Leviathan aka Jordi Elite Member R.I.P. 10 media-items Lid sinds 7 jan 2004 Berichten 9.350 Waardering 2 20 jan 2004 #21 -PEOPLES- zei: Nee er staat 0,005R geen gram dus...of is dithetzelfde? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik heb geen id hoe ze in Rusland het metrieke stelsel aangeven. Maar 0.005 kan ik uit opmaken dat de eenheid dan gr. moet zijn.
-PEOPLES- zei: Nee er staat 0,005R geen gram dus...of is dithetzelfde? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik heb geen id hoe ze in Rusland het metrieke stelsel aangeven. Maar 0.005 kan ik uit opmaken dat de eenheid dan gr. moet zijn.
PEOPLES_ Dutch Bodybuilder Lid sinds 9 okt 2002 Berichten 456 Waardering 0 20 jan 2004 Topic Starter Topic Starter #22 ENERGY zei: Kan iemand mij vertellen wat die paarse tabs zijn Zijn tabs van British Dragon ofniet ? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Nou volgens mij zijn ze van C&K...
ENERGY zei: Kan iemand mij vertellen wat die paarse tabs zijn Zijn tabs van British Dragon ofniet ? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Nou volgens mij zijn ze van C&K...