XXL Nutrition

Review Melatonine - sleepzz

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Anti-oxidant
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Beter inslapen en dieper slapen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Zeker 5 jaar nu
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2mg
  • Waar heb je het supplement gekocht? Drogist
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Zit overal
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 12 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:
Misschien niet zo zeer een supplement, maar wel de beste (legale) pilletjes die je helpen inslapen. Een potje bevat 500 pilletjes.

1 pilletje (ze zijn heel klein) bevat 0.1 mg melatonine. Je zult voor jezelf moeten uittesten welke dosis het best voor je werkt. Ik neem uur á half uur voor het slapen circa. 2 mg (20 pilletjes).

Neem ze onder de tong en laat alles smelten, houd 't vervolgens nog paar minuutjes onder de tong en je merkt meteen al dat je wat duf wordt.

Ik was van mezelf niet zo'n hele goede inslaper, en vooral na het sporten kwam ik moeilijk in slaap. Sinds ik melatonine neem heb ik geen enkele keer moeite gehad met inslapen. Ik word ook super uitgerust wakker.

Super geschikt dus voor mensen die niet direct in slaap kunnen komen na hun training, tenslotte zorgt het ook voor betere slaap en dus beter spierherstel.

Sinds ik het gebruik heb ik het al meerdere mensen aangeraden en heb tot nu toe alleen nog maar positieve dingen hierover gehoord.

0.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

deze werkt ook prima en super goedkoop

• Topic Starter Topic Starter
omdat leeftijd ook een rol speelt.
maar je gebruikt het al dus vanaf je 16de non-stop?

Nee, gebruik het eigenlijk nog maar zelden. Zondag is vaak een dag (hoewel tegenwoordig niet meer) dat ik het wel is neem, omdat ik dan uit mn ritme ben met stappen etc.

Het is voor de rest niet schadelijk, zorgt ook niet dat je natuurlijke melatonine begint af te nemen der mate je het vaak/regelmatig gebruikt. Aldus de huisarts.

Dosis maakt trouwens ook niet uit. De chemische melatonine is vaak 10mg. Dus 100 van die pilletjes van sleepzz.

Nee, gebruik het eigenlijk nog maar zelden. Zondag is vaak een dag (hoewel tegenwoordig niet meer) dat ik het wel is neem, omdat ik dan uit mn ritme ben met stappen etc.

Het is voor de rest niet schadelijk, zorgt ook niet dat je natuurlijke melatonine begint af te nemen der mate je het vaak/regelmatig gebruikt. Aldus de huisarts.

Dosis maakt trouwens ook niet uit. De chemische melatonine is vaak 10mg. Dus 100 van die pilletjes van sleepzz.

ik gebruik het gewoon elke dag omdat ik anders echt NIET moe word gewoon
dan val ik sochtends om 5 uur keer in slaap en gaat 6:30 men wekker weer af
na paar dagen krijg ik dan allemaal rare dingen zoals blackouts en enorm verslechterde visie

ik koop het gewoon in US omdat het daar gewoon goedkoper is 100 tabs van 3 mg voor 1 dollar 60 ofzo.
breek deze altijd in 2-en zodat ik 1.5 mg krijg
dit vind ik zelf een goede dosis
als ik 3 mg pak word ik helemaal koekoek
word ik enorm moe en kan ik echt niet slapen. al met andere mensen over gehad en blijkbaar ben ik enige met dit probleem

ik gebruik het gewoon elke dag omdat ik anders echt NIET moe word gewoon
dan val ik sochtends om 5 uur keer in slaap en gaat 6:30 men wekker weer af
na paar dagen krijg ik dan allemaal rare dingen zoals blackouts en enorm verslechterde visie

ik koop het gewoon in US omdat het daar gewoon goedkoper is 100 tabs van 3 mg voor 1 dollar 60 ofzo.
breek deze altijd in 2-en zodat ik 1.5 mg krijg
dit vind ik zelf een goede dosis
als ik 3 mg pak word ik helemaal koekoek
word ik enorm moe en kan ik echt niet slapen. al met andere mensen over gehad en blijkbaar ben ik enige met dit probleem

Ja ik ken het wel, te moe om te slapen :P.

Heb jij ook dat jij je een beetje stoned voelt na het nemen van melatonine?

of gebruik tryptofaan, doet hetzelfde

Gebruik het ook al 5 jaar alleen een hele tijd gebruikt dat het niet werkte. Toen slaap/melatonine onderzoek gehad en ik moest het simpelweg om 21:00 uur slikken ipv vlak voor het slapen. Toen is me hele slaapritme verbeterd en ik slaap nu eigenlijk wel goed.

Gebruik al een tijdje iedere avond 2-3 van die 0,1 milligram pilletjes maar merk er weinig van, ik slik het wel gewoon gelijk door met water.

Moet je het laten smelten op je tong inplaats van doorslikken?

Gebruik al een tijdje iedere avond 2-3 van die 0,1 milligram pilletjes maar merk er weinig van, ik slik het wel gewoon gelijk door met water.

Nee gewoon doorslikken, maar 0,2/3 is ook niet veel ik heb 5,0

Nee gewoon doorslikken, maar 0,2/3 is ook niet veel ik heb 5,0

1 pilletje is 0,1 gram

als ik 5 gram wil halen moet ik 50 van die pilletjes in me mik gooien.:P

Heb het al eerder gedaan, merkte er weinig van.

Waar ik echt vaak last van heb is een of ander brandend/tintelend gevoel in mn linkerkuit, echt k*t kan er vaak niet van inslaap komen.
Was al eerder ergens op het forum gepost maar kan het niet meer vinden.

1 pilletje is 0,1 gram

als ik 5 gram wil halen moet ik 50 van die pilletjes in me mik gooien.:P

Heb het al eerder gedaan, merkte er weinig van.

Waar ik echt vaak last van heb is een of ander brandend/tintelend gevoel in mn linkerkuit, echt k*t kan er vaak niet van inslaap komen.
Was al eerder ergens op het forum gepost maar kan het niet meer vinden.

Misschien ligt het aan het tijdstip dat je het inneemt?

Jazeker, niet met water doorslikken. Onder de tong laten smelten, ik laat het circa. 5 min onder mijn tong. Melatonine word slecht door de maagwand opgenomen.

Voor de melatonine-junks onder ons:

[Link niet meer beschikbaar]

Veel aanbod zelfs tot 10mg per tablet:p, en qua prijs stukken voordeliger dan Sleepzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

heb zelf ook 2 potjes staan eigenlijk bijna nog nooit gebruikt en ik slikte ze gewoon door zal ze eens onder mijn tong laten smelten tnx voor de tip

Ik heb ze van 3mg en gebruik ze elke dag. Van optimum nutrition, paar dollar. Ik heb gelijk 3 potjes van 100 pillen ieder laten komen :) Spul werkt kei goed.

Terug
Naar boven