Fitness Seller

Melanotan

HondaDelsol

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Hey iedereen,

Kan je Melanotan gebruiken tijdens een kuur? Of is dit af te raden?(ivm belasting voor lever/nieren/...) en in welke doseringen wordt melanotan meestal gebruikt?

Gr.

deze is wel erg hoor 1 dag en nog geen reacties...

Moest ik et weten zou ik hetzeggen brooo

Kan best tijdens een kuur, zou best beginnen met 250mcg omdat je er vrij ongemakkelijk van wordt.
Ik deed het volgende
dag 1 - 250mcg
dag 2 - 500mcg
dag 3 - 750mcg
dag 4 - 1mg
dag 5 - 1.5mg
vanaf dag 6 - 2mg (heb in totaan 20 mg gebruikt en paar keer gezonnebankt, met zeer goede resultaten)

ik gebruikte wel MT2 btw...

zou het niet tijdens ej kuur doen, heb t meerdere malen gebruikt en als t eenmaal begint te werken kun je er flink spierpijn van krijgen. je gaat je er ook erg moe en beroerd door voelen, is niks als je ook al aan de test zit.
dosering: voor 100kg 2mg ED. zou t wel opbouwen, sommige kunnen er erge bijwerkingen van krijgen.

Jezus zeg, wat een doseringen!
Ik ben begonnen op 0,125mg, toen verder gegaan om 0,25mg en werd zo zwart als wat.
Heb ook meer gebruikt 0,5mg, en ja toen werd ik wel donkerder, maar niet super veel.

Neem 10 dagen in je opbouw fase elke dag 0,25 tot 0,5mg (naar gelang hoe donker jij wilt worden, daarna 0,25-0,5mg eens per week/10 dagen.
Beetje kijken hoe lang jij je kleur vast kunt houden.

Ik zit op 0,5mg eens per 2/3 weken, en ga eens per 2/3 weken onder de zonnebank.
Weeg rond de 87kg, en heb gewoon een blanke huid, naja, before the mela dan..

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de reacties!

En hoeveel zit er precies in een vial in? want het is gewoon een bluetop zonder etiket.

Gr.

Terug
Naar boven