jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nu trainen tot ik geen XS meer aan moet 
.potverdomme en hier heb ik op geklikt hehewww.lemonparty.org heeft nu uitverkoop dacht iets van 50%
Wie kent er die link nu nog niet?
Damn 
+1blue waffles is een leuk merk, moet je maar eens opzoeken
dan moet je iemand kennen die al lid is
merken, exclusief voor onze leden!
Lid worden kan alleen wanneer je door iemand wordt uitgenodigd die al lid is of als je over een toegangscode beschikt. Mocht je niemand kennen die lid is dan kan je jezelf ook op de wachtlijst plaatsen. Schrijf je hier in!
+1Mensen die ''RayBan 2132 New Wayfarer'' zonnebrillen verkopen?
Klopt, maar het is leuk als je kleding na een paar keer wassen geen losse draadjes en inkrimpingen bevat. Zie het zo, het is gewoon kleding van de slechtste kwaliteit (dus laten we zeggen blanco) met een merklogo erop gestampt.
Burberry?je bent toch geen vijftig jongen?nou kijk ik heb thuis burberry polo's van de jaguar in de stad in eindhoven.
van de outlet in roermond en neppe.
de neppe die ik heb komen meer in de buurt van de echte van jaguar dan die van de outlet in roermond die overigens ook echt zijn.
ik ben het met je eens dat er heel snel gezecht wordt dat kleding echt en orgineel is als het duidelijk niet zo is.
maar het is een feit dat er ook in echte kleding gehandelt wordt.
wat ook waar is dat het prijskaartje die eraanhangt niet veel zegt maar vaak zie je het aan het lebeltje aan de binnekant in de kraag. de kleuren van de ruitjes burberry(met name de kleur rood).
nee
alleen bjorn borg
maar die zijn niet orgineel
wel echt goeie kwaliteit en niet te onderscheiden van de echte
8 euro per 2 stk

Burberry?je bent toch geen vijftig jongen?
Uberhaupt de vraag of ergens goedkope merkkleding te krijgen is....die merken verschillen nogal hè. Armani is gewoon voor paupers of pooiers.
Ik koop altijd kwaliteitskleding en schoenen en die gaan dan ook jaren mee. Met schoenen kan ik zo zeven jaar doen, maar dan moet je wel kwaliteit kopen dus 250 minimaal voor een paar. Mijn vriendin koopt veel meer goedkope dingen maar die gaan veel minder lang mee. Prima, want zij wil elk seizoen iets nieuws....

Klopt, maar het is leuk als je kleding na een paar keer wassen geen losse draadjes en inkrimpingen bevat. Zie het zo, het is gewoon kleding van de slechtste kwaliteit (dus laten we zeggen blanco) met een merklogo erop gestampt.
dit klopt niet en verschilt natuurlijk per merk.merkkleding is vaak van net zo slechte kwaliteit. Je.