AndroidHealthClinic

Melvin Anthony 1 Day Out from 2007 IFBB Atlantic City Pro

jeremia

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Melvin Anthony interview 1 Day Out from 2007 IFBB Atlantic City Pro!

Grote bek en arrogant dat ie wel effe de show gaat winnen...NOT! gaat hij effe op ze bek..jammer dat er geen interview van after the show van hem is. Hij nou zeker verstoppertje aan het spelen tot de Olympia begint.:D

Kijk vooral de laatste 30sec van het filmpje zie je Kai Greene EXTREME BULK MODE! die Victor Martinez poseer moves laat zien.

Kai Greene gaat echt groot komen volgend jaar denk ik!!:eek:

Muscular Development MDTV - MDTV: Melvin Anthony 1 Day Out from 2007 IFBB Atlantic City Pro

4e geworden....

Johnnie Jackson stond er schofterig bij joh, terechte winnaar.

Als hij die shape vast kan houden tot de mr.O doet ie het niet verkeerd.

• Topic Starter Topic Starter
denk niet dat Melvin in de top5 zal komen dit jaar...van mij mag Johnnie Jackson de 5de plaats wel innemen..

die eposide met BigVictor lijkt me wel cool. Victor Martinez volgendjaar standaard Mr.O!!!! Wat een rug zeer compleet fysiek.

wahhahaha zie kai green zen hamster kaakjes :D, ssuuuuper grappig :D

Denkt die gast soms dat ie voor een star-track interview gevraagd is met z'n bluethooth headset? Wat een lullo! Doe dat ding uit je oor, wannabe trendsetneger!

Denkt die gast soms dat ie voor een star-track interview gevraagd is met z'n bluethooth headset? Wat een lullo! Doe dat ding uit je oor, wannabe trendsetneger!

:roflol:

"Beam me up scotty" :D, hij had ook een bijpassend star trek achtig shirt aan haha :)

Dat hoofd van die interviewer dan :roflol:

Terug
Naar boven