MuscleMeat

Meningen mbt 1e kuur

EFDE29

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Vetpercentage
14%
hallo ,

ik ben 29 en sport al zeer geruime tijd heel serieus (4 x per week ) ben van 68 naar 80 kg gegaan , en ben goed in vorm , echter om verder te komen overweeg ik nu om een kuur te nemen , veel van mijn bekenden en traininsmaten hebben dit al gedaan , en zijn (vooral door de 1e) kuur erg gegroeid , echter heeft ieder een andere kuur gevolgd , ik heb mij al erg verdiept in de materie , maar wou toch graag jullie mening nog even peilen over wat te pakken als eerste kuur omdat deze in mijn ogen absoluut de meest effectieve zal zijn , en ook welke nakuur hierbij het belangrijkste is ! ik ben zeer benieuwd wat jullie proffesionele mening hierover is , heb wel wat in mijn hoofd , maar bij wijze van uitgebreid onderzoek voor ik begin post ik dit hier toch even . mijn dank is groot !

bvbd

500test e met een kleine kickstart zou het goed doen D-bol/winny
Hoop dat je Clean eet ...

Nolva 2-3weken na laatste inject starten 20mg is genoeg ;)

• Topic Starter Topic Starter
wel 500 meteen he twijfelde over misschien een lagere dosis eerst , en wou idd combineren met d-bol , wat denk je van deca(hoeveelheid!) ? bedankt voor je reactie !

wel 500 meteen he twijfelde over misschien een lagere dosis eerst , en wou idd combineren met d-bol , wat denk je van deca(hoeveelheid!) ? bedankt voor je reactie !

Als eerste kuur zou ik al zien hoe je reageer op gewoon test (Gyno) (test flu) ...
Test e op 250mg lukt ook, dit doe ik bij het cutten dan met 60mg Anavar er bij (knalluh)
Als je nu deca zou gebruiken 200mg is genoeg let wel op je sodium inamen (veel vocht vasthouden)

als 1e kuurtje best 500mg test e per week, zoals shreddedbrah zegt dan kan je zien hoe je hierop reageert, en als je voeding goed is zul je hier goed op gaan

Terug
Naar boven