Fitness Seller

Methandienone van Geneses - echt of nep?

Status
Niet open voor verdere reacties.

razkey

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Zojuist 2 pakjes methandienone van Genesis gekocht.

Op beide staat:

Code: NE/Drugs/413
Batch No: RE 203
Mfg. Date: Feb 2010
Expiry Date: Jan 2014

2libiic.jpg

Echt of nep, good to go?

Ow mijn god ik dacht dat nu zon beetje iedereen wel wist dat Genesis net zo echt is als de Britisch dragon die er op de markt is.
Even voor de duidelijkheid:
Deze 2 merken worden al jaren niet meer geproduceerd door de originele fabricanten dus alles wat er op de markt van is is simpelweg NIET origineel.

Of je deze dan moet kopen is aan jezelf maar imitatie UG komt er bij mij niet in ;)

Ow mijn god ik dacht dat nu zon beetje iedereen wel wist dat Genesis net zo echt is als de Britisch dragon die er op de markt is.
Deze 2 merken worden al jaren niet meer geproduceerd door de originele fabricanten dus alles wat er op de markt van is is simpelweg NIET origineel.

Of je deze dan moet kopen is aan jezelf maar imitatie UG komt er bij mij niet in ;)

UG is een imitatie van HG dat weet je toch hoop ik ?. Verder EP is een goed merk tot nu toe dan

UG is altijd imitatie :roflol:

UG is namaak HG dus volgens jou.. maar Genesis en BD zijn dus namaak UG want ze zijn nagemaakt van de UG genesis en UG BD.
Volgens mij snap je het niet helemaal ;)

Nee snap je het echt niet ? Dan ben je echt heel dom. UG is altijd namaak van HG oftewel te real deal maar goed als jij zo dom bent en het verschil niet weet tussen HG ( echt spul) en UG (namaak) dan geeft aub geen advies meer want je weet blijkbaar niet waar het over gaat slapert

Nee snap je het echt niet ? Dan ben je echt heel dom. UG is altijd namaak van HG oftewel te real deal maar goed als jij zo dom bent en het verschil niet weet tussen HG ( echt spul) en UG (namaak) dan geeft aub geen advies meer want je weet blijkbaar niet waar het over gaat slapert

Rot op man, z'n punt klopt gewoon. Tuurlijk is UG een namaak van HG, dat neemt niet weg dat UG niet nagemaakt kan worden zoals met Genesis en BD gebeurt. In het vervolg als er een topic in de Echt of Nep sectie staat zullen we met z'n allen bij elk UG merk wat er voorbij komt heel hard roepen : NEP NEP NEP WANT HET IS GEEN HG. Kneus.

Rot op man, z'n punt klopt gewoon. Tuurlijk is UG een namaak van HG, dat neemt niet weg dat UG niet nagemaakt kan worden zoals met Genesis en BD gebeurt. In het vervolg als er een topic in de Echt of Nep sectie staat zullen we met z'n allen bij elk UG merk wat er voorbij komt heel hard roepen : NEP NEP NEP WANT HET IS GEEN HG. Kneus.

Jij begrijpt het.. maak je niet druk kerel kan hij ook niets aan doen ;)

Klopt wat Jesse zegt. UG Labs zijn geen originele producten dus in feite zijn ze nep inderdaad

Klopt wat Jesse zegt. UG Labs zijn geen originele producten dus in feite zijn ze nep inderdaad

Tuurlijk man maar pleur dan de hele echt of nep sectie eruit. Als je al dat soort shit letterlijk op wilt gaan vatten lijkt het me sterk dat je een prettig leven hebt :P Is allemaal maar net hoe je er naar wilt kijken.

Tuurlijk man maar pleur dan de hele echt of nep sectie eruit. Als je al dat soort shit letterlijk op wilt gaan vatten lijkt het me sterk dat je een prettig leven hebt :P Is allemaal maar net hoe je er naar wilt kijken.
Weg omdat? Ug producten kunnen ook worden gefaked

Weg omdat? Ug producten kunnen ook worden gefaked

Gaat 't toch niet om als bij voorbaat elk UG product nep is omdat het niet HG is? Dat is nou juist mijn punt en dat was ook roidjuicer zijn punt. Het is net hoe je het allemaal op wilt vatten.

Maar nutteloze discussie dit natuurlijk, laten we maar stoppen voor er kaarten gaan slingeren :P

Bij mijn weten is een ug lab nog altijd geen namaak. Namaak = iets wat erop lijkt, maar niet echt is.
Je kan enkel over namaak spreken als het geen origineel merkartikel is of als de stof die verkocht wordt niet gelijk staat aan de voorwaarde waaronder jij het koopt.

---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

Bij mijn weten is een ug lab nog altijd geen namaak. Namaak = iets wat erop lijkt, maar niet echt is.
Je kan enkel over namaak spreken als het geen origineel merkartikel is of als de stof die verkocht wordt niet gelijk staat aan de voorwaarde waaronder jij het koopt.

Een ug lab is dus enkel namaak als het producten onder een andere al bestaande merknaam hg of ug gaat uitbrengen of als het producten "vervalst"

Desalniettemin gaat TS een dbol only kuurtje doen dus hihihi

Ben je ook zo stoer face to face zwetsert zoals ik zeg is duidelijk en is een feit ja !!! Meneer kijk mij een grote k... Smoel

@ MikieB: +1

Hier dient deze sectie toch gewoon voor! Jezus seg, wat een getyphus hier weeral...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven