AndroidHealthClinic

Review Melatonine - sleepzz

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Anti-oxidant
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Beter inslapen en dieper slapen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Zeker 5 jaar nu
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2mg
  • Waar heb je het supplement gekocht? Drogist
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Zit overal
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 12 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:
Misschien niet zo zeer een supplement, maar wel de beste (legale) pilletjes die je helpen inslapen. Een potje bevat 500 pilletjes.

1 pilletje (ze zijn heel klein) bevat 0.1 mg melatonine. Je zult voor jezelf moeten uittesten welke dosis het best voor je werkt. Ik neem uur á half uur voor het slapen circa. 2 mg (20 pilletjes).

Neem ze onder de tong en laat alles smelten, houd 't vervolgens nog paar minuutjes onder de tong en je merkt meteen al dat je wat duf wordt.

Ik was van mezelf niet zo'n hele goede inslaper, en vooral na het sporten kwam ik moeilijk in slaap. Sinds ik melatonine neem heb ik geen enkele keer moeite gehad met inslapen. Ik word ook super uitgerust wakker.

Super geschikt dus voor mensen die niet direct in slaap kunnen komen na hun training, tenslotte zorgt het ook voor betere slaap en dus beter spierherstel.

Sinds ik het gebruik heb ik het al meerdere mensen aangeraden en heb tot nu toe alleen nog maar positieve dingen hierover gehoord.

0.jpg

Ik gebruik het ook, het is gewoon super gezond voor je. Momenteel lopen er erg veel onderzoeken waarbij melatonine als medicijn tegen kanker getest wordt. Het is sowieso het sterkste antioxidant dat er is. Andere voordelen zijn:

-hogere GH afgifte(door diepere slaap)
-werkt anti-aging(antioxidant)
-beter herstel(door diepere slaap)
-meer serotonine in het lichaam

Goei spul!

Werkt die time released melatonine beter?
Ik dacht toch dat je die pilletjes moet laten smelten voor een snellere werking.

ik heb een tijd geleden ook gezocht naar melatonine maar dat mocht in belgie niet verkocht worden vertelden ze me ??????

ik slik in de plaats dan 'shut eye' van fusion, 4 capsuletjes als supplement enn uur voor ik ga slapen en dat doet het wel nog goed. was vroeger een slechte slaper maarja drink ook koffie met bakken...doch nu slaap ik lekker met dit.

Ik gebruik het zo af en toe ook na een reeks nachtdiensten. Helpt goed om in je ritme te komen en om wat sneller en dieper in slaap te komen.
Leuk om te lezen dat het nogmeer voordelen heeft.

Terug
Naar boven