordeel dus :)

Laatst bewerkt:
Injectie 11 - 5-5-2010 - 1.5mg - Totaal 16.5mg

Haha! Dit is echt bizar. Ik begin al aan te kleuren na 2x 10 minuten vandaag onder de zonnebank. Ik heb net nog foto's gemaakt maar op de foto's is het nauwelijks te zien vanwege de felle flits. Nog even wachten dus.
Wel heb ik nu ook (nog) meer of in ieder geval duidelijker zichtbare vlekken in mijn gezicht, maar ach, die trekken ooit toch nog wel weg.

Ik had niet gedacht dat ik zo snel iets zou beginnen te zien. Ik ben nog lang niet bruin natuurlijk, maar tot nu toe niet ontevreden. Alleen die erecties zijn balen. Het is gewoon geen fijne erectie.
Ik had wel weer jeuk na injectie. Dit blijf ik een beetje vreemd vinden, maar gelukkig is dit binnen een kwartiertje weg zolang je niet gaat krabben.

Laatst bewerkt:
Hey man, leuk log!

Hoeveel mg wil je gaan gebruiken over wat voor periode?
Ik heb hetzelfde probleem als jou, wordt echt niet bruin.
Ben erg benieuwd hoeveel tijd en mg ervoor nodig is om mooi bruin te worden.

Succes verder!

Terug
Naar boven