XXL Nutrition

mening humanolife gevraagd

maximyze

Novice
Waardering
0
hallo ik ben net nieuw hier en fitness nu ruim 3 maanden
ik heb al veel doorgelezen en zo heb ik een voedingsschema voor mezelf gemaakt en dat bevalt me goed

ik gebruik op dit moment creatine en weightgainer

nu wilde ik graag de meningen over humanolife aangezien een vriend van mij dit wel erg aanprijst en ik graag wil wete of dit de moeite is voor mijn volgende kuur

ik ben 1.81l
en weeg 64kilo ecto ik weet het

weten jullie mischien meer over dit product

mvg

Ik heb zou het niet nemen zonde van je geld.Hou het beter bij Whey en creatine.Koop anders een goede multivitamine of visolie en eventueel Zma.Heb je veel meer voordeel van dan deze zogenaamde natuurlijke anabolica.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
de multivitamine staat standaard op de weightgainer emmer :D

tja het spul is er nog niet zo lang en die vriend had samen met nog 2 anderen en soort ttest van supplementen gedaan
1had hmb
1had tribulus
en die andere humanolife
die gasten trainen allemaal al langer dan 1 jaar en hadden al creatine eiwit en nog een paar dingen geprobeerd en humanolife kwam bij hun veruit als beste eruit
dit is nl niet duidelijk en betrouwbaar aleen zou ik graag willen weten of nog meer mensen hier wat over kunnen zeggen of hun ervaring kunnen delen

mvg

De zoveelste testosteron booster, het zijn kippen embryo’s en je betaald 40 euro voor 60 pillen!!!

Je hebt hier helemaal niets aan, ga gewoon netjes eten en geef die extra centen uit aan verse zalm, tonijn biefstuk enz das al duur genoeg als je dat iedere dag eet.

Ik ga mee met Amxerxes... Ik heb het product zelf geprobeert en had er ook 'hoge' verwachtingen van... Uiteindelijk komt het erop neer dat ik zonder even snel groei en voortgang boek...
Maar met deze producten weet je het meestal wel; ze beloven meer dan wat ze waar kunnen maken. Gewoon blijven bij de noodzakelijke supps als whey en creatine...

Ik heb het ook 3 maanden gebruikt... ongeveer 7 kg aangekomen, maar ik gebruikte daarnaast ook weightgainer en at genoeg...
dus in hoeverre humanolife daarbij heeft geholpen weet ik niet

re humanolife

gebruik het ook en werkt net als zma en erg goed dus

Terug
Naar boven