Fitness Seller

Mensen met kennis over wetgeving omtrend AAS en Laboratorium Onderzoek

• Topic Starter Topic Starter
Die gast wil 230 uur per uur ook telefonisch...zal wel een goede investering zijn maar als iemand een goedkopere weet hoor ik dat ook graag. Ik hoop niet dat ie dan zegt: je kunt geen lab beginnen...230 euro aub haha

Nou goed nieuws ik heb de gemeente gebeld en waarschijnlijk heb ik niet eens een vergunning nodig maar wel een geschikt pand voor onderzoek. Zij gaan nu voor me kijken waar dit eventueel zou kunnen. Ik verwacht binnen enkele maanden deze onderneming officieel te starten misschien eerder.

ik zou zeggen :) succes man :D

Bij de test service voor recreatieve drugs wijzen ze inlevering van AS af. Maar gezien het feit dat de doorsnee man recreatief gaat gebruiken en daar geen buil aan wilt overhouden is dat een exact zelfde motief.

Dus misschien een goed iniatief om eveneens zo'n test bureau voor AS te openen. Nederland is het enige waar dit ook maar zou kunnen, Belgie kun je al vergeten.

Aan de andere kant, het blijven grotendeels ontvreemde geregistreerde pharms en geen straat producten. Misschien dat dat ook enigszins meespeeld.

Btw, bij Nova werd in een lab vrij simpel AS op sterkte getest, Test en Winny. De mogelijkheden zijn er zeker.

Ik heb de benodigde apparatuur om te testen of er in een bepaald flesje anabolen ook daadwerkelijk de aangegeven hoeveelheid zit.

Mag ik hier in Nederland die service als particulier aanbieden op een legale manier of moet dat ondergronds, of kan ik een eigen bedrijf ermee beginnen als laboratorium? Zo ja wat voor papieren heb ik dan nodig?

Bezit van anabolen is toch niet verboden of wel? Alleen de verkoop.

Dus als ik samples toegestuurd krijg is er niks aan de hand zou ik denken.

Wie kan mij meer informatie geven.

EDIT; gaat over NL zie ik

Ik weet dat je bij ons in R'dam bij het Boumanhuis tot een paar jaar geleden zga gratis ""medicijnen"" kon laten testen (ik dacht iets van 2,50 admin.kosten) Maar zij zijn er mee gestopt toe het algemeen bekend werd en de vraag vanuit de sportwereld te groot werd.

Zal dus juridisch gezien geen problemen geven. Ik vraag me alleen af in hoeverre justitie inzage mag hebben in je administratie mbt persoonlijke gegevens van diegenen die bij jou komen om te laten testen?

de gegevens zullen anoniem blijven, zelfs ik zal niet eens de naam of adres van de klanten weten. Hoe ik dit kan garanderen ga ik hier niet uitleggen maar het ligt vrij voor de hand. Ook kan met het dropbox principe gewerkt worden van de instanties voor recreatieve drug tests.

Verders is bezit niet illegaal dus wat moet justitie met die namen van mensen die het bezit hebben en nu het verstuurd is niet eens meer in bezit hebben?

Ik zie hier geen problemen mee.

nog nieuws?

Ja.. ik ben ook wel benieuwd.

Een dealer vertelde mij laatst dat je voor eigen gebruik bij je mag hebben. JE zou het b.v. zelfs de douane door kunnen krijgen vanuit landen als Turkije en Griekenland.

(Gebruik zelf niet, maar ken hem toevallig via werk:))

erg rustig nu, ben wel benieuwd?

nog hard aan het werk mannen...ben met de gemeente bezig om een test kantoortje op te zetten zoals die xtc kantoortjes. Ze zijn een geschikt bedrijfspand aan het vinden voor me. Ik houd jullie op de hoogte.

Ik denk dat jij je beter bezig kan met het analytisch chemische kant van deze zaak. Jij kan nooit voor 7000 euro een HPLC kopen die jou precies vertelt wat er het monster zit.
In het beste geval kan jij zeggen of een bepaalde component wel of niet in een monster zit, mits je een goede referentie hebt.
En hoezo zou een GC niet gebruikt kunnen worden?

Ik denk dat jij te veel CSI hebt gezien en dit als waarheid hebt genomen.

Ik denk dat jij je beter bezig kan met het analytisch chemische kant van deze zaak. Jij kan nooit voor 7000 euro een HPLC kopen die jou precies vertelt wat er het monster zit.
In het beste geval kan jij zeggen of een bepaalde component wel of niet in een monster zit, mits je een goede referentie hebt.

Zo denk ik er ook over, ik heb een adres waar men eea kan testen (geef het niet vrij) maar dat is voornamelijk of iets wel of niet aanwezig zit. Om echt vast te stellen WAT er in een substantie zit is massaspectografie een optie (ken ik ook een adres voor) maar voor een officieel onderzoek vragen zij al snel een paar duizend euro.

Dus wil je dit betrouwbaar van de grond trekken dan is een goed annalyse apparaat en referenties een must, niettemin succes.

d

bezit is niet illegaal zelfs bij drugs is dit het geval(voor eigen gebruik)

In de wetboek staat nergens iets over "eigen gebruik". Het wordt gewoon gedoogd. Waar is de grens van eigen gebruik?
Je zal maar 1 verkeerde agent of rechter tegen komen die geen coïtus heeft gehad die dag. Owweej dan hang je.

Ik heb 2 chemische analysten die met mij meewerken. En ik ga niet uitleggen wat de precieze setup van mn apparatuur zal zijn maar het is dezelfde setup die SRCS in Amerika gebruikte voordat ze gepakt werden. Maarja jij weet waarschijnlijk niet eens wie SRCS is.

en ik ga inderdaad niet testen wat er exact in zit maar via referentie monsters kijken in welke concentratie een bepaald monster aanwezig is. Dat is voor anabolen meer als voldoende.

Terug
Naar boven