Armageddon
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Allereerst maakt het nandrolon een aanzienlijk zwakkere agonist van de androgene receptor. Dit veroorzaakt een vermindering van het risico op androgene bijwerkingen.
Deze functie samen maakt nandrolon een zeer veilig middel voor mensen die risico lopen op prostaat hypertrofie, acne en een toename van mannelijke kaalheid. Nandrolon is mg per mg ook 2,4 keer zo anabool als testosteron
Het is het bekendste en meestgezochte product, dat als basis-steroïde, samen met een meer androgeen middel gebruikt wordt om de resultaten te verhogen, zonder ernstige androgene bijwerkingen.
Dit heb ik van de DBB wiki...
Het betekend dus als je een test met deca stackt, dat je minder last hebt van androgene bijwerkingen....
heeft iemand hier ervaring mee?
bijvoorbeeld?
eerst test only -> androgene sides,
daarna test + deca -> geen tot minder androgene sides?
Ik loop namelijk het risco voor toename van het lichaamshaar (vanwege aanleg)
En als ik het dus goed begrijp zou deze stack het eventueel dus binnen te perken kunnen houden? (en alle andere androgene eigenschappen?)
Deze functie samen maakt nandrolon een zeer veilig middel voor mensen die risico lopen op prostaat hypertrofie, acne en een toename van mannelijke kaalheid. Nandrolon is mg per mg ook 2,4 keer zo anabool als testosteron
Het is het bekendste en meestgezochte product, dat als basis-steroïde, samen met een meer androgeen middel gebruikt wordt om de resultaten te verhogen, zonder ernstige androgene bijwerkingen.
Dit heb ik van de DBB wiki...
Het betekend dus als je een test met deca stackt, dat je minder last hebt van androgene bijwerkingen....
heeft iemand hier ervaring mee?
bijvoorbeeld?
eerst test only -> androgene sides,
daarna test + deca -> geen tot minder androgene sides?
Ik loop namelijk het risco voor toename van het lichaamshaar (vanwege aanleg)
En als ik het dus goed begrijp zou deze stack het eventueel dus binnen te perken kunnen houden? (en alle andere androgene eigenschappen?)