MuscleMeat

Merkkleding

Zolang er geen scheuren of gaten inzitten is het geen probleem toch ;)

Klopt, maar het is leuk als je kleding na een paar keer wassen geen losse draadjes en inkrimpingen bevat. Zie het zo, het is gewoon kleding van de slechtste kwaliteit (dus laten we zeggen blanco) met een merklogo erop gestampt.

Een typisch verhaal wat ik al 30x gehoord heb in mn leven en elke keer blijkt het toch nep te zijn. Natuurlijk zeg je niet over je eigen kleding dat het nep is, je moet het immers verkopen en er zijn heus genoeg mensen die er intrappen.

Maar laat maar een paar foto's zien, ik ben benieuwd.
ik heb ook nep kleding zoals de bjorn borg onderbroeken en heb bjorn borg trainingspakken ,en daar zeg ik wel bij dat ze nep zijn.
maar dan heb je ze ook voor een prikkie

en zoals ik al zei
nep kleding herken je wel en ik wil niet bekend staan omdat ik nep kleding heb verkocht
ik verkoop namelijk alleen aan bekenden over het algemeen,dus dan zou het niet leuk zijn he om mensen die je kent voor te liegen;)

ff srs

iemand die zonnebrillen wilt, ff pm

ik heb ook nep kleding zoals de bjorn borg onderbroeken en heb bjorn borg trainingspakken ,en daar zeg ik wel bij dat ze nep zijn.
maar dan heb je ze ook voor een prikkie

en zoals ik al zei
nep kleding herken je wel en ik wil niet bekend staan omdat ik nep kleding heb verkocht
ik verkoop namelijk alleen aan bekenden over het algemeen,dus dan zou het niet leuk zijn he om mensen die je kent voor te liegen;)

Voor te liegen? Een beetje weldenkend persoon weet dat kleding uit de handel altijd nep is, maar daar betaal je dan ook gewoon voor, anders kan je net zo goed een paar tientjes onder het winkelbedrag zitten qua verkoopprijs.

Maar ik wacht nog steeds op je foto's hoor ;)

En ik weet precies over welke BB pakken het gaat, die met Donald Duck etc erop? :roflol:

ik zal de fotos morgen maken en sturen naar de mensen die mij een pm hebben gestuurd.
de kleren zijn toch nep is niks voor jou Donald

Ik was ook niet van plan wat te kopen, ik ga wel langs de Bijenkorf ;)

Ik wilde alleen even oordelen of het er echt zo echt uit ziet, maar als jij bang bent voor de waarheid... :D

j/k ;)

Merk is altijd goed, maar dan moet het niet rotzooi zijn zoals Armani, Dolce & Gabbana, IceBerg, Gucci of Louis Vuitton. Natuurlijk lopen er heel veel mensen in de nepperds rond. Dat maakt het nog erger.

Geef mij maar een mooi shirt van Tommy Hilfiger, blousjes en schoenen van Hugo Boss en broeken van Replay. Goed genoeg. :)

Merk is altijd goed, maar dan moet het niet rotzooi zijn zoals Armani, Dolce & Gabbana, IceBerg, Gucci of Louis Vuitton. Natuurlijk lopen er heel veel mensen in de nepperds rond. Dat maakt het nog erger.

Geef mij maar een mooi shirt van Tommy Hilfiger, blousjes en schoenen van Hugo Boss en broeken van Replay. Goed genoeg. :)

Armani broeken zijn goed hoor.. :rolleyes:

Goed topic

Niet haten, loony bidon bags zijn ballin'

Die merkpikkies van hier waren zeker ook degene die vroeger met die oerlelijke evisu jeans liepen?

Check deze site; https://www.vente-exclusive.com/nl-NL/Account/LogOn

Af en toe goedkope merkkleding,,en vaak mooie zonnebrillen:)
Goeie website!

dan moet je iemand kennen die al lid is ;)

merken, exclusief voor onze leden!

Lid worden kan alleen wanneer je door iemand wordt uitgenodigd die al lid is of als je over een toegangscode beschikt. Mocht je niemand kennen die lid is dan kan je jezelf ook op de wachtlijst plaatsen. Schrijf je hier in!

Waar sommige mensen zich druk over maken :eek: .

Terug
Naar boven