Fitness Seller

Meningen gevraagd

206cc

Novice
Waardering
0
Hey ik ben juist nieuw op dit forum, en had graag eens jullie mening over een kuur die ik volgende maand zou doen.

Ik ben 21, train al vier jaar, en weeg 70 kg. Ik heb 2 jaar geleden een kuur van deca en winstrol gedaan en vorig jaar een kuur van dianabol.

Ik zou nu deze kuur willen volgen:

WK-----DIANABOL------DECA
1-------35mg/dag-----200 mg
2 -------30mg--------400mg
3--------30mg ------ 400mg
4 --------20mg ---------400mg
5 -------10mg ----------300mg
6 ------ 5mg ----------300mg

Mijn vraag is, is dit een goeie kuur voor massa, want ik ben iemand die makkelijk droog komt, maar moeilijk massa houd.

En mijn volgende vraag hoeveel en wanneer moet ik clomid gebruiken en hoeveel en wanneer moet ik HCG gebruiken.
Want van clomid had ik gelezen dat dit zelfs de voledig kuur door mag genomen worden.

Bij mijn vorige kuren heb ik nooit nagekuurd, en dit wil ik nu wel doen.

Alvast bedankt voor jullie advies.

Greetz 206cc

Niet doen!

Is een vrouwenkuur maar jaa een 206CC is ook een vrouwen auto :D

nee ff zonder gein, een dbol only kuur is geen goed idee, je zal veel massa (vocht) weer verliezen. beter stacken met deca en/of test.

edit** oeps! > ik lees te snel je zet er deca bij :o

dan gewoon dosis dbol en deca constant houden gedurende de kuur, dbol zou ik op max5-6 weken houden. kuur oprekken naar 8 weken.

greetz

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het raar dat jullie zeggen van de dosis constant te houden, terwijl ik deze kuur van bodypage.nl gehaald heb, en hetgeen daar herhaaldelijk terugkomt is steeds afbouwen, daar zeggen ze dat het belangrijkste is wat er is en het is via die site dat ik op dit forum gekomen ben.

Mijn lengte is inderdaad niet groot, dat is 1 meter 68.

Heb je van je vorige kuren wat overgehouden en wat had je er mee gewonnen.
Als ik je verhaal zo lees zit er iets goed fout in je voeding.
Op en afbouwen is achterhaald. En die kuur lijkt nergens op dus ik denk dat je ook nog wel het een en ander kunt leren over a.s. voordat je weer gaat kuren.
Het gaat tenslotte om je eigen gezondheid.

.

Laatst bewerkt:
Ik haal al twee jaar mijn informatie die ik nodig heb van bodypage, dus wanneer dit niet meer correct is, dan is dit niet mijn fout, ik heb nu nog maar dit forum gevonden via bodypage.

Ook mijn vorige kuren had ik het schema vandaar gehaald.
En ik hield ongeveer maar 2 tot 3 kg over per kuur.

Sinds een jaar let ik nu op mijn voeding en over mijn voeding, daar weet ik nu al een stuk meer over.

Ik zal dus inderdaad mijn kennis moeten aanpassen met hetgeen hier op de site staat.

Dus ik zal dus mijn dosis dianabol op 35mg /dag constant houden, voor 6 weken, en dan de deca als ik die constant houd, hoeveel zet ik dan per week en wanneer juist?

En drie weken na de kuur begin ik dus met clomid 50mg/dag, voor hoelang?

En HCG dan onmiddelijk na de kuur 1500iu om de vijf dagen 4 maal.

Post dan eens een voedingsschema van je.
Veel mensen denken dat hun voeding in orde is terwijk deze nog lang niet optimaal is.

Wat je kuur betreft zou ik het zo doen.

D-boll 1-6 20-30 mg p/d
Deca 1-8 200-300 mg p/w
+ nakuur vanaf week 11

Nolva achter de hand, ivm met gyno.

.

Laatst bewerkt:
Ik heb inderdaad mijn eerste kuur gezet rond mijn 19 jaar, door iemand bij ons in het fitnesscenter.
Als je er zelf nog niet veel van kent, en die gast geloofd, dan doe je domme dingen. Ik heb toe ook nooit nagekuurd met clomid of nolvadex of HCG.

Na de kuren had ik serieuze terugvallen, waarbij ik soms meer achteruit gegaan was van de kuur, dan vooruit.

Dus heb ik er nu bijna eens twee jaar tussengelaten (word bijna 22).
Maar nu zou ik terug op een verantwoorde manier een goede kuur willen zetten.

Begin dan eens met het plaatsen van je voedingsschema.
Het grootste deel van je resultaat heb je te danken aan je voeding.

.

Laatst bewerkt:
Een voorbeeld van wat ik op een dag eet:

Om 7:30 h één glas yghurt
om 8:30h 4 bruine boterhammen met pindakaas of tonijn (niet in olie)
om 10:00h 1 proteïneshake
om 12:30h broodje met kaas/hesp of gehakt of tonijn
om 14:30h snack bv. granenreep of rijstpap of yoghurt
om 16:30h training van 1 uur
om 18:00h warm avondmaal (vlees, aardappelen, groenten)
om 20:00h proteïneshake
om 21:00h yoghurt of stuk fruit

Je ontbijd kan wel beter b.v. een bord brinta of havermout.
Gevolg of gecombineerd met een whey shake.
Neem met je proteine shake van 10:00 ook wat carbs b.v een banaan.
Zorg om half 1 voor genoeg eiwitten minimaal 15 gram en dat geld eigenlijk voor elke maaltijd. Dus 14:30 carbs en eiwitten. Bij je shake van 8 uur ook weer wat koolhydraten. Neem als laatste maaltijd ook koolhydraten en eiwitten.

Je zegt dat je moeilijk aankomt dus zou ik zoiezo elke maaltijd koolhydraten en eiwitten eten en niet of k.h. of eiwitten.
Als je je voedingsschemaecht helemaal goed zou uitwerken in de juiste verhoudingen moet je eigenlijk vrij makkelijk aankomen denk ik. Want dit voedingsschema is zeker niet in orde helemaal niet voor iemand met een snelle stofwisseling.

Mijn voedingsschema is inderdaad zeker niet perfect, maar het al véél beter dan 1 jaar geleden, want toen lette ik totaal niet op mijn voeding.
Nu is het tijdens de week toch al dit, in het weekend durf ik het wel eens te verwaarlozen, door eens frieten of pizza te eten en ook wat minder te eten.

Dus ik moet meer koolhydraten innemen per dag, ik zal er zeker beginnen op letten.

Mijn kuur ga ik dus doen zoals je gezged hebt.

Dus voor de nakuur begin ik 3 weken na de laatste deca met 50mg clomid per dag, en voor hoe lang doe ik dit?
Enkel clomid?

Alleszins al héél bedankt voor de uitleg die al gegevens is.

Ik zou je kuur even een tijdje uitstellen en eerst aan je voeding gaan werken zoals gezegt. Je zult later dan meer uit je kuur halen en ook meer kunnen behouden.

Over je nakuur

Clomid
Dag 1 – 300mg
Dag 2-11 100mg
Dag 11-21 50mg
of
150mg
dagelijks voor 2 weken
100mg dagelijks voor 2 weken

Of

Nolvadex
Week 1-2 – 40mg p/d
Week 2-4 – 20mg p/d

Daarnaast kun je kiezen voor HCG om het formaat van je testikels weer op pijl te krijgen en weer aan de praat te helpen.

En als je de havermout of de kwark of cruslie eens wil vervange, wat kan je dan gebruiken, want als je dit iedere dag doet, gaat dit toch vervelen?

niet nadenken gewoon naar binnen rossen die hap :D

Ik heb hier even op het forum de sticky gelezen over orale middelen.

Kunnen jullie mij soms zeggen door wat ik mijn dianabol zou kunnen vervangen, en dat dit toch in prijs en massa rond hetzelfde zou schommelen.

*foutje*

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven