XXL Nutrition

Mensen die ervaring hebben met animal pack ?

IRONic Pumper

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
10 jaar lid
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.487
Hoi allemaal ,

Zoals de titel van de topic vraag ik me af of er hier enkele mensen zijn die ervaring hebben met de animal pack , ik zie dat er 2 verschillende zijn .
Kunnen jullie mss even vertellen of je er voor en/of na delen aanhadden tijdens de consumptie ervan of mss toen je er mee ophield ?
Het is nu niet echt een heel goedkoop supplement ( in mijn ogen gezien dan )
en hoor liever van eens rond voor ik zomaar iets koop. Momenteel blijf ik enkel bij een Whey en een Casseine shake. en dit valt me nog goed mee qua kosten permaand :)

Thanks up front :)

het is een zakje met heel veel en grote vitamine pilletjes.
Je gaat er vooral heel erg neon geel van plassen. (hoge vitamine B en C concentratie waar je lichaam niets mee kan)
Er zijn mensen die zeggen dat het "overgedoseerd" is.

Ik vind het persoonlijk een vrij prijzig product. Je zou eens kunnen kijken naar de Optie men bij B&F die is nu ook in de aanbieding, soortgelijk product alleen dan 180 in een potje.

Bottemline: Het zijn vitamines niets meer of minder.

Hoi allemaal ,

Zoals de titel van de topic vraag ik me af of er hier enkele mensen zijn die ervaring hebben met de animal pack , ik zie dat er 2 verschillende zijn .
Kunnen jullie mss even vertellen of je er voor en/of na delen aanhadden tijdens de consumptie ervan of mss toen je er mee ophield ?
Het is nu niet echt een heel goedkoop supplement ( in mijn ogen gezien dan )
en hoor liever van eens rond voor ik zomaar iets koop. Momenteel blijf ik enkel bij een Whey en een Casseine shake. en dit valt me nog goed mee qua kosten permaand :)

Thanks up front :)

Ik heb altijd deze in huis..en neem alleen een zakje voor het trainen als extraatje..de andere dagen haal ik mn vitamines etc uit gewone voeding. Omgerekend is het geloof ik 75 cent per zakje..en train 3 dagen in de week..dus ik vind het zo duur niet :)
Ik krijg altijd wel een lekkere boost van zo'n zakje,omdat er ook supps tussen zitten die ik niet dagelijks gebruik..en dat valt altijd wel lekker.

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de uitleg mannnen :)

Terug
Naar boven