- Waardering
- 2.155
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 122kg
- Vetpercentage
- 15%
Damn man.
Bij welke activiteit gebeurde het?
Sterkte allezins!
Tijdens werk, dus geen inspanning.
Bedankt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn man.
Bij welke activiteit gebeurde het?
Sterkte allezins!
Mast weglaten en 250 sust en 400 tren e voldoet ook al voor je 2e kuur.
En even voor de duidelijkheid, je gaat 4 clen cycles doen? Dat is wel erg heftig man. Zonder clen kun je wel aardig was bereiken heb ik inmiddels ervaren, was namelijk voorheen ook een clen liefhebber. Zou het als ik jou was hooguit tot 1 of 2 cycles beperken.
En wat is je doel van de winstrol de eerste weken? Wat wil je daarmee bereiken?
Familiaire hypercholesterolemie?Dat is onbekend. Ik heb wel altijd een hoog cholesterol, hematocriet en hemaglobine. Het kan daar door komen.
23.
Helemaal niets. Na gebruik van clen zit hypercholesterolemie nog steeds in je familie.Was is de impact van clen op de Familiaire hypercholesterolemie
Was is de impact van clen op de Familiaire hypercholesterolemie
Ik raak voorlopig geen enkel snoepje meer aan..
Ik ben onwel geworden en ben opgenomen vanwege een longembolie. Kuren is voor mij voorlopig voorbij...
Dat zijn de waardes die ik ook had tijdens gebruik van 250mg test per week. Kan niet gezond zijn.
Veel sterkte.
Wat zijn de plannen? Overschakelen op bescheiden trt dosis lijkt me het best om je bloedwaarden te herstellen of ga je volledig off?
Even om dit in perspectief te plaatsen voor in het algemeen.Dat zijn de waardes die ik ook had tijdens gebruik van 250mg test per week. Kan niet gezond zijn.

Ik raak voorlopig geen enkel snoepje meer aan..
Ik ben onwel geworden en ben opgenomen vanwege een longembolie. Kuren is voor mij voorlopig voorbij...
Nou, fijn om te horen. Mijn hematocriet is al jaren verhoogd, zelf natty. Normaal is dit 52%, laatste Reading was 53%.Even om dit in perspectief te plaatsen voor in het algemeen.
Het valt enorm mee als er geen andere risicofactoren zijn. Boven de 54% wordt gebruikt door de Endocrine Society als afkappunt om testosteronsubstitutietherapie te stoppen of dosering hiervan te verlagen.
De risicoverhoging voor trombosevorming bij 54% hematocriet is 66% hoger dan wanneer je hematocriet tussen de 43 en 46% zou liggen. Zonder andere risicofactoren komt dat neer op een absoluut risico van 0.27% op trombose in de komende 10 jaar als je dat hematocriet zou handhaven. Voor iemand met familiare hypercholesterolemie (wat een veel hoger risico met zich meebrengt) is dit natuurlijk een ander verhaal.

Als je ook het hemoglobineniveau en ferritineniveau in de gaten houdt, kom je daar snel genoeg achter. In principe zul je dit niet snel zien bij bodybuilders, die eten ruim voldoende ijzer. Tenzij er absorptieproblemen zijn.Nou, fijn om te horen. Mijn hematocriet is al jaren verhoogd, zelf natty. Normaal is dit 52%, laatste Reading was 53%.
Maar hoe zit dat met bloed doneren en een ijzerdeficiëntie? Ik lees op een ander forum dat mensen die een aantal keer per jaar doneren snel een ijzer tekort creëeren waardoor ze niet meer mogen doneren (voor hun eigen goed ofc) maar hun rbc en hematocriet na een aantal weken weer op hetzelfde niveau zit van voor de donatie, en mogelijks zelf voor een soort van supercompensatie zorgt door de lage ijzer niveaus. Dat laatste kan ik wat verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Die kerel haalde tevens aan dat een ijzertekort een pak gevaarlijker is dan een licht verhoogde hematocriet.
Dis true of heb ik het verkeerd op?