Fitness Seller

Methandienone van Geneses - echt of nep?

Status
Niet open voor verdere reacties.

razkey

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Zojuist 2 pakjes methandienone van Genesis gekocht.

Op beide staat:

Code: NE/Drugs/413
Batch No: RE 203
Mfg. Date: Feb 2010
Expiry Date: Jan 2014

2libiic.jpg

Echt of nep, good to go?

Ik heb het zelf ook gebruikt en merkte er ook geen reet van..

Of het troep is weet ik niet. Om daar echt achter te komen zou je het moeten laten testen, maarja.. Doe dat eens.
Niemand kan je zo zeggen wat erin zit en hoeveel er van de stof in zit..

In mijn omgeving gaat niemand erop. Ook op de winny (stanozolol) en clen niet.. Zijn allemaal overgestapt op EP, EPL en GS..

Ik heb het zelf ook gebruikt en merkte er ook geen reet van..

Of het troep is weet ik niet. Om daar echt achter te komen zou je het moeten laten testen, maarja.. Doe dat eens.
Niemand kan je zo zeggen wat erin zit en hoeveel er van de stof in zit..

In mijn omgeving gaat niemand erop. Ook op de winny (stanozolol) en clen niet.. Zijn allemaal overgestapt op EP, EPL en GS..
Mijn eerlijke mening als je van genisis overstapt naar EPL heb je totaal geen verstand van AAS dat merk is al tijden dood. GS kan ik begrijpen wil ook weer eens een kans geven evenals EP

Zelf gebruik ik ook geen EPL op de Turinabol na die wel erg goed werkt.. Een ding weet je wel zeker en dat is dat je zeker ben dat je UG koopt ipv de schijn van een regulier merk.. :p

genesis is gewoon goed, iedereen hier in de buurt neemt het en gaat er goed op zoals het hoort op normale dosis, 500test 250 deca 10 weken en komen gewoon netjes 6a10 kg aan.

het probleem van genesis is dat het niet door 1 iemand gemaakt wordt.
als je de slechte heb zal je indd weinig gainen.

heb je de goede, dus een goede dealer die weet dat die goede heeft die je dan ook waarschijnlijk zal zeggen als het tegen valt krijg je je geld terug. heb je niks te klagen en zal je zeker goed hierop gaan!!!

Voor veel mensen blijf generic suplements gewoon dik aan de top staat. Had van genisis stana"......gwoon bar en bar slecht spul.

Komop Jesse Genesis bestaat niet meer. Wat nu verkocht wordt met een Exp datum na 2010 is gewoon nep. Dat er underground labs zijn die het onder die naam blijven produceren wil niet zeggen dat het nog bestaat maar dat het (nog steeds) nagemaakt wordt. De vraag is ook wat koop je?

Ik heb gehoord dat genesis nog gewoon goed is hoor gebruik t zelf ook en ga er goed op!

Ik heb namelijk dezelfde op dit moment

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

gs BESTAAT NIET MEER DAT FABELTJE WAT ZE HIER OP BB VERTLLEN KAN IK JE MERT ZEKERHEID ZEGGEN DAT IS NIET ZO !

Zojuist 2 pakjes methandienone van Genesis gekocht.

Op beide staat:

Code: NE/Drugs/413
Batch No: RE 203
Mfg. Date: Feb 2010
Expiry Date: Jan 2014

2libiic.jpg

Echt of nep, good to go?
@ Razkey,

Ik heb deze dianabol van Genesis de laatse 2 jaar als opstart voor mijn kuurtjes gebruikt en knalde bij 30/40mg per dag erop zoals je dat van goede Dbol mag verwachten. Jouw verpakking ziet er iig hetzelfde uit als de mijne destijds met dezelfde Code/Batch nr/Exp date...
Als je het niet vertrouwd dan neem ik ze wel van jou over... ;)

Ps> Alles van Genesis momenteel is UG maar dat wil niet zeggen dat het niet goed is...

Ik heb namelijk dezelfde op dit moment

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

gs BESTAAT NIET MEER DAT FABELTJE WAT ZE HIER OP BB VERTLLEN KAN IK JE MERT ZEKERHEID ZEGGEN DAT IS NIET ZO !

Toch apart dan dat ik in een kuur met 500 test e en 600 bold e. Me bloedwaarden zwaar omhoog geschoten waren.
Is gewoon simpel bewijs.Arts rapte nog: als je bij de wielerbond zat was je nu 2 jaar geschorst.
Het is gewoon goed ug lab
Bloedprikken is proof :p

het is echt, genesis word nog steeds gemaakt in Amsterdam en Almere zijn ze er allemaal aan zelfde als de E pharma maar komt ook uit de zelfde fabriek. Vanaf 1 januari kan je zien of het echte genesis omdat het gaat omswitchen naar Ampullen ipv trekflesjes ;)

Hahaha uit dezelfde fabriek? Wat een verhalen weer.

Waarom een merk nemen waarvan je weet dat er veel fakes in omloop zijn en je mazzel moet hebben of je
De echte hebt of troep. Wat is de logica hiervan?

heb ook zoiets juist zelfde gekocht alleen staat er bij mij

code: NE/drugs/413
batch no: RE 223

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

mfg date:dec. 2012
expiry date: nov. 2016

Waarom een merk nemen waarvan je weet dat er veel fakes in omloop zijn en je mazzel moet hebben of je

Juistttt. Er zijn zat merken waar iedereen aan kan komen die prima zijn, waarom elke keer weer met dit soort merken aan komen kakken.

Ik gebruik eigenlijk alleen maar genisis of alpha Pharma niks te klagen wat ik wel nog eens wil proberen is generic aangezien die ook goed moet zijn

Ik geloof er geen bal van dat jij zelf Genesis gebruikt want geen enkel product van Genesis doet wat het moet doen en geloof mij ik heb het al veel kansen gegeven!! Genesis en British Dragon zijn zo nep als mijn grootmoeder haar FOEFJE! Voor eigen belang en voor te verkopen worden deze merken aangeprezen door toevallig "dezelfde" persoon in't echt of nep sectie ;)

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

De logica is gewoon lekker gokverslaafde zijn leuk hé:D

Heb zelf geen ervaring met de Methandienone, maar wel met de stano..
Stano van E-pharma was niks mis mee! Ik zeg g2g.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven