AndroidHealthClinic

mens onsterfelijk over 20 jaar

Er zijn dieren die ledematen kunnen aangroeien.Dit komt doordat deze dieren geen littekenweefsel aanmaken.Dus de stamcellen die het lichaam herstellen kunnen dan zonder hindering uitgroeien tot een nieuw ledemaat.De vorming van littekenweefsel zit weer geprogrameerd in dna.Ze hebben de gen die verantwoordelijk is voor het vormen van littekeweefsel al kunnen uitschakelen bij een muis.Deze groeide haar poot na verwijdering terug aan.

Probleem is dat de stap naar de mens met dit soort onderzoeken altijd heel groot is, je kan moeilijk ff een mens zn DNA veranderen en hopen dat zn voet teruggroeit als je die eraf chopt.

Probleem is dat de stap naar de mens met dit soort onderzoeken altijd heel groot is, je kan moeilijk ff een mens zn DNA veranderen en hopen dat zn voet teruggroeit als je die eraf chopt.
En dat is waar recidiverende verkrachters en seriemoordenaars zich eens nuttig kunnen maken, tenminste als er weer niet één of andere softie klaar staat om bezwaar aan te tekenen.

En dat is waar recidiverende verkrachters en seriemoordenaars zich eens nuttig kunnen maken, tenminste als er weer niet één of andere softie klaar staat om bezwaar aan te tekenen.

:roflol:

Opzich een goed idee, maar er is altijd wel iemand die het er niet mee eens is.
Kan me ook niet voorstellen dat iemand zich vrijwillig hiervoor zou opgeven.

Schitterend idee, wel niet als plicht maar sommige gevangene zouden het recht moeten hebben te kiezen voor zo'n tests inplaats van een gevangenisstraf.

Seriemoordenaars of recidiverende verkrachters kan je moeilijk weer vrijlaten in de samenleving... Maar hun onderhoud kost de samenleving genoeg, payback time dus.

Seriemoordenaars of recidiverende verkrachters kan je moeilijk weer vrijlaten in de samenleving... Maar hun onderhoud kost de samenleving genoeg, payback time dus.

Bij gevallen waar duidelijk geen empatie aanwezig is kan er altijd toevallig een experiment "mislukken" natuurlijk, staat in het contractje dat ze moeten tekenen als ze zoiets willen inplaats van een gevangenisstraf.

Er moet natuurlijk naar de situatie gekeken worden.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben al onsterfelijk :cool:

Deze nieuws is jammer voor de gedetineerde die levenslang hebben gekregen. :)

Dan zijn we over 50 jaar met 20 miljard mensen op deze planeet, die dan meer weg heeft van een gigantische vuilstortplaats. De dood hoort bij het leven. Wat langer leven is prima, sign me up. Zolang ik wel fit en gezond ben dan. Maar voor altijd leven? Nee bedankt.

eeuwig leven, **** yeah. Ik hou me wel bezig de komende 1000 jaar.

het leven is zo al veel te lang, na een jaar of 25 heb je het allemaal weleens gezien:)

Dikke bs, in 2000 zouden we allemaal al in vliegende autos vliegen

als het al lukt zal het eerst voor "belangrijke" en rijke mensen worden :mad: zal die lui dan vermoorden :)

Terug
Naar boven