MuscleMeat

Mening over extra winstrol voor kickstart pre summer kuur

• Topic Starter Topic Starter
Mast weglaten en 250 sust en 400 tren e voldoet ook al voor je 2e kuur.
En even voor de duidelijkheid, je gaat 4 clen cycles doen? Dat is wel erg heftig man. Zonder clen kun je wel aardig was bereiken heb ik inmiddels ervaren, was namelijk voorheen ook een clen liefhebber. Zou het als ik jou was hooguit tot 1 of 2 cycles beperken.
En wat is je doel van de winstrol de eerste weken? Wat wil je daarmee bereiken?

Ja dat was een beetje de vraag, wat voor meerwaarde levert winstrol nu ter kickstart doeleinden.
Veel motivatie haal ik uit de looks van mijn fysiek, dus al trekt winstrol alles sneller droog dan zou dit indirect een extra motivatie geven.
Alhoewel het zonder deze extra stimulans ook perfect te doen is.

Nu zag ik alleen best vaak suggesties van mensen om winstrol als kickstart in zomerkuurtjes te nemen. Daarom wilde ik nog even navraag doen wat mensen met ervaring hier over te melden hadden.
Maar zoals het er nu naar uit ziet zal ik winstrol eruit laten. Na de eerste aantal weken met masteron (en tren) zou de droogheid ook snel genoeg moeten optreden, helemaal op low VP.

Nog even over de verhoudingen, ik zie best vaak het advies voorbij komen om lower test te pakken voor zomerkuurtjes (dus wat jij bijv. zei: "250 sust en 400 tren").
Nu heb ik alleen met afgelopen kuur geen last van side effects gehad met 500mg test / 400mg tren doseringen.
Is er een extra kans / risico dat ik sides kan gaan krijgen omdat ik dezelfde roids in andere mg verhouding ga injecten?
En dat mijn lichaam hier dus juist weer minder goed op reageert? of is die kans relatief klein?

• Topic Starter Topic Starter
Nog even snel over jouw opmerking over het aantal clencycles..

Doelstelling is natuurlijk naar 4% VP te gaan. Mocht dat eerder behaald zijn dan stop ik eerder met de cycles.
Mocht ik teveel last van sides gaan krijgen of aan mijn lichaam merken dat het niet lekker loopt op de clen dan kap ik hem uiteraard ook eerder af.

Heb jij bepaalde dingen meegemaakt met meer dan 2 clen cycles runnen waardoor je het nu afraadt?

Ik raak voorlopig geen enkel snoepje meer aan.. :(

Ik ben onwel geworden en ben opgenomen vanwege een longembolie. Kuren is voor mij voorlopig voorbij...

Veel sterkte.

Wat zijn de plannen? Overschakelen op bescheiden trt dosis lijkt me het best om je bloedwaarden te herstellen of ga je volledig off?

Dat zijn de waardes die ik ook had tijdens gebruik van 250mg test per week. Kan niet gezond zijn.
Even om dit in perspectief te plaatsen voor in het algemeen.

Het valt enorm mee als er geen andere risicofactoren zijn. Boven de 54% wordt gebruikt door de Endocrine Society als afkappunt om testosteronsubstitutietherapie te stoppen of dosering hiervan te verlagen.

De risicoverhoging voor trombosevorming bij 54% hematocriet is 66% hoger dan wanneer je hematocriet tussen de 43 en 46% zou liggen. Zonder andere risicofactoren komt dat neer op een absoluut risico van 0.27% op trombose in de komende 10 jaar als je dat hematocriet zou handhaven. Voor iemand met familiare hypercholesterolemie (wat een veel hoger risico met zich meebrengt) is dit natuurlijk een ander verhaal.

Ik raak voorlopig geen enkel snoepje meer aan.. :(

Ik ben onwel geworden en ben opgenomen vanwege een longembolie. Kuren is voor mij voorlopig voorbij...

Ah, dat vind ik zeer spijtig om te horen man.
Ik wens je iig. sterkte en succes met het herstel.
Hopen dat je binnen aanzienlijke tijd er weer bovenop komt!

Even om dit in perspectief te plaatsen voor in het algemeen.

Het valt enorm mee als er geen andere risicofactoren zijn. Boven de 54% wordt gebruikt door de Endocrine Society als afkappunt om testosteronsubstitutietherapie te stoppen of dosering hiervan te verlagen.

De risicoverhoging voor trombosevorming bij 54% hematocriet is 66% hoger dan wanneer je hematocriet tussen de 43 en 46% zou liggen. Zonder andere risicofactoren komt dat neer op een absoluut risico van 0.27% op trombose in de komende 10 jaar als je dat hematocriet zou handhaven. Voor iemand met familiare hypercholesterolemie (wat een veel hoger risico met zich meebrengt) is dit natuurlijk een ander verhaal.
Nou, fijn om te horen. Mijn hematocriet is al jaren verhoogd, zelf natty. Normaal is dit 52%, laatste Reading was 53%.

Maar hoe zit dat met bloed doneren en een ijzerdeficiëntie? Ik lees op een ander forum dat mensen die een aantal keer per jaar doneren snel een ijzer tekort creëeren waardoor ze niet meer mogen doneren (voor hun eigen goed ofc) maar hun rbc en hematocriet na een aantal weken weer op hetzelfde niveau zit van voor de donatie, en mogelijks zelf voor een soort van supercompensatie zorgt door de lage ijzer niveaus. Dat laatste kan ik wat verkeerd geïnterpreteerd hebben.:o

Die kerel haalde tevens aan dat een ijzertekort een pak gevaarlijker is dan een licht verhoogde hematocriet.

Dis true of heb ik het verkeerd op?

Nou, fijn om te horen. Mijn hematocriet is al jaren verhoogd, zelf natty. Normaal is dit 52%, laatste Reading was 53%.

Maar hoe zit dat met bloed doneren en een ijzerdeficiëntie? Ik lees op een ander forum dat mensen die een aantal keer per jaar doneren snel een ijzer tekort creëeren waardoor ze niet meer mogen doneren (voor hun eigen goed ofc) maar hun rbc en hematocriet na een aantal weken weer op hetzelfde niveau zit van voor de donatie, en mogelijks zelf voor een soort van supercompensatie zorgt door de lage ijzer niveaus. Dat laatste kan ik wat verkeerd geïnterpreteerd hebben.:o

Die kerel haalde tevens aan dat een ijzertekort een pak gevaarlijker is dan een licht verhoogde hematocriet.

Dis true of heb ik het verkeerd op?
Als je ook het hemoglobineniveau en ferritineniveau in de gaten houdt, kom je daar snel genoeg achter. In principe zul je dit niet snel zien bij bodybuilders, die eten ruim voldoende ijzer. Tenzij er absorptieproblemen zijn.

Desgewenst kan er ijzer gesuppleerd worden.

Ik zou me niet al te druk maken om dat hematocriet. Waarschijnlijk is het échte risico zelfs wat lager.

Terug
Naar boven