AndroidHealthClinic

Merkkleding

dit klopt niet en verschilt natuurlijk per merk.
Merkkleding doe ik zelf met de hand wassen.mensen weten niet hoe ze kleren moeten wassen en gooien zomaar alles in de was met de normale kleren,
zo verneuk je wel je dure kleding ja.

dus jij stopt je dure Italiaanse overhemden in een emmertje sop ? haha

Burberry?je bent toch geen vijftig jongen?

Uberhaupt de vraag of ergens goedkope merkkleding te krijgen is....die merken verschillen nogal hè. Armani is gewoon voor paupers of pooiers.

Ik koop altijd kwaliteitskleding en schoenen en die gaan dan ook jaren mee. Met schoenen kan ik zo zeven jaar doen, maar dan moet je wel kwaliteit kopen dus 250 minimaal voor een paar. Mijn vriendin koopt veel meer goedkope dingen maar die gaan veel minder lang mee. Prima, want zij wil elk seizoen iets nieuws....

Ik vind niet dat burberry alleen ouwelullen kleding maakt.
Maar het is jou mening.

Armani alleen voor paupers en pooiers ?

Vind ik een vage stelling van je leg eens uit ?

Wat bedoel je met kwaliteit je weet wel dat veel merk kleding juist geen goede kwaliteit heeft toch ?

ik zoek van die goeie longsleeves met een v hals, liefst met knopjes zodat de scheiding tussen mijn pecs beter uitkomt, iemand een goeie tip? liefst mooi getailleerd.

• Topic Starter Topic Starter
zalando ken ik al.

Maar ik ga toch liever naar de winkel want sommige dingen heb ik XL sommige dingen L schiet niet op via internet dus.

/close

ik zoek van die goeie longsleeves met een v hals, liefst met knopjes zodat de scheiding tussen mijn pecs beter uitkomt, iemand een goeie tip? liefst mooi getailleerd.

zulke?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven