XXL Nutrition

Meningen gevraagd

Wel zoals velen hier zeggen is er wel wat verkeerd aan jou voeding denk ik.En ik denk dat je er iets te vroeg mee begonnen bent.

En als je kuurt zou ik me er toch eens goed laten over inlichten hoe wat en hoeveel je er moet van gebruiken.

En voor je begint eerst eens een goed voedingsschema en suplementatie laten opstellen

Keep on training greetzzzzzzzz
:cool:
:)

Hope zei:
dianabol heeft ook een injecteerbare variant
boldenone als ik me niet vergis. let wel... "als ik me niet vergis" :D

Vergissing!!! Injectable dboll en boldenone zijn wel degelijk verschillende middelen. En de combinatie deca/boldenone is ook absoluut niet verstandig omdat deze middelen erg op elkaar lijken qua werking. Dus negeer deze post en leer gewoon even verder in de stickies of via de search.

Oh en als je toch gaat kuren, let goed op bij wie en waar je koopt. Een groot gedeelte van wat wordt aangeboden is nep of ondergedoseerd!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga toch voor de kuur van dianabol en deca gaan, en dan afkuren met clomid.

Ik ben hier ook al wat meer over mijn voeding te weten gekomen, en hoop als ik daar ook op let, dat ik er toch eens 5 kg spiermassa aan over houd, en dan ben ik tevreden.

Diegene waar ik het ga bij halen is volgens mij betrouwbaar, 100% zeker ben je het nooit hé.

mss kan je die vijf kg uit je voeding nog halen? met een maand of vijf geduld. en als je dan kuurt kan je nog eens 5kg pakken.

ja, ik weet het, maar ik ben nogal ongeduldig, zeker nu het zomer wordt.

Met betrekking tot dat nog een vraagje.

Van 16 tot 23 julli ga ik op reis, wat is volgens jullie het beste, zorgen dat zowel mijn kuur als mijn nakuur gebeurd zijn voor mijn reis.
Of mijn kuur voor de reis leggen, en de nakuur dan na de reis?

Kwestie van mij op reis zo goed mogelijk te voelen, en nog niet in mijn neerwaartse spiraal zit.

206cc zei:
ja, ik weet het, maar ik ben nogal ongeduldig, zeker nu het zomer wordt.

Met betrekking tot dat nog een vraagje.

Van 16 tot 23 julli ga ik op reis, wat is volgens jullie het beste, zorgen dat zowel mijn kuur als mijn nakuur gebeurd zijn voor mijn reis.
Of mijn kuur voor de reis leggen, en de nakuur dan na de reis?

Kwestie van mij op reis zo goed mogelijk te voelen, en nog niet in mijn neerwaartse spiraal zit.

Sorry, maar volgens mij kan jij beter niet kuren. Je gaat alles kwijtgeraken

en waarom zou ik alles kwijtgeraken?

206cc zei:
en waarom zou ik alles kwijtgeraken?

waarom denk je?
1) minder eten
2) geen training
3) kwalitatief minder eten
4) minder vast slaap/werk/train ritme dan thuis
enz. enz.

ff snel voor de zomer kuren is geen goed idee. by bodybuilding gaat het niet erom om er even voor de zomer goed uit te zien.
beter zou het voor je zijn. alles op orde te hebben: voeding, training, as kennis ed. en daarna na je vakantie eventueel te gaan kuren.maar ook daa heb ik twijfels over.
gr d

minder eten, denk ik niet, want ik heb all-in op reis, dus dat wordt zelfs goed dooreten.
Minder trainen zal ook niet zijn, want er is een fitnesszaal in het hotel.
En het is ook maar één week dat ik op reis ga, geen maand.

206cc zei:
minder eten, denk ik niet, want ik heb all-in op reis, dus dat wordt zelfs goed dooreten.

Ga jezelf nu eerst een beetje beter orienteren op het gebruik van aas, je eetschema aanpassen etc.

als je dat een jaar of twee goed onder de knie hebt kan je gaan denken aan kuren zo behaal je het maximale resultaat, ik neem aan dat je dat wilt. :)

206cc zei:

en jij denkt dat ze daar bakken kwark, tonijn in water, rijst, havermout enz serveren? denk het niet he.

conclusie je kan dus kwalitatief veel minder eten waardoor de kans groot is dat je een groot deel van je spiermassa weer kwijtraakt. imo ben je overigens nog niet klaar voor een kuur gezien hoe je er tegen aankijkt.

Terug
Naar boven