Fitness Seller

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt

Bezoekers in dit topic

kan makkelijk... ik heb ook gewoon vrienden die een laag niveau MBO doen en die werken vanaf hun 16de (4 dagen p/w) en wonen dus gewoon thuis... nou dan heb je genoeg tijd om flink wat te sparen.

Ah ken er ook zo. Willen een dikke bak. Gaan hiervoor een lening aan.
En eten dan altijd op het eind van de maand boterhammen met choco en water.
Maar ze rijden met een dikke bak...
 
het is geen groen. ;)

ofja ligt er niet aan wat je opvatting van groen is:

[Link niet meer beschikbaar]

pauper wagen, daar ga je nu toch niet meer in rijden

voor het gewicht en de benzine die je betaald kan je dan beter iets nieuwers kopen, ik vind dit een btje een new kids bak bij wijze van, was 7 jaar geleden nog wel leuk, maar kan nu echt niet meer

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 13:10 ----------

Ah ken er ook zo. Willen een dikke bak. Gaan hiervoor een lening aan.
En eten dan altijd op het eind van de maand boterhammen met choco en water.
Maar ze rijden met een dikke bak...

btje te kort door de bocht, misschien dat ze weinig geld overhouden voor kleding e.d. maar niemand gaat op water met brood zitten voor een dikke auto, daarnaast krijg je niet zomaar een lening, zeker niet als je daarna maandelijks geen drol over houdt
 
pauper wagen, daar ga je nu toch niet meer in rijden

voor het gewicht en de benzine die je betaald kan je dan beter iets nieuwers kopen, ik vind dit een btje een new kids bak bij wijze van, was 7 jaar geleden nog wel leuk, maar kan nu echt niet meer

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 13:10 ----------



btje te kort door de bocht, misschien dat ze weinig geld overhouden voor kleding e.d. maar niemand gaat op water met brood zitten voor een dikke auto, daarnaast krijg je niet zomaar een lening, zeker niet als je daarna maandelijks geen drol over houdt

Voor sommige mensen is de uiterlijke schijn alles, dus waarom niet ;) . En een lening voor een auto met een pandrecht erop en de bank hoeft niets te vrezen.
 
wil prima,

ik werk ook al sinds me 16e, leren/werken.

heb altijd alles kunnen kopen wat ik me wou en toch nog kunnen sparen voor me inboedel.
op me 18e gewoon direct auto en motor rijbewijs, auto gekocht en op me 19e motortje.

Op me 25e huis uit gegaan en nog genoeg reserve gehad om me complete inboedel te kunnen kopen.

beetje discipline in je uitgaven, en niet elk weekend maar alles uit de knip laten waaien in de kroeg, dan kan het makkelijk

Ik doelde meer op gebruiker 335, hij rijdt een bak van minimaal 60k, als hij geen zelfstandige had geweest hadden al z´n centen waarschijnlijk in die auto gezeten en niks over gehad.

Weet niet wat voor auto jij rijdt, ik geloof best dat je prima kan rondkomen als je vanaf je 16e werkt etc. Maar een nieuwe 335i kopen tijdens loondienst EN geld over voor een aanbetaling van een hypotheek of huis lijkt me best lastig.(als jij ook voor jezelf werkt heb ik niks gezegd ofcourse)
 
pauper wagen, daar ga je nu toch niet meer in rijden

voor het gewicht en de benzine die je betaald kan je dan beter iets nieuwers kopen, ik vind dit een btje een new kids bak bij wijze van, was 7 jaar geleden nog wel leuk, maar kan nu echt niet meer

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 13:10 ----------



btje te kort door de bocht, misschien dat ze weinig geld overhouden voor kleding e.d. maar niemand gaat op water met brood zitten voor een dikke auto, daarnaast krijg je niet zomaar een lening, zeker niet als je daarna maandelijks geen drol over houdt

Nah is gewoon een feit. Uiteraard gaat niet alles naar z'n auto.
Verder heeft hij ook nog een gat in z'n had voor andere uitgaven.
Maar hij moet effectief wel boterhammen met choco zitten eten omdat hij niet rondkomt anders. Maar dit is z'n eigen fout dan ook :)
 
Voor sommige mensen is de uiterlijke schijn alles, dus waarom niet ;) . En een lening voor een auto met een pandrecht erop en de bank hoeft niets te vrezen.

True.

Ik doelde meer op gebruiker 335, hij rijdt een bak van minimaal 60k, als hij geen zelfstandige had geweest hadden al z´n centen waarschijnlijk in die auto gezeten en niks over gehad.

