AndroidHealthClinic

Menningen svp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste kerel, de mensen die jou van advies hebben voorzien verkloten jouw eerste kuur. Zwaar triest om te lezen dat mensen met de ballen verstand van zaken, jou van advies voorzien.

Je mag jezelf gelukkig prijzen dat je dit hier meldt alvorens te gaan kuren. Nu zul je eens een echte kuur geadviseerd krijgen.

Mijn advies is bijv de ultieme klassieke massastack:

wk 1- 6 30mg dbol ed
wk 1-10 250mg test e
wk 1-10 200mg deca

wk 13-17 20mg nolva
wk 13-17 50mg clomid

Ten eerste Deca is zeker niet mild, het is zwaar onderdrukkend.
2e Begin met alleen Test misschien dbol erbij voor kickstart.
3e Volgens mij weet je er niks vanaf want je weet niet eens of het samen in 1spuit kan.
4e en zeker niet laatste, ga eerst nog een jaar trainen.

Ik zag hem zelfs een vraag stellen over zijn borst workout. Hoe kan je in godsnaam goed gainen met AAS als je niet eens weet hoe je optimaal kan trainen? En je voeding zuigt ook.

Zou zonde zijn van je geld en gains om nu een kuur te gaan beginnen. Wacht nog maar 1 a 2 jaar minimaal.

alles zigt ewoon, zelfs hoe hij typt..
gozer je staat gewoon voor paalllllll

Gelukkig, eindelijk meer personen die klagen over de infantiele schrijfsT van sommigen hier. Ik stel voor; directe ban voor mensen die tmf-taal of erger hanteren, en zeker als het ook nog eens zulke waardeloze onoverdachte posts als deze zijn.

Dianabol staat wel te hoog, je breekt zeker 20mg af.. zonde.

Gelukkig, eindelijk meer personen die klagen over de infantiele schrijfsT van sommigen hier. Ik stel voor; directe ban voor mensen die tmf-taal of erger hanteren, en zeker als het ook nog eens zulke waardeloze onoverdachte posts als deze zijn.

OjA? MaaK Ik LekKer ZelUf UiT VrINd Ja???

:D :D :D

Hij doet kuren ipv oefeningen, menningen ipv meningen. Volgens mij hebben we hier met een ankie van grinsven te maken.

En het is weer uit met het feestje..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven