MuscleMeat

Met 300km/h langs de politie

300 km op een opebare weg, met een motor. Hoezo ik ben een mong**l :roflol:

*houdt Iphone erbij*

Time is the enemy
Quantic

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

staat trouwens ook in de titel..

Had hem niet helemaal afgekeken maar idd het staat gewoon bij de aftiteling. Thanks anyway

Huh in het begin van het eerste filmpje gaat de km teller in 1 sec van 289 naar 298, dat kan toch nooit als die daarvoor gwn met 1 km omhoog ging??

Teller werkt niet al te best met zon snelheid. :p

Echt man die reactie als die voorbij komt. Echt zo mooi synchroon die 2.
I lol'd... HARD.

prachtig,zal hem wel n duur grapje gaan worden ,tot hoeveel kan zo'n ding flitsen eigenlijk?

En de moraalridders rijden zeker nooit te hard?

Ik fiets alleen en ben het verder eens met die twee reacties. Tof is het wel natuurlijk, totdat het misgaat. Ben ik nu een moraalridder omdat ik een moraal hanteer? Lijkt me dat ik en die twee eerder gequote 'moraalridders' gewoon hun gezond verstand gebruiken. Iemand een moraalridder noemen is gewoon een uiting van zwakte.

nuttige bump kerel

Mooi spul. Het zou voor mij niet verstandig zijn om zoiets aan te schaffen.

HAHA! ****yeah!

mooie, MOOIE actie. **** die lasergun loerende t*fus lijers. :D

ziet er wel naar uit dat ie weet wat ie doet, een ander zou niet met die snelheid door de bocht kunnen, ookal is het een flauwe bocht.

en ff een handje van het stuur met 300 zou ik ook niet zomaar doen
Die kwam recht uit het hart, hehe. :D

Ben zelf overigens ook niet vies van 's nachts lekker scheuren op de snelweg, maar 300+ kan ik bij lange na niet aan tippen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven