Fitness Seller

Met de billen bloot..

dutch windmil zei:
Blablabla...

Het feit of iemand al drie kuurtjes achter de rug heeft wilt helemaal niets zeggen over het resultaat. Dit is allemaal puur genetisch!...

Ik ken gasten die nog nooit getraind hebben en 110 wegen met 12%..

Dus voortaan niet meer oordelen over iets of iemand als je niet weet waar je over praat ..

D.W.

Slechts ten dele uiteraard, de een reageert beter dan de anders op steroiden, maar een goede voeding en training hebben al een grote invloed op je resultaat van je kuur. Genen kan je niet veranderen, voor de rest kan je alles zo veel mogelijk optimaliseren voor een zo goed mogelijk resultaat.

soulreaver zei:
Hem helpen zich in een nieuwe kuur te storten, en dus verder de afgrond in misschien?? Als men dat helpen noemt. Helpen is mijn inziens iemand zich zover te krijgen dat die ze voeding perfectioneert, ze trainingen totdat er een goede solide massa zit en wanneer er dan een kuur gedaan wordt zal je eindresultaat beter zijn. Iedeeen ziet helpen blijkbaar anders :)

Ben het deels met je eens misschien kan zijn voeding beter, maar hij vraagt ons niet of wij het verstandig vinden of niet. Hij vraagt ons naar commentaar op zijn kuur. Dan kan er wel gezegt worden van doe het niet met als gevolg dat hij het toch doet en niet eruit haalt wat eruit te halen valt. Of vertellen waat hij iets aan zal hebben.

Maar ik ben het met je eens dat een kuur ook niet het maximale levert als je voeding niet klopt.

Koolhoven zei:
Ben het deels met je eens misschien kan zijn voeding beter, maar hij vraagt ons niet of wij het verstandig vinden of niet. Hij vraagt ons naar commentaar op zijn kuur. Dan kan er wel gezegt worden van doe het niet met als gevolg dat hij het toch doet en niet eruit haalt wat eruit te halen valt. Of vertellen waat hij iets aan zal hebben.

Maar ik ben het met je eens dat een kuur ook niet het maximale levert als je voeding niet klopt.

Daar heb je wel een punt ja, maar ik denk dat we hem toch even op het voeding gedeelte moeten wijzen, maar hem idd. wat tips mbt. zijn kuur geven :)

dutch windmil zei:
Blablabla...

Het feit of iemand al drie kuurtjes achter de rug heeft wilt helemaal niets zeggen over het resultaat. Dit is allemaal puur genetisch!...

Ik ken gasten die nog nooit getraind hebben en 110 wegen met 12%..

Dus voortaan niet meer oordelen over iets of iemand als je niet weet waar je over praat ..

D.W.

Ben ik het gedeeltelijk mee eens. Het was ook niet mijn bedoeling om hem af te kraken, integendeel, ik wou hem helpen door mijn mening te geven. En als hij dit de goede manier vind dan respecteer ik dat. Ik heb hem toch succes gewenst? En ik weet zeker wel waarover ik praat. Genen zijn IMO geen excuus.

Koolhoven zei:

:thumbs:

lol ik ben naturel in verhouding nog groter :D en ben 18

• Topic Starter Topic Starter
We zijn weer een poosje verder..

Heb besloten om voor Test.Enanthaat van GS te gaan. Dit wil gebruiken in combinatie met Winstrol (EOD). In de nakuur wil ik de Clenbuterol van GS gebruiken.

Heeft iemand met een dergelijke GS-kuur ervaring?
Als iemand hier kuurschema's van heeft zou ik deze graag willen zien/ontvangen!

enanathate is enanthate bro..of het nu van GS komt of bvb iraanse of yugoslavische..
maar enenathate met stromba is wel een leuke kuur ja..GS clen is heel heavy spul ca. 8 mcg per tab, maar clen na een kuurtje werkt altijd erg goed..vergeet alleen niet om veel te blijven eten en niet gelijk willen cutten met de clen na je kuurtje anders is het mogelijk dat je gelijk weer een hoop kwijtraakt..

Succes ermee!

D.W.

Ik post zelden in dit forum over steroiden, maar lees natuurlijk wel zo nu en dan. Deze post geeft me weer een heel vreemd gevoel. Ik schreef al eerder over al die theoretici hier die beter eerst wat harder kunnen trainen en beter eten. Dit is een perfect voorbeeld. Deze jongen weet zo te zien redelijk wat van steroiden, praat over favoriete esters etc., maar weet absoluut niet wat bodybuilding inhoudt. Ik snap die "hulp" van anderen dan ook niet. De man heeft 19% vet! Dat heb ik nog nooit in mijn leven gehad. Met dat gewicht zie je dus niet eens dat hij traint. Waarom gaat die man alweer aan zijn vierde kuur, als hij waarschijnlijk vooral bagger eet en amper traint! Iets anders kun je er namelijk niet uit opmaken. Als je ook maar een beetje op je eten let en fanatiek traint, is 19% vet onmogelijk. Die kuur is dus pure geldverspilling, slecht voor zijn gezondheid. Fijn hoor, die hulp hier, nou ik zie het niet als hulp. 19% holy shit

@ Fromamsterdam..
Ik denk dat je mij hier bedoelt. Ik kan je geen ongelijk geven. Ik had niet gezien dat hij op19% zat...dan zou ik inderdaad eerst proberen af te vallen dmv een beter dieet bro..laat de enenathate (en de clen) nog een paar maanden staan...

