AndroidHealthClinic

Merkkleding

Mensen die ''RayBan 2132 New Wayfarer'' zonnebrillen verkopen?

haha, nu wachten op de belastingdienst neutron...

mwah in z'n topic als dit zal het wel meevallen

heb ook tijdje nep-kleding verkocht
ook met prijskaartje's er nog aan :lol:

iceberg/ Ed hardy van alles :p

fake is best makkelijk te onderscheiden van echt, als je er beetje oog voor hebt

vond die [Link niet meer beschikbaar] wel leuke site btw
niet te duur en best leuke kleding :P nu trainen tot ik geen XS meer aan moet :D

blue waffles is een leuk merk, moet je maar eens opzoeken
+1

nep kleren dragen is zo 3e wereld!
wel willen showen met je merkje maar niet t geld hebben...!

iemand btw geinteresseerd in een audi tt!! hijs alleen niet echt! zelf in t schuurtje in elkaar geknutseld!
aan de buitenkant zie je t echt niet, dus showen maar!

Laatst bewerkt:
dan moet je iemand kennen die al lid is ;)

merken, exclusief voor onze leden!

Lid worden kan alleen wanneer je door iemand wordt uitgenodigd die al lid is of als je over een toegangscode beschikt. Mocht je niemand kennen die lid is dan kan je jezelf ook op de wachtlijst plaatsen. Schrijf je hier in!

Ik ken niemand die er lid van is,, behalve ikzelf..
Die wachtlijst is ongeveer 0 mensen lang.. dus je kan gewoon lid worden hoor (K)

Klopt, maar het is leuk als je kleding na een paar keer wassen geen losse draadjes en inkrimpingen bevat. Zie het zo, het is gewoon kleding van de slechtste kwaliteit (dus laten we zeggen blanco) met een merklogo erop gestampt.

nou kijk ik heb thuis burberry polo's van de jaguar in de stad in eindhoven.
van de outlet in roermond en neppe.
de neppe die ik heb komen meer in de buurt van de echte van jaguar dan die van de outlet in roermond die overigens ook echt zijn.

ik ben het met je eens dat er heel snel gezecht wordt dat kleding echt en orgineel is als het duidelijk niet zo is.

maar het is een feit dat er ook in echte kleding gehandelt wordt.

wat ook waar is dat het prijskaartje die eraanhangt niet veel zegt maar vaak zie je het aan het lebeltje aan de binnekant in de kraag. de kleuren van de ruitjes burberry(met name de kleur rood).

nou kijk ik heb thuis burberry polo's van de jaguar in de stad in eindhoven.
van de outlet in roermond en neppe.
de neppe die ik heb komen meer in de buurt van de echte van jaguar dan die van de outlet in roermond die overigens ook echt zijn.

ik ben het met je eens dat er heel snel gezecht wordt dat kleding echt en orgineel is als het duidelijk niet zo is.

maar het is een feit dat er ook in echte kleding gehandelt wordt.

wat ook waar is dat het prijskaartje die eraanhangt niet veel zegt maar vaak zie je het aan het lebeltje aan de binnekant in de kraag. de kleuren van de ruitjes burberry(met name de kleur rood).
Burberry?je bent toch geen vijftig jongen?

Uberhaupt de vraag of ergens goedkope merkkleding te krijgen is....die merken verschillen nogal hè. Armani is gewoon voor paupers of pooiers.

Ik koop altijd kwaliteitskleding en schoenen en die gaan dan ook jaren mee. Met schoenen kan ik zo zeven jaar doen, maar dan moet je wel kwaliteit kopen dus 250 minimaal voor een paar. Mijn vriendin koopt veel meer goedkope dingen maar die gaan veel minder lang mee. Prima, want zij wil elk seizoen iets nieuws....

Burberry?je bent toch geen vijftig jongen?

Uberhaupt de vraag of ergens goedkope merkkleding te krijgen is....die merken verschillen nogal hè. Armani is gewoon voor paupers of pooiers.

Ik koop altijd kwaliteitskleding en schoenen en die gaan dan ook jaren mee. Met schoenen kan ik zo zeven jaar doen, maar dan moet je wel kwaliteit kopen dus 250 minimaal voor een paar. Mijn vriendin koopt veel meer goedkope dingen maar die gaan veel minder lang mee. Prima, want zij wil elk seizoen iets nieuws....

denk je dat burberry enkel kleren maakt voor oude mensen, no way
kheb 2 burberry pulls en een polo ... die zijn modern en niet voor oudjes:D

Klopt, maar het is leuk als je kleding na een paar keer wassen geen losse draadjes en inkrimpingen bevat. Zie het zo, het is gewoon kleding van de slechtste kwaliteit (dus laten we zeggen blanco) met een merklogo erop gestampt.

merkkleding is vaak van net zo slechte kwaliteit. Je koopt alleen imago, geen goede kleding. Ik heb het dan over shirts, broeken en schoenen zal wel anders zijn.

merkkleding is vaak van net zo slechte kwaliteit. Je.
dit klopt niet en verschilt natuurlijk per merk.
Merkkleding doe ik zelf met de hand wassen.mensen weten niet hoe ze kleren moeten wassen en gooien zomaar alles in de was met de normale kleren,
zo verneuk je wel je dure kleding ja.

Terug
Naar boven