XXL Nutrition

mening

craig

Novice
Waardering
0
heren,

Zou graag jullie meninng willen weten met name over de verdeling van de winstrol. Het is m'n tweede kuur.

Wil de volgende kuur gaan nemen:

week 1 t/m 8 400mg deca om de zes dagen
week 1 t/m 3 40mg winstrol tabs ed
week 9 t/m 11 40mg winstrol tabs ed
week 12 t/m 15 50mg clomid ed

eventueel hcg bij de hand voor als die jongens beginnen te krimpen.
laat nolvadex er uit, enkel clomid moet volgens mij wel volstaan voor zo'n kuur

wou eerst gaan kuren met deca en test ent, maar ben heel gevoelig voor acne, en heb niet zo'n zin om in de zomer met een vochtige massa vol met puisten te lopen. Dus misschien iets voor in de winter.

Ben wegens ziekte en blessure flink afgevallen bijna tien kilo waarvan ongeveer 4 kilo vet. Dat laatste is niet zo erg, mag nog wel meer af. Mijn doel is daarom om redelijk wat droge massa op te bouwen zonder al te veel vet en vocht.

Voor het dieet ga ik voornamelijk voor de kip, rijst en groente en 's ochtends wat brinta. Voor de aanvulling enkele whey shakes. Wil ongeveer 400 gram eiwitten naar binnen krijgen per dag.

stats 1.96m 102 kg bf: 14%

alvast bedankt,

craig zei:
wou eerst gaan kuren met deca en test ent, maar ben heel gevoelig voor acne, en heb niet zo'n zin om in de zomer met een vochtige massa vol met puisten te lopen. Dus misschien iets voor in de winter.

Ik zou als ik jou was zeker niet voor de winstrol gaan als je geen puisten wilt hebben! Ik gebruik nou ook winstrol en ze komen met ladingen naar boven. Niet te vergelijken toen ik met (250mg) test bezig was.

Terug
Naar boven