D.W.

fromamsterdam zei:

@fromamsterdam: De holy shit is reeds terug gebracht naar 13,5%

De toename van m'n holy shit was te wijten aan een klein half jaar niet in de positie te zijn geweest om te kunnen trainen en het aanhouden voedingschema's.
Heb na de reacties van destijds een tijdelijke cut-fase ingelast.

mischien kan vanrotterdam mij meer helpen..;-)

Laatst bewerkt:
Eetschema

Kcal Eiwit Koolh Vet
7:00-8:00
125 gram kwark 75 13,12 5 0,22
200 ml halfvolle melk 125 8,75 12 3,75
3 boterhammen 262,5 10 47,5 3,75

10:30 - 11:00
125 gram kwark 75 13,12 5 0,22
2 boterhammen 175 6,6 31,5 2,5

Kcal Eiwit Koolh Vet
12:30 - 13:00
4 boterhammen 525 20 95 7,5
130 gram tonijn (1 blik) 147 35,1 0 0,5
200 ml halfvolle melk 125 8,75 12 3,75

15:00
banaan (1 stuk) 124 1 30 0
appel (1 stuk) 60 1 14 0

15:30 - 16:00
2 boterhammen 175 6,6 31,5 2,5
3 eitjes 266 21 0 18

Kcal Eiwit Koolh Vet
17:30 - 18:00
(wat de pot schaft )
200 gr aardappelen/spagetti/rijst 170 5,2 27,2 0
100-200 gram groentes 109 8,4 17,2 1
200 gram vlees 696 30 0 64
250 gram kwark 150 26,25 10 0,45

19:00 - 21:30 trainen (0,5 - 1 liter water)

21.30 (direct na training)
Shake: 40 gr Dextrose 145,6 0 36 0
2 gr Creatine
20 gr wei-poeder (shake) 76,4 16,3 2,34 0,2
0,5 liter water

22.00-22.30
100 gr macaronie 358 13 72 2
250 gr kipfilet 277,5 52,5 0 7,5

23.00-23-15
Shake:200 ml halfvolle melk 125 8,75 12 3,75
20 gr eiwitpoeder 25

23:30: slapen…GROEIEN!

Kcal Eiwit Koolh Vet

totaal: 3529,5 278,85 359,24 111,15

Laatst bewerkt:
Hmm..plakken en knippen vanuit excel wordt ook niet echt duidelijk.
In ieder geval m'n totale inname per dag:

Kcal: 3529,5
Eiwit: 278,85
Koolh: 359,24
Vet: 111,15

ik persoonlijk zou je eiwitten nog hoger doen in je kuur :)

boogie zei:
ik persoonlijk zou je eiwitten nog hoger doen in je kuur :)

Ben m'n pre-workout shake vergeten erin te vermelden.

20 gr whey + rauw ei. Kom dan op een totaal van 300 gr uit.

Verder neem ik BCAA en amino-tabletten tussen de bedrijven door :)

Iemand verder nog opmerkingen?

ja bro hoe was je primo/winny kuurtje gegaan? Je zou t pmen... ;)

Kuur 2004

wk 1-8 500 mg Test.Enanthate (Iran)
wk 4-10 50 mg Winstrol (EOD)

Graag zou ik Clen in de na m'n kuur willen gebruiken.

Kan iemand mij meer vertellen over hoelang je het gebruikt en in welke hoeveelheden na je kuur? Ervaringen etc..
Ik ben van plan de Clen van GS aan te schaffen (0,08) deze gaan per 100 stks.

Laatst bewerkt:
Ik ben nu 2 weken met dezelfde kuur bezig, alleen met test van GS en winstrol tabs 50mg per dag voor de laatste 6 weken.
Het leek mij een leuke kuur, maar merk nog helemaal niks van de test enanthaat. Ik had wel verwacht dat mijn armen dikker zouden worden. Ze zijn nog steeds 45cm :( en merk nog geeneens een krachtsverschil...
Ik zet morgen mijn 5e injectie en dan ga ik week 3 in.
Ik ben benieuwd of er dan wat resultaat komt, maar ga er vanaf de 4e week 300mg boldenon of deca bij zetten. Ik ga nu meteen 14 weken kuren ipv 10.
Dan vind ik ook dat een nakuur met clen zeker een goede keuze is.
Ik begin meteen na de laatste spuit ook met clen van GS en bouw in 10 dagen op tot 200mcg per dag. Dit doe ik dan 5 weken lang, en de laatste 3 weken daarvan icm 20mg nolvadex. Na mijn vorig kuur met tren + prop ging dat ook goed.

Terug
Naar boven