Weet niet wat voor auto jij rijdt, ik geloof best dat je prima kan rondkomen als je vanaf je 16e werkt etc. Maar een nieuwe 335i kopen tijdens loondienst EN geld over voor een aanbetaling van een hypotheek of huis lijkt me best lastig.(als jij ook voor jezelf werkt heb ik niks gezegd ofcourse)

Nah is gewoon een feit. Uiteraard gaat niet alles naar z'n auto.
Verder heeft hij ook nog een gat in z'n had voor andere uitgaven.
Maar hij moet effectief wel boterhammen met choco zitten eten omdat hij niet rondkomt anders. Maar dit is z'n eigen fout dan ook :)

Dat van die 335 heb ik niet eens gelezen, las alleen de laatste pagina, en dacht dat iemand gewoon een oude bmw 3 onder zn reet had.

maarre zelfstandige en dan dat allemaal kunnen betalen? handelt ie in diamanten dan? geen lullige zzp'er dan
 
Ik doelde meer op gebruiker 335, hij rijdt een bak van minimaal 60k, als hij geen zelfstandige had geweest hadden al z´n centen waarschijnlijk in die auto gezeten en niks over gehad.

Weet niet wat voor auto jij rijdt, ik geloof best dat je prima kan rondkomen als je vanaf je 16e werkt etc. Maar een nieuwe 335i kopen tijdens loondienst EN geld over voor een aanbetaling van een hypotheek of huis lijkt me best lastig.(als jij ook voor jezelf werkt heb ik niks gezegd ofcourse)

Lol, als ik die auto niet kon betalen had ik er zeker zo geen gekocht ;)
 
Lol, als ik die auto niet kon betalen had ik er zeker zo geen gekocht ;)

uit welk bj komt ie? die auto is toch geen 60k meer waard? (niet goed gekeken)
 
uit welk bj komt ie? die auto is toch geen 60k meer waard? (niet goed gekeken)

Is van eind 2006 en tuurlijk is die geen 60k meer waard, heb ook geen flauw idee wat ik er nog voor zou krijgen(maar zie me deze niet snel verkopen, nog teveel motorische mogelijkheden die ik wil uitproberenn)
 
Is van eind 2006 en tuurlijk is die geen 60k meer waard, heb ook geen flauw idee wat ik er nog voor zou krijgen(maar zie me deze niet snel verkopen, nog teveel motorische mogelijkheden die ik wil uitproberenn)

het is wel de coupé versie zie ik, nog wel netjes, maar kan me indd herinneren dat ik die in 2006 voor t eerst zag
 
  • Like
Waarderingen: 335
ik zeg ook niet dat jij hem niet kan/kon betalen. Alleen dat mocht je geen zelfstandige geweest zijn je dat ding had gekocht je denk niet echt geld over had gehad voor andere dingen. Al ben ik er wel vanuit gegaan dat je hem nieuw had gekocht(á 60k+)
 
ik zeg ook niet dat jij hem niet kan/kon betalen. Alleen dat mocht je geen zelfstandige geweest zijn je dat ding had gekocht je denk niet echt geld over had gehad voor andere dingen. Al ben ik er wel vanuit gegaan dat je hem nieuw had gekocht(á 60k+)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Manieren zat ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat zijn er al 2 :D
 
alfa 156 sportwagon met beige lederen interieur

1.9jtd chipped door Squadra

Nice! Zit je ook bij de 156 club?

Ik rijd een 156 berlina met zwart lederen interieur.
1.8 TS
 
Ik doelde meer op gebruiker 335, hij rijdt een bak van minimaal 60k, als hij geen zelfstandige had geweest hadden al z´n centen waarschijnlijk in die auto gezeten en niks over gehad.

Weet niet wat voor auto jij rijdt, ik geloof best dat je prima kan rondkomen als je vanaf je 16e werkt etc. Maar een nieuwe 335i kopen tijdens loondienst EN geld over voor een aanbetaling van een hypotheek of huis lijkt me best lastig.(als jij ook voor jezelf werkt heb ik niks gezegd ofcourse)

Een 335i 60k? Eentje uit 2006 met een acceptabele km-stand (ca 80k) kost niet eens meer de helft als je een beetje goed zoekt ;)
 
Een 335i 60k? Eentje uit 2006 met een acceptabele km-stand (ca 80k) kost niet eens meer de helft als je een beetje goed zoekt ;)

Indd, vond het model ook nooit zo geweldig vond ik zeggen, vond het vorige model dan een stuk mooier voor zn tijd.
 
Een 335i 60k? Eentje uit 2006 met een acceptabele km-stand (ca 80k) kost niet eens meer de helft als je een beetje goed zoekt ;)

Indd, vond het model ook nooit zo geweldig vond ik zeggen, vond het vorige model dan een stuk mooier voor zn tijd.

ik zeg toch dat ik er van uit ben gegaan dat ´ie hem nieuw heeft gekocht.... En dan is ´ie kaal 60k. Heb uit z´n eerste post met die foto niet opgemaakt dat het er een is van 2006
 
gaat het nog steeds over die beamer?
ppffff
 
Back
Naar boven