Fitness Seller

Met 300km/h langs de politie

Als je met 300 km/u je motor in de achterkant van een auto plant die maar 100km/u gaat, dan hebben de inzittenden van de auto ook een groot probleem..
vooral de mensen die achterin zitten hebben dan een groot probleem aangezien die motor wel een stuk je auto ingaat.

damn, ik word gwn bang door dit filmpje :p

als je dr zelf op zit krijg je vast een adrenaline kick...maar bij een vastloper ben je dood voordat je het weet:D

Als je harder rijdt dan 270km/h dan flits een flitspaal niet.
Lijkt mij dat zo'n mobiel apparaat niet een hogere snelheid aankan.

Dat is een broodje-aap verhaal, die apparaten kunnen die snelheden gemakkelijk aan. Lijkt me waarschijnlijker dat die gast zonder nummerplaat rijdt.

Als je harder rijdt dan 270km/h dan flits een flitspaal niet.
Lijkt mij dat zo'n mobiel apparaat niet een hogere snelheid aankan.

Is laatst nog in een programma op discovery geweest . Toen hebben ze met een lamborghini op topsnelhied voorbij zo'n flitser gereden en het flitsen lukte nog.

Eerst was het zo dat de sluitertijd een snelheid boven de 250 km/h niet aankon. Natuurlijk stond er wel e.e.a. in beeld, alleen niet scherp. Foto niet scherp is, mogen ze er ook niks mee doen naar wat ik gehoord heb.
Alleen de camera's gaan natuurlijk ook mee met de tijd, dus ik zou de gok niet meer nemen:D

http://www.youtube.com/watch?v=ph-qv4gYAE8

Top gear heeft het ook getest :) 'Over 170 miles and it never flashes'

Goed.. per land kan het wel verschillen tot hoeveel de max snelheid is dat het apparaat wel of niet kan flitsen. Maar het is geen broodje aap verhaal.

Wanneer vouwen die ghostriders, turboapen, bikermaus ofzo zich eens om een vangrail op camera? Dat is veel leuker om te zien en lost gelijk het probleem op.

Terug
Naar boven