AndroidHealthClinic

Met wat surf jij doorgaans op DBB? (1 bezoeker)

Met wat surf jij doorgaans op DBB?

  • Met een desktopcomputer

    Stemmen: 46 54,1%
  • Met een laptop

    Stemmen: 20 23,5%
  • Beiden

    Stemmen: 15 17,6%
  • Anders

    Stemmen: 4 4,7%

  • Totaal stemmers
    85

Bezoekers in dit topic

Allebei, 8 van de 10 keer met een computer.
 
Viel me op dat veel mensen alleen nog maar een laptop aankopen vandaar deze poll, en het blijkt uit deze poll inderdaad op te vallen dat relatief veel gebruikers met de laptop surfen.
 
Vanaf m'n pc en laptop. En normaliter had ik DBB vandaag ook nog wel bezoekt via m'n nieuwe htpc... maar CoD'tje was zo stom om het verkeerde geheugen te pakken. (ddr2 geheugen past niet in een ddr3 bankje :()
 
Vanaf m'n pc en laptop. En normaliter had ik DBB vandaag ook nog wel bezoekt via m'n nieuwe htpc... maar CoD'tje was zo stom om het verkeerde geheugen te pakken. (ddr2 geheugen past niet in een ddr3 bankje :()

Wat zijn je krachtstats van je htpc?
 
Ik surf op DBB met Blue Gene/L


596 TFLOPS peak performance
 
Wat zijn je krachtstats van je htpc?

P5E3 + E8400 + WD 500 GB + ATI 3650(512 MB)... en nog geen geheugen. Ook heb ik er voor gekozen om geen 'echte' htpc behuizing te nemen, maar een gewone behuizing. (aan de zijkant van de kast zie ik hem toch niet)

Ik had alleen niet goed gekeken naar de omschrijving van het moederbord.. en ik had dus gewoon ddr2 geheugen gekocht. Maar op dit mobo past alleen ddr3.

Ik ga het voornamelijk gebruiken om HD films te kijken, maar in de toekomst komt er wel nog een tv-kaart en een kaartlezer in. (had nu geen haast)
 
P5E3 + E8400 + WD 500 GB + ATI 3650(512 MB)... en nog geen geheugen. Ook heb ik er voor gekozen om geen 'echte' htpc behuizing te nemen, maar een gewone behuizing. (aan de zijkant van de kast zie ik hem toch niet)

Ik had alleen niet goed gekeken naar de omschrijving van het moederbord.. en ik had dus gewoon ddr2 geheugen gekocht. Maar op dit mobo past alleen ddr3.

Ik ga het voornamelijk gebruiken om HD films te kijken, maar in de toekomst komt er wel nog een tv-kaart en een kaartlezer in. (had nu geen haast)

Tv kaartje is wel een must in een htcp. Wat voor OS draai je? En je hebt het wel goed dat je geen overpriced htcp behuizing koopt, hoe mooi sommige ook mogen zijn:p
 
Tv kaartje is wel een must in een htcp. Wat voor OS draai je? En je hebt het wel goed dat je geen overpriced htcp behuizing koopt, hoe mooi sommige ook mogen zijn:p

Over het OS ben ik nog niet uit. (linux of windows)

TV-kaart haal ik ook nog wel een keer, maar dat heeft minder prioriteit. (de dvd-recorder die ik heb gehad heb ik nog geen vijf keer gebruikt... zegt genoeg)

Ik moest naast de htpc namelijk ook nog de pc van m'n zoontje en m'n desktop in orde maken. Dit was dus al duur zat. :D

En mooie aan een pc is dat je hem zelf zo uitgebreid kunt maken als je wilt. En ik kan er telkens wat bijstoppen, dat is ook wel weer fijn.
 
pc thuis, laptop school
 
Met mn laptop :)
 
Beide, op kot met destkop. Thuis met latop, lekker handig kan ik overal zitten waar ik wel.
 
Back
Naar boven