AndroidHealthClinic

Met nandrolon vermindering van het risico op androgene bijwerkingen?

Armageddon

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Allereerst maakt het nandrolon een aanzienlijk zwakkere agonist van de androgene receptor. Dit veroorzaakt een vermindering van het risico op androgene bijwerkingen.

Deze functie samen maakt nandrolon een zeer veilig middel voor mensen die risico lopen op prostaat hypertrofie, acne en een toename van mannelijke kaalheid. Nandrolon is mg per mg ook 2,4 keer zo anabool als testosteron

Het is het bekendste en meestgezochte product, dat als basis-steroïde, samen met een meer androgeen middel gebruikt wordt om de resultaten te verhogen, zonder ernstige androgene bijwerkingen.

Dit heb ik van de DBB wiki...
Het betekend dus als je een test met deca stackt, dat je minder last hebt van androgene bijwerkingen....

heeft iemand hier ervaring mee?
bijvoorbeeld?
eerst test only -> androgene sides,
daarna test + deca -> geen tot minder androgene sides?

Ik loop namelijk het risco voor toename van het lichaamshaar (vanwege aanleg)
En als ik het dus goed begrijp zou deze stack het eventueel dus binnen te perken kunnen houden? (en alle andere androgene eigenschappen?)

Dat hangt ervan af hoe gevoelig je bent voor die androgene sides.
Ik zit nu op 100mg test p en 150mg tren a en 100mg mast p en heb nergens last van.

En bij deca heb je zowieso ook kans op vermannelijking en al die andere sides.

De reden dat test only meer androgene sides geeft is omdat dit hoger gedoseerd is in test dan gestacked met deca.

• Topic Starter Topic Starter
Na hoeveel weken in een test only kuur moeten die androgene bijwerkingen optreden dan?

en kun je bijvoorbeeld stellen als je na 3 weken nog nergens last van hebt, dat je het dan ook niet zult krijgen? (omdat je bloedwaardes en receptoren dan volgeladen zijn zegmaar?)

Allereerst maakt het nandrolon een aanzienlijk zwakkere agonist van de androgene receptor. Dit veroorzaakt een vermindering van het risico op androgene bijwerkingen.

Deze functie samen maakt nandrolon een zeer veilig middel voor mensen die risico lopen op prostaat hypertrofie, acne en een toename van mannelijke kaalheid. Nandrolon is mg per mg ook 2,4 keer zo anabool als testosteron

Het is het bekendste en meestgezochte product, dat als basis-steroïde, samen met een meer androgeen middel gebruikt wordt om de resultaten te verhogen, zonder ernstige androgene bijwerkingen.

Dit heb ik van de DBB wiki...
Het betekend dus als je een test met deca stackt, dat je minder last hebt van androgene bijwerkingen....

heeft iemand hier ervaring mee?
bijvoorbeeld?
eerst test only -> androgene sides,
daarna test + deca -> geen tot minder androgene sides?

Ik loop namelijk het risco voor toename van het lichaamshaar (vanwege aanleg)
En als ik het dus goed begrijp zou deze stack het eventueel dus binnen te perken kunnen houden? (en alle andere androgene eigenschappen?)

wsch kan je het niet zo simpel stellen... het toevoegen van middelen zal over het algemeen niet tot vermindering van bepaalde effecten leiden, juist eerder het tegenovergestelde.

van test mag je toch ook wel wat androgene bijwerkingen verwachten gezien de omzetting naar dht, ik zie niet in hoe nandrolone dit zou moeten inperken eigenlijk...

Na hoeveel weken in een test only kuur moeten die androgene bijwerkingen optreden dan?

en kun je bijvoorbeeld stellen als je na 3 weken nog nergens last van hebt, dat je het dan ook niet zult krijgen? (omdat je bloedwaardes en receptoren dan volgeladen zijn zegmaar?)

Ik zou zeggen als je na 8 weken test e nog niets hebt gekregen dat het zo zal blijven. Behalve dat je cholesterol slechter zal worden naarmate de weken passeren.
Volgens mij vallen die androgene bijwerking zeer goed me met test, bv: primo is dodelijk voor je haar net als alle andere dht.

iig bedankt voor jullie reacties mannen

nobody else?

Eigenlijk is je manier van denken fout: je neemt geen nandrolon bij testosteron zodat je minder androgene bijwerkingen mogelijk maakt. Je neemt juist testosteron bij nandrolon omdat je de androgene kwaliteiten van testosteron wilt benutten om de ontbrekende van nandrolon op te vangen. Het ontbreken van testosteron opent de deur voor deca-d*ck, depressies e.d.

M.a.w je hebt die androgene kwaliteiten hard nodig tijdens een deca kuur en je moet er zeker niet bang voor zijn. Testosteron is ook niet grotendeels androgeen, het basishormoon kan aromatiseren naar oestrogeen. Tijdens een massakuur is het belangrijk dat je dat evenwicht behoudt. Teveel DHT middelen of DHT vorming beperkt de winst en verhoogt androgene bijwerkingen. Te weinig DHT en er komen problemen met het libido, waterretentie, minder hardheid, kracht en levenslust.

Als je androgene effecten wilt minimaliseren dan is het verstandig om niet meer dan één DHT afgeleide per kuur te voorzien. Maar elke goede kuur zal altijd een deel androgeen zijn. De mogelijke bijwerkingen als gevolg daarvan moet je voor lief nemen.

juist! bedankt voor the advice!

Terug
Naar boven