MuscleMeat

Breaking News Shehab Eldin in de line up 12/13 sept. voor de Atlantic City Pro !

Bezoekers in dit topic

Fotootjes

Hier enkele fotootjes van de atleten in voorbereiding, met dank aan Dave Hawk :cool:

index.jpg

Hidetada Yamagishi 6 days out

4WO007d.jpg

Rusty Jeffers, 3 weeks out.

Rene heb je al wat foto's kunnen bemachtigen van Shahab en b.v. wat info over de XXL suppies die hij nu naar binnen slaat;):D.

Info/foto's over Shehab Eldin

Rene heb je al wat foto's kunnen bemachtigen van Shahab en b.v. wat info over de XXL suppies die hij nu naar binnen slaat;):D.

Yesss net nog ff contact gehad met Rene:cool:...de fototjes en info van Shehab zal er vandaag nog opkomen, ga ik volgen....

foto's van shehab zijn top:) heb ze samen bekeken in de sportschool met hem

oke mensen:) heb vandaag met shehab afgesproken dat hij ze mij stuurt. En dan zet ik ze hierop. Alleen dat moet via tinypic.com he? laatste keer dat ik dat deed kreeg ik alleen de links gepost, en kon men zo kijken.

Ik heb hier een paar pics van hem.. met xxl pot en al :D . Hij heeft ook nog wat professionele foto's laten maken volgens mij. die worden dan later gepost.
Ik heb alleen deze gekregen.

Hij doet ook mee 11 oktober in Boekarest Roemenie en Khalid doet daar ook mee heb ik gehoord.

2z7os1y.jpg

sf7wna.jpg

akttm8.jpg

288nreg.jpg

Ik heb hier een paar pics van hem.. met xxl pot en al :D . Hij heeft ook nog wat professionele foto's laten maken volgens mij. die worden dan later gepost.
Ik heb alleen deze gekregen.

Hij doet ook mee 11 oktober in Boekarest Roemenie en Khalid doet daar ook mee heb ik gehoord.

2z7os1y.jpg

sf7wna.jpg

akttm8.jpg

288nreg.jpg

Nette shape:cool:....moet de strijd aan kunnen met jongens als Clarance DeVis, Rusty Jeffers, Luke Wood etc., als hij het e.a. kan doortrekken richting Roemenie maakt hij een mooie stap in het circuit;).

renee niet vergeten te zeggen, hij is hier 10 days out:D 111 kilo

Die sportschool komt me bekend voor :D

Hij ziet er echt goed uit...foto's zijn helaas enorm overbelicht dus hoop dat er nog wat betere foto's online komen! Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij begint met laden, hij is nu al behoorlijk vol. Hoop dat hij bij de eerste 15 eindigt, zou mooi zijn.

ken die sportschool ook ergens van :).

heb em nog niet zonder kleren in het echt gezien, maar heb het idee dat ie er beter bij gestaan heeft.

ken die sportschool ook ergens van :).

heb em nog niet zonder kleren in het echt gezien, maar heb het idee dat ie er beter bij gestaan heeft.

hij staat nu helemaal plat he... straks met carbsloaden kom je weer voller en boller te staan. Dat maakt net het verschil. Hij ziet er goed uit nu maar of dat goed genoeg is voor een redelijke klassering... Nederlandse profs hebben het zwaar.... Vaak denk ik beter amateur blijven en af en toe winnen dan als podium vulling fungeren.. maar wie ben ik....

Renee al iets gehoord van shehab , gisteren was de prejudging meen ik?

1. Melvin Anthony
2. Johnnie Jackson
3. Darrem Charles
4. Toney Freeman
5. Joel Stubbs
6. King Kamali
7. Marcos Chacon
8. Hidetada Yamagishi
9. Craig Richardson
10. Tarek Elsetouhi
11. Pavol Jablonicky
12. JoJo Ntiforo