kickboxtony
Cool Novice
- Waardering
- 0
Waar ga je het mee testen, met GC of HPLC of iets anders?
HPLC 1090A System I
GC is niet mogelijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar ga je het mee testen, met GC of HPLC of iets anders?
Mr A. (Aram) van Bunge (advocaat, tevens Voorzitter Beroepscommissie Doping)
zijn telefoonnummer en email staan hier Ten Holter Advocaten
Ik heb de benodigde apparatuur om te testen of er in een bepaald flesje anabolen ook daadwerkelijk de aangegeven hoeveelheid zit.
Mag ik hier in Nederland die service als particulier aanbieden op een legale manier of moet dat ondergronds, of kan ik een eigen bedrijf ermee beginnen als laboratorium? Zo ja wat voor papieren heb ik dan nodig?
Bezit van anabolen is toch niet verboden of wel? Alleen de verkoop.
Dus als ik samples toegestuurd krijg is er niks aan de hand zou ik denken.
Wie kan mij meer informatie geven.
(Gebruik zelf niet, maar ken hem toevallig via werk)

Ik denk dat jij je beter bezig kan met het analytisch chemische kant van deze zaak. Jij kan nooit voor 7000 euro een HPLC kopen die jou precies vertelt wat er het monster zit.
In het beste geval kan jij zeggen of een bepaalde component wel of niet in een monster zit, mits je een goede referentie hebt.
En hoezo zou een GC niet gebruikt kunnen worden?
Ik denk dat jij te veel CSI hebt gezien en dit als waarheid hebt genomen.
bezit is niet illegaal zelfs bij drugs is dit het geval(voor eigen gebruik)
Ik denk dat jij je beter bezig kan met het analytisch chemische kant van deze zaak. Jij kan nooit voor 7000 euro een HPLC kopen die jou precies vertelt wat er het monster zit.
In het beste geval kan jij zeggen of een bepaalde component wel of niet in een monster zit, mits je een goede referentie hebt.
En hoezo zou een GC niet gebruikt kunnen worden?
Ik denk dat jij te veel CSI hebt gezien en dit als waarheid hebt genomen.