AndroidHealthClinic

Kuur 2003

8.5 Kilo in 1 maand. Doe je goed.

Wat zijn is je vet % nu?

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik moet nog 1 week prikken en nog een week tableteren...wil het daarna eigenlijk definitief meten.
Heb het afgelopen week in de bodyshop laten doen met zo'n elektronisch apparaat. Die gaf 15, nog wat % aan. Alleen maakt het bij die elektrische veel uit of je gegeten hebt of een nuchtere maag hebt..zei dat kruidenvrouwtje.

Ik doe het normaal altijd op de sportschool door de eigenaar (dmv huidplooi-meter). Ben eigenlijk bang dat hij gaat zien dat ik 'gegroeid' ben. Onze gym is namelijk clean.
(ex mijzelf en mijn buddy)

Richard: Ik zit idd op 8,5 kg winst, echter heb ik deze niet in 1 maand maar in 7 weken gewonnen.

Moet wel vermelden dat die 88,5 kg 's avonds is en dan helemaal volgevreten ben. Wat ben ik toch goudeerlijk....

Sow...daar ben ik weer.

Heb er een kleine 4 weken Kroatie op zitten...altijd te kort een vakantie.

Back 2 business...totale winst was dus 8,5 kg.
Van einde kuur tot mijn vakantie was 3 weken.
3 weken dus om 'de klap'op te vangen...errug kort dus. (ik begin al met excuses te maken...)

Nu ik trug ben en 4 weken geen ijzer heb aangeraakt is de stand van zaken: 85 kg

Dit vind ik toch nog een vrij bevredigend resultaat. Afgelopen maandag weer ijzer gevreten....heb nu nog het gevoel dat ze op klappen staan..PIJN!

GrtZ, J-Naut

Nice Nou weer flink gas erop en terug naar de 88.

Right answer! Thanx, BB-J

Dan rest mij niets anders dan af te sluiten met de gevleugelde woorden van wijlen P. Fortuyn:
"Ik heb er zin an" ! ! !

foto`s ??

Laat is wat foto`s zien dan van je resultaten :mier:

Kzat r op te wachten...jullie hebben helemaal gelijk. Heb alleen geen 'after' meer gemaakt op vol gewicht. Misschien wordt het een vakantiefotootje ofzo. De 'before' pik ik vanavond op en ga hem bij vriend proberen in te scannen. Heb hier nl geen ervaring mee.

Geduld vrienden..... :)

zit wel goed maar mij is aan geraden om droger te worden om 3 weken op en 3 weken af te gaan.dit is om de tegenslag uit te stellen.

hij bedoelt 3maanden, juggernaut ;)

Owkee, voor ieder wat wils!

Gaan de pics nog komen, Juggernaut? :)

Boyunderstood zei:
Gaan de pics nog komen, Juggernaut? :)

Sta ik weer mooi met een mond vol :D

..Over enkele weken start ik met een nieuwe kuur. Ik ben nog een beetje aan het dubben of het wederom Boldone wordt vanwege m'n goede ervaring of dat ik een kuur neem met daarin Test.enanthaat..

Ook dit keer houd ik een kuurlogboek bij hier op DBB. En ja dit keer zullen er foto's bijkomen. :p

Nu nog even de dagen aftellen.......

hey juggernaut wat waren je resultaten bij je winny/primo kuurtje en wat waren de doseringen?

Terug
Naar boven