XXL Nutrition

Methandienone van Geneses - echt of nep?

Status
Niet open voor verdere reacties.

razkey

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Zojuist 2 pakjes methandienone van Genesis gekocht.

Op beide staat:

Code: NE/Drugs/413
Batch No: RE 203
Mfg. Date: Feb 2010
Expiry Date: Jan 2014

2libiic.jpg

Echt of nep, good to go?

Wat we hier gewoon willen weten is of het werkt6 of niet toch.

Daarnaast praten jullie langs elkaar heen
HG is echt en wordt nagemaakt
UG is ook echt en wordt ook nagemaakt.
Denk dat je echt/nep anders moet bestempelen en puur moet kijken naar werkzame stof.

Bij mijn weten is een ug lab nog altijd geen namaak. Namaak = iets wat erop lijkt, maar niet echt is.
Je kan enkel over namaak spreken als het geen origineel merkartikel is of als de stof die verkocht wordt niet gelijk staat aan de voorwaarde waaronder jij het koopt.

---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

Een ug lab is dus enkel namaak als het producten onder een andere al bestaande merknaam hg of ug gaat uitbrengen of als het producten "vervalst"

UG testosteron = nagemaakt van het orginele product testosteron
Dat ze het in vials stoppen en er een merkje opzetten nog steeds bevat het zelden tot nooit wat er op het potje staat.
HG producten orgineel !!! Zullen altijd superieur zijn aan de beste UG omdat het orgineel is. Helaas word deze wereld gedomineerd met UG shit omdat vraag en aanbod niet bepaald op 1 lijn liggen wat betreft HG producten.
Hygetropin bijvoorbeeld stelt niks voor bij HG HGH zoals pfizer etc heb je die orgineel dan merk je al snel dat het ook niet anders kan. HGH vanuit het ziekenhuis word niet geleverd per 100iu en is ook heel stuk duurder. Omdat de grondstoffen rete duur zijn dus het kan nooit zo zijn dat een ander merkje 100iu aan kan bieden voor een prijs waar je van het orgineel misschien net 30iu hebt.
Daarom snap ik die hele hyge hype niet

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Wat we hier gewoon willen weten is of het werkt6 of niet toch.

Daarnaast praten jullie langs elkaar heen
HG is echt en wordt nagemaakt
UG is ook echt en wordt ook nagemaakt.
Denk dat je echt/nep anders moet bestempelen en puur moet kijken naar werkzame stof.

Inderdaad werkt het of niet is vraag 2 dan weer. Jammer maar hier lopen heel veel dealertjes en die proberen door andere merken af te kraken zelf meer te verkopen. Dus een eerlijk beeld ga je niet krijgen

UG testosteron = nagemaakt van het orginele product testosteron
Dat ze het in vials stoppen en er een merkje opzetten nog steeds bevat het zelden tot nooit wat er op het potje staat.
HG producten orgineel !!! Zullen altijd superieur zijn aan de beste UG omdat het orgineel is. Helaas word deze wereld gedomineerd met UG shit omdat vraag en aanbod niet bepaald op 1 lijn liggen wat betreft HG producten.
Hygetropin bijvoorbeeld stelt niks voor bij HG HGH zoals pfizer etc heb je die orgineel dan merk je al snel dat het ook niet anders kan. HGH vanuit het ziekenhuis word niet geleverd per 100iu en is ook heel stuk duurder. Omdat de grondstoffen rete duur zijn dus het kan nooit zo zijn dat een ander merkje 100iu aan kan bieden voor een prijs waar je van het orgineel misschien net 30iu hebt.
Daarom snap ik die hele hyge hype niet

Testosterone = Testosterone . Het is enkel fake als het geen testo is of als het onder een merknaam wordt uitgebracht die al bestaat.

Jesse denk jij dan dat ze bij abu bijvoorbeeld een ander/minder goede testosteron gebruiken dan bij een UG, want het lijkt mij dat test test is, kan best dat ze minder doseren maar de grondstof is toch hetzelfde?
Mijn **** heeft gewerkt bij Merck, en hij vertelde mij dat hun grondstoffen ook uit oa china komen en daar halen imo de UG labs het ook vandaan.
Heb ook het idee dat hyges gewoon minder gedosseerd is dan HG merken maar dat de werkzame stof toch echt hetzelfde is.

Schrikken van wat.

---------- Post added at 11:03 ---------- Previous post was at 11:02 ----------

:roflol:

De locaties komt allemaal van de grote jongens af en geen gare tussen personen dus als je het als nep bestempeld moet je dat daar even uitleggen. Word zo moe van die kansloze mensen en hun verhaaltjes

zit je nou gewoon hier toe te geven dat je dealt? lekker slim man.
Ook goed voor je BB en acteercarriere..

Ik zeg alleen dat ik geen neppe spullen heb ;). Ik verkoop die zooi niet moeten ze maar lekker ergens anders halen ;).

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Ik adviseer mensen in hun kuurtjes en stuur ze naar goede bronnen

ok duidelijk, naja vind het wel een bijzonder gedeelte van het forum en heb ook geen idee wie er nou wel eerlijk is, ik heb goed spul en das het belangrijkste.(voor mij dan)

ok duidelijk, naja vind het wel een bijzonder gedeelte van het forum en heb ook geen idee wie er nou wel eerlijk is, ik heb goed spul en das het belangrijkste.(voor mij dan)

Dat is ook het belangrijkste. Zitten echt nog wel eerlijke leden tussen die oprecht een merk aan of afraden. Mij maakt het allemaal niks uit UG is UG en de een is nu eenmaal beter dan de andere

Ik zeg alleen dat ik geen neppe spullen heb ;). Ik verkoop die zooi niet moeten ze maar lekker ergens anders halen ;).

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Ik adviseer mensen in hun kuurtjes en stuur ze naar goede bronnen

Die hyges waren toen anders nepper dan de t**ten van Kim Holland.

Maargoed inmiddels is het topic aardig ontspoort dus dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven