Hey ik ben juist nieuw op dit forum, en had graag eens jullie mening over een kuur die ik volgende maand zou doen.
Ik ben 21, train al vier jaar, en weeg 70 kg. Ik heb 2 jaar geleden een kuur van deca en winstrol gedaan en vorig jaar een kuur van dianabol.
Ik zou nu deze kuur willen volgen:
WK-----DIANABOL------DECA
1-------35mg/dag-----200 mg
2 -------30mg--------400mg
3--------30mg ------ 400mg
4 --------20mg ---------400mg
5 -------10mg ----------300mg
6 ------ 5mg ----------300mg
Mijn vraag is, is dit een goeie kuur voor massa, want ik ben iemand die makkelijk droog komt, maar moeilijk massa houd.
En mijn volgende vraag hoeveel en wanneer moet ik clomid gebruiken en hoeveel en wanneer moet ik HCG gebruiken.
Want van clomid had ik gelezen dat dit zelfs de voledig kuur door mag genomen worden.
Bij mijn vorige kuren heb ik nooit nagekuurd, en dit wil ik nu wel doen.
Alvast bedankt voor jullie advies.
Greetz 206cc
Ik ben 21, train al vier jaar, en weeg 70 kg. Ik heb 2 jaar geleden een kuur van deca en winstrol gedaan en vorig jaar een kuur van dianabol.
Ik zou nu deze kuur willen volgen:
WK-----DIANABOL------DECA
1-------35mg/dag-----200 mg
2 -------30mg--------400mg
3--------30mg ------ 400mg
4 --------20mg ---------400mg
5 -------10mg ----------300mg
6 ------ 5mg ----------300mg
Mijn vraag is, is dit een goeie kuur voor massa, want ik ben iemand die makkelijk droog komt, maar moeilijk massa houd.
En mijn volgende vraag hoeveel en wanneer moet ik clomid gebruiken en hoeveel en wanneer moet ik HCG gebruiken.
Want van clomid had ik gelezen dat dit zelfs de voledig kuur door mag genomen worden.
Bij mijn vorige kuren heb ik nooit nagekuurd, en dit wil ik nu wel doen.
Alvast bedankt voor jullie advies.
Greetz 206